Ach, ik vind dat ze niet zo moeten huilen. Het gaat dan alleen om het idee dat je wel een flask/food hebt gebruikt dan dat het daadwerkelijk een enorm verschil gaat maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn guild is geen flasks/food etc gebruiken heel erg uitgesloten.
Je wordt niet één van de beste guilds ter wereld met een 'ach, wat maakt het allemaal uit' houdingquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, ik vind dat ze niet zo moeten huilen. Het gaat dan alleen om het idee dat je wel een flask/food hebt gebruikt dan dat het daadwerkelijk een enorm verschil gaat maken.
Daar download je het hele spel, maar dat betekent niet dat je dan een account hebtquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef EpicKnife het volgende:
https://eu.battle.net/account/download/
Oh en wat download je hier eigenlijk? De volledige game +uitbreidingen, of wat?
Wat heb je daaraan? Krijg je er extra geld van, heb je er meer plezier door?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wordt niet één van de beste guilds ter wereld met een 'ach, wat maakt het allemaal uit' houding
Ja, dat competitieelement is voor heel veel mensen juist super leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat heb je daaraan? Krijg je er extra geld van, heb je er meer plezier door?
Skill -----------> gear etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat competitieelement is voor heel veel mensen juist super leuk.
En die skill is er wel in zo'n guild
Dan heb je denk ik pech wat het normale spel betreft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef EpicKnife het volgende:
Maar dan moet ik gaan betalen, maandelijks maakt mij opzich nog niet zo veel uit, maar die 100 eu wel
Begin gewoon eerst met de normale WoW, als je het leuk vind kun je de uitbreidingen kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef EpicKnife het volgende:
Maar dan moet ik gaan betalen, maandelijks maakt mij opzich nog niet zo veel uit, maar die 100 eu wel
Van mij kan je wel een trial key krijgen. Als je dan het echte spel koopt, krijg je ook nog wel een beetje ingame geld om een goede start te kunnen maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef EpicKnife het volgende:
Als je alleen casual raids doet dan weet je dat dus gewoon niet. Denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah toen ik nog stevig raidde was food en flasks ook gewoon verplicht. Verder maakt het zeker wel verschil, weet nog toen wij allemaal goed gegearde spelers EoE10 onder de 6 minuten ofzo gingen doen voor die achievement, toen moesten we een paar keer wipen en uiteidelijk zijn er toen voor P1 nog haste en Spellpower potions gepakt, gaf net dat beetje extra dps.
Ze heeft gelijk, die gasten zijn idd skilled. Dus je skill > gear gaat niet echt op. Btw bij sommige dingen heb je skill en de gear nodigquote:
En dps zegt weinig. Trial warlock: 3e in dps meestal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:04 schreef Chau het volgende:
Ze heeft gelijk, die gasten zijn idd skilled. Dus je skill > gear gaat niet echt op. Btw bij sommige dingen heb je skill en de gear nodig
Gaat wel op. Ik had het nergens over de "top" guilds.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:04 schreef Chau het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, die gasten zijn idd skilled. Dus je skill > gear gaat niet echt op. Btw bij sommige dingen heb je skill en de gear nodig
Ik zei ook dat het in mijn guild niet op ging. Een top guild.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaat wel op. Ik had het nergens over de "top" guilds.
Private servers hebben helemaal niets met het online gebeuren van Blizzard te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:08 schreef EpicKnife het volgende:
En als je die trials gaat gebruiken en gaat spelen op Private Servers? krijgen jullie dan nog die extra's?
Als je als een idioot dps staat te pompen en telkes op apengapen ligt op 50% dan ben je niet erg goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dps zegt weinig. Trial warlock: 3e in dps meestal.
Heeft zijn trial niet gehaald.
Inderdaad!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:10 schreef Friday12 het volgende:
Als je als een idioot dps staat te pompen en telkes op apengapen ligt op 50% dan ben je niet erg goed(bijvoorbeld dan)
Ik heb het vaak andersom zo van waarom haalt die gast zijn trialquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar hij begreep er geen snars van dat hij de trial niet haalde. Wel sneu.
(en ik mocht hem heel erg graag, dus ik vond het ook niet leuk)
Ja, da's ook shit iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:13 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb het vaak andersom zo van waarom haalt die gast zijn trial
wat was de reden dan? Ben nu wel benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad!
solliciteren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef EpicKnife het volgende:
Dan denk ik dat ik maar eens moet gaan solliciteren.
Vreselijk arrogantquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:15 schreef pl4kkie het volgende:
wat was de reden dan? Ben nu wel benieuwd
Als je op een private server wilt spelen hoef je alleen maar het spel te downloaden via nieuwsgroepen of bittorrent. Zoek op inet een private server en kijk op welke patch die spelen ,patch hem tot zo ver,meld je aan op die server en spelen maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:08 schreef EpicKnife het volgende:
En als je die trials gaat gebruiken en gaat spelen op Private Servers? krijgen jullie dan nog die extra's?
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Kan me voorstellen dat het van alleen een beetje zakgeld allemaal erg duur is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef EpicKnife het volgende:
Solliciteren ja, ik heb geen baan en gene internetbankieren. :/
Jouw gold dus?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend speelt al jarenlang gratis. Die verkoopt gold aan mensen in het guild in ruil voor gamecards. Zo heeft hij zelfs Cata 'gekocht'.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Van mij kan je wel een trial key krijgen. Als je dan het echte spel koopt, krijg je ook nog wel een beetje ingame geld om een goede start te kunnen maken.
Ja kanquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef Friday12 het volgende:
Kan je trouwens niet gewoon via battle.net zelf een trial krijgen als je een account heb aangemaakt?
Is al weer zo lang geleden dat ik dat zelf heb gedaanquote:
Als je nog <18 graag een private server uitzoeken..quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef EpicKnife het volgende:
Solliciteren ja, ik heb geen baan en gene internetbankieren. :/
Niet eens alle mensen <18 zijn irritant of dom ken er een paar die best goede raiders zijn ook nogquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je nog <18 graag een private server uitzoeken..
echt de helft van de tijd dat ik speel loop ik ook gewoon rondjes in orgrimmarquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Friday12 het volgende:
Lekker rondrennen op mijn warrior en geen idee hebben wat te doen
Wat was de reden dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je nog <18 graag een private server uitzoeken..
Over het algemeen zijn lui van 15/25 veel beter in gamen dan die oude lullen. Het klopt dat er veel irritante kinderen rond lopen maar als je een joch hebt wat gewoon normaal doet heb ik dat veel liever dan een oude zak van 42.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hij een egoistische lul is en graag alleen met zogenaamd "volwassen" mensen speelt.
Ik ben 16quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Kan me voorstellen dat het van alleen een beetje zakgeld allemaal erg duur is.
Ik wist dat iemand dat ging zeggenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hij een egoistische lul is en graag alleen met zogenaamd "volwassen" mensen speelt.
aye, dan kan het een dure hobby zijn jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |