Hehe, dat zou reden voor mij zijn om die server te vermijden. Ik hoef geen server vol Koelkasten, Wasmachines en weet ik het niet wat allemaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Als je een server uitkiest, neem dan Trollbane. Wat ik gehoord heb zitten daar veel Nederlanders
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hehe, dat zou reden voor mij zijn om die server te vermijden. Ik hoef geen server vol Koelkasten, Wasmachines en weet ik het niet wat allemaal.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
ik ook niet, maar voor iemand van 16 is dat misschien wel prettig
Dat bedoel ik ook!quote:
Het is 13 per maand.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef EpicKnife het volgende:
Ik kan wel goed Engels hoor :L
Betalen word met ¤10,- per week een probleem denk ik
Dan kun je misschien beter eerst een private server zoeken. Spel downloaden en spelen zonder kosten. Dan moet je het geringe aantal andere spelers online maar voor lief nemen totdat je een bijbaantje hebt gevonden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef EpicKnife het volgende:
Ik kan wel goed Engels hoor :L
Betalen word met ¤10,- per week een probleem denk ik
nee, ze hebben allemaal een op macht belust iemand die 'de baas' is en op die manier heeft elke private server maar een handjevol vaste spelers die toevallig ook op hetzelfde moment moeten spelen. Ergo, je speelt in een leeg spel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef EpicKnife het volgende:
Zo nolife ben ik ook weer niet ;o
Maar in Private servers zijn er +- 10.000 online is dat weinig vergeleken met die van de Public servers ofzo?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef EpicKnife het volgende:
Zo nolife ben ik ook weer niet ;o
Maar in Private servers zijn er +- 10.000 online is dat weinig vergeleken met die van de Public servers ofzo?
trollbane is geen leuke server meer. Vroeger wel maar is nu helemaal leeg gelopen. Zelfde als me oude real mazrigos. Nadat een pve realm is gewordenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Als je een server uitkiest, neem dan Trollbane. Wat ik gehoord heb zitten daar veel Nederlanders
PVP =quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met de BG's tegenwoordig. De ene dag doe ik er 10 achterelkaar zonder dat Alliance er ook maar 1 wint, de andere dag, zoals vandaag, winnen we meteen de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |