Iemand die je hier een trialkey geeft krijgt een maand gratis spelen (ter waarde van zo'n 13 euro dus) als je het spel blijft spelen. En een unieke raket als je dan voor 2 maanden gametijd koopt.quote:
Je kan zelf een account aanmaken op Battle.net, en daar een trial aanmaken. Of je kan een bestaande speler je een code toe laten sturen, dan ben je "recruited" en krijgt de gene die jou de code heeft gestuurd een maand gratis speeltijd als jij een maand speeltijd koopt. En nog eens als jij nog een keer een maand speeltijd koopt. En als het de tweede keer is voor de recruiter krijgt hij een mount.quote:
Volgens mij krijg je die mount pas als je twee mensen ge-recruit hebt, en die beide minimaal 2 maanden speeltijd gekocht hebben. Ik zal eens kijken op Battle.netquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je niet direct de mount? Die regel ken ik helemaal niet.
Nee, is een persoon die twee maanden play time koopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die mount pas als je twee mensen ge-recruit hebt, en die beide minimaal 2 maanden speeltijd gekocht hebben. Ik zal eens kijken op Battle.net
Welnee, ik zit het net te lezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij krijg je die mount pas als je twee mensen ge-recruit hebt, en die beide minimaal 2 maanden speeltijd gekocht hebben. Ik zal eens kijken op Battle.net
quote:1
Check e-mail and follow the link
The recipient of the Recruit a Friend invitation should check his or her email, and click the link in that e-mail, to start the signup process.
2
Follow the instructions on the page
If the Recruit a Friend invitee already has a Battle.net account, they will be asked to log into that account. Otherwise, they will be asked to create a new one.
3
World of Warcraft Trial Account will be created
A trial account will be created automatically after the recipient logs into their Battle.net account. The recipient can use the download links to download the streaming client.
4
Log in and play!
After a short installation, the recipient will be able to log in to the game client and create a character.
5
Make a party and check the link between your accounts
Add one another’s characters as friends, make a party and then check your friends list for the summoning icon – if you can summon one another’s
ik kreeg mount na dat diegene 2 voor 2 maanden had betaald. Als hij voor 1 maand betaalt, krijg je 1 maand free gametime. (dus 1 recruit ,maar kan veranderd zijn )quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hehe, dat zou reden voor mij zijn om die server te vermijden. Ik hoef geen server vol Koelkasten, Wasmachines en weet ik het niet wat allemaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Als je een server uitkiest, neem dan Trollbane. Wat ik gehoord heb zitten daar veel Nederlanders
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hehe, dat zou reden voor mij zijn om die server te vermijden. Ik hoef geen server vol Koelkasten, Wasmachines en weet ik het niet wat allemaal.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
ik ook niet, maar voor iemand van 16 is dat misschien wel prettig
Dat bedoel ik ook!quote:
Het is 13 per maand.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef EpicKnife het volgende:
Ik kan wel goed Engels hoor :L
Betalen word met ¤10,- per week een probleem denk ik
Dan kun je misschien beter eerst een private server zoeken. Spel downloaden en spelen zonder kosten. Dan moet je het geringe aantal andere spelers online maar voor lief nemen totdat je een bijbaantje hebt gevonden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef EpicKnife het volgende:
Ik kan wel goed Engels hoor :L
Betalen word met ¤10,- per week een probleem denk ik
nee, ze hebben allemaal een op macht belust iemand die 'de baas' is en op die manier heeft elke private server maar een handjevol vaste spelers die toevallig ook op hetzelfde moment moeten spelen. Ergo, je speelt in een leeg spel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef EpicKnife het volgende:
Zo nolife ben ik ook weer niet ;o
Maar in Private servers zijn er +- 10.000 online is dat weinig vergeleken met die van de Public servers ofzo?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef EpicKnife het volgende:
Zo nolife ben ik ook weer niet ;o
Maar in Private servers zijn er +- 10.000 online is dat weinig vergeleken met die van de Public servers ofzo?
trollbane is geen leuke server meer. Vroeger wel maar is nu helemaal leeg gelopen. Zelfde als me oude real mazrigos. Nadat een pve realm is gewordenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Als je een server uitkiest, neem dan Trollbane. Wat ik gehoord heb zitten daar veel Nederlanders
PVP =quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met de BG's tegenwoordig. De ene dag doe ik er 10 achterelkaar zonder dat Alliance er ook maar 1 wint, de andere dag, zoals vandaag, winnen we meteen de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |