abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97939420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Friday12 het volgende:
Lekker rondrennen op mijn warrior en geen idee hebben wat te doen
echt de helft van de tijd dat ik speel loop ik ook gewoon rondjes in orgrimmar :')
pi_97939462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad!

Maar hij begreep er geen snars van dat hij de trial niet haalde. Wel sneu.
(en ik mocht hem heel erg graag, dus ik vond het ook niet leuk :{ )
Wat was de reden dan?
EDIT: Overheen gelezen.
pi_97939535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als je nog <18 graag een private server uitzoeken..
Wat bedoel je daar mee?
pi_97939573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar mee?
Dat hij een egoistische lul is en graag alleen met zogenaamd "volwassen" mensen speelt.
pi_97939640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat hij een egoistische lul is en graag alleen met zogenaamd "volwassen" mensen speelt.
Over het algemeen zijn lui van 15/25 veel beter in gamen dan die oude lullen. Het klopt dat er veel irritante kinderen rond lopen maar als je een joch hebt wat gewoon normaal doet heb ik dat veel liever dan een oude zak van 42.
pi_97939716
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Kan me voorstellen dat het van alleen een beetje zakgeld allemaal erg duur is.
Ik ben 16 ;)
pi_97939751
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:27 schreef TwyLight het volgende:

Jouw gold dus? :')
Ik wist dat iemand dat ging zeggen :'(

Ik geloof dat ik dit al een keer eerder had gepost. Maar ja, soms mijn gold dus:
Vriendlief: babe, buying gamecard from Rotting for 20k
Ik: Oh! For 20k I'll give you a gamecard, np.
Vriendlief: eh, it's your 20k

fail -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97939829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:D , valt wel mee hoor. Ik word alleen gek als iedereen in dungeons achter elkaar aan begint te rennen en iedereen schijnbaar alles van te voren moet weten.
Laatst ook, was er een tank die nog zelf aan gaf dat hij nieuw was. 1 foutje iedereen begint te schelden en gaat er vandoor. Dat is gewoon sneu gedrag. En meestal zijn dat< 18 die dat soort geintjes flikken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97939934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef EpicKnife het volgende:

Ik ben 16 ;)
aye, dan kan het een dure hobby zijn ja :Y

Maar probeer nou eerst eens een trial uit, vraag iemand hier om een trialkey (wel iemand die je wil helpen, want hij of zij krijgt er veel voor terug als je blijft) en koop dan alleen basis wow en eventueel burning crusade (aangezien dat maar 7 euro was bij bol.com). Als je basis wow koopt krijg je overigens een maand gratis spelen. Dus eerst trial = 10 dagen, dan basis kopen = +30 dagen dan ben je al 40 dagen verder voor 15 euro of zo en dan weet je heus wel of je het leuk vindt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97940037
Als je via iemand hier op fok een account aanmaakt, krijgt diegene een maand gratis game-time als jij een maand koopt, en nog eens bij de tweede keer. Dus daar mag je best iets voor terugvragen. Je kent die mensen hier tenslotte niet.
pi_97940070
Hoe bedoel je dat?
pi_97940166
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe bedoel je dat?
Iemand die je hier een trialkey geeft krijgt een maand gratis spelen (ter waarde van zo'n 13 euro dus) als je het spel blijft spelen. En een unieke raket als je dan voor 2 maanden gametijd koopt.

Of wilde je weten wat ik bedoelde?
pi_97940258
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe bedoel je dat?
Je kan zelf een account aanmaken op Battle.net, en daar een trial aanmaken. Of je kan een bestaande speler je een code toe laten sturen, dan ben je "recruited" en krijgt de gene die jou de code heeft gestuurd een maand gratis speeltijd als jij een maand speeltijd koopt. En nog eens als jij nog een keer een maand speeltijd koopt. En als het de tweede keer is voor de recruiter krijgt hij een mount.

Er zitten een aantal voordelen aan, namelijk 300% experience als je met zijn tweeën speelt, en de recruited kan de recruiter summonen. (Naar zijn locatie halen). Maar waarschijnlijk gaan jullie toch niet samen spelen, dus zit er alleen voordeel in voor de recruiter.

Daarom zeg ik, daar mag diegene best iets voor terug doen.
pi_97940302
Krijg je niet direct de mount? Die regel ken ik helemaal niet.
pi_97940367
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je niet direct de mount? Die regel ken ik helemaal niet.
Volgens mij krijg je die mount pas als je twee mensen ge-recruit hebt, en die beide minimaal 2 maanden speeltijd gekocht hebben. Ik zal eens kijken op Battle.net
pi_97940424
Die mount krijg je als je 2 maanden koopt. Was bij mij tenminste zo
pi_97940426
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je die mount pas als je twee mensen ge-recruit hebt, en die beide minimaal 2 maanden speeltijd gekocht hebben. Ik zal eens kijken op Battle.net
Nee, is een persoon die twee maanden play time koopt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_97940430
Oh, je hebt gelijk, het hoeft maar één persoon te zijn die twee maanden speeltijd koopt.

Earn Rewards

If your friend or family member purchases a full copy of World of Warcraft and pays for a month of subscription time you get 30 days of free game time

If your friend or family member pays for two full months of game time you’ll receive an exclusive in-game flying mount!
pi_97940448
quote:

Welnee, ik zit het net te lezen.
Als de recruit 1 maand gametijd koopt krijg jij ook een maand gametijd.
Als de recruit 2 maanden gametijd koopt krijg je ook een mount,

Voor EpicKnife werkt het ongeveer zo:
quote:
1
Check e-mail and follow the link

The recipient of the Recruit a Friend invitation should check his or her email, and click the link in that e-mail, to start the signup process.

2
Follow the instructions on the page

If the Recruit a Friend invitee already has a Battle.net account, they will be asked to log into that account. Otherwise, they will be asked to create a new one.

3
World of Warcraft Trial Account will be created

A trial account will be created automatically after the recipient logs into their Battle.net account. The recipient can use the download links to download the streaming client.

4
Log in and play!

After a short installation, the recipient will be able to log in to the game client and create a character.

5
Make a party and check the link between your accounts

Add one another’s characters as friends, make a party and then check your friends list for the summoning icon – if you can summon one another’s
pi_97940465
quote:

[..]

ik kreeg mount na dat diegene 2 voor 2 maanden had betaald. Als hij voor 1 maand betaalt, krijg je 1 maand free gametime. (dus 1 recruit ,maar kan veranderd zijn )
pi_97940488
allemaal dezelfde antwoorden :D
pi_97940574
Als je een server uitkiest, neem dan Trollbane. Wat ik gehoord heb zitten daar veel Nederlanders
pi_97940610
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Als je een server uitkiest, neem dan Trollbane. Wat ik gehoord heb zitten daar veel Nederlanders
Hehe, dat zou reden voor mij zijn om die server te vermijden. Ik hoef geen server vol Koelkasten, Wasmachines en weet ik het niet wat allemaal.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_97940663
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Hehe, dat zou reden voor mij zijn om die server te vermijden. Ik hoef geen server vol Koelkasten, Wasmachines en weet ik het niet wat allemaal.
_O- ik ook niet, maar voor iemand van 16 is dat misschien wel prettig
pi_97940706
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:

_O- ik ook niet, maar voor iemand van 16 is dat misschien wel prettig
:D inderdaad!
pi_97940749
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D inderdaad!
Ik bedoel nederlands sprekende mensen
pi_97940789
Ik kan wel goed Engels hoor :L

Betalen word met ¤10,- per week een probleem denk ik :(
pi_97940809
quote:
16s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef TwyLight het volgende:

Ik bedoel nederlands sprekende mensen
Dat bedoel ik ook! :P

Praten we hier vandaag allemaal langs elkaar heen of zo _O-
pi_97940818
quote:
18s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef EpicKnife het volgende:

Het is 13 per maand.
pi_97940887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is 13 per maand.
Dan moet hij elke week 3,25 euro van zijn 10 euro per week sparen voor WoW
pi_97941072
Houd ik ¤6,75 over ;(
pi_97941104
Kraten- of folderwijkje er bij en je hebt ineens wel veel geld *O*
pi_97941108
quote:
18s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef EpicKnife het volgende:

Dan kun je misschien beter eerst een private server zoeken. Spel downloaden en spelen zonder kosten. Dan moet je het geringe aantal andere spelers online maar voor lief nemen totdat je een bijbaantje hebt gevonden.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97941136
Aan de andere kant, als je WoW hebt hoeft je ook nooit meer naar buiten en heb je die andere 6,75 per week nergens voor nodig
pi_97941223
Zo nolife ben ik ook weer niet ;o

Maar in Private servers zijn er +- 10.000 online is dat weinig vergeleken met die van de Public servers ofzo?
pi_97941256
En zoals ik het net voorstelde speel je 40 dagen voor 15 euro :7 Daar kom je de zomervakantie wel mee door en weet je ook direct of je het leuk vindt _O-

En eventueel wil diegene die je de trialkey heeft gegeven je eerste maand wel betalen (dan krijgt hij/zij namelijk toch een maand gratis spelen) en dan ben je alweer 70 dagen verder voor 15 euro! Wanneer beginnen de scholen weer? :D

En als diegene dan per se geld wil neerleggen voor de leuke rocket dan ben je alweer 100 dagen verder!
Voor 15 euro :7
pi_97941316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef EpicKnife het volgende:

Maar in Private servers zijn er +- 10.000 online is dat weinig vergeleken met die van de Public servers ofzo?
nee, ze hebben allemaal een op macht belust iemand die 'de baas' is en op die manier heeft elke private server maar een handjevol vaste spelers die toevallig ook op hetzelfde moment moeten spelen. Ergo, je speelt in een leeg spel.
pi_97941479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef EpicKnife het volgende:

_O- _O- , 10000 spelers op een private server.
nee denk eerder in aantallen tot maximaal 25 spelers die tegelijk online zijn. En dat is weinig, heel erg weinig als je mensen nodig hebt om iets te doen.
Je zult op een private server momenten meemaken dat je helemaal alleen aanwezig bent. iets wat op een reguliere blizzard server een unicum zou zijn.
pi_97941526
denk ook niet dat je private servers leuk gaat vinden..
pi_97941644
Ik dacht dat hij bedoelde dat er 10.000 private servers zijn :') Dacht: da's net zoiets als al die guilds waar amper iemand in zit, maar iemand wil per se een guild hebben :D

En nee, private servers halen vaak die 25 man online niet eens en dat is idd bar weinig op een grote wereld als die van warcraft.
pi_97942024
de top server had 5000 online :L
pi_97942068
Dan ga je daar toch spelen :)

Kan je direct zien dat dat niet klopt.
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:52:24 #293
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97943359
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef TwyLight het volgende:
trollbane is geen leuke server meer. Vroeger wel maar is nu helemaal leeg gelopen. Zelfde als me oude real mazrigos. Nadat een pve realm is geworden :X
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 17:32:28 #294
159966 lifeblind
pi_97945050
Voordat ik een betaalde account heb, heb ik een paar maanden op een private server gespeeld, die had zo'n 2000 leden, met ongeveer zo'n 300 mensen online op 't drukste punt van de dag (voornamelijk in het weekend). Maar ja, dat was een funserver, dus je was meteen lvl 60 en bij de starting area's stonden vendors met ALLE tiersets en arena sets e.d. die je kostenloos kon krijgen (was nog ten tijde van vanilla). Op zich leuk, maar je bent zo OP dan dat het gewoon niet leuk meer is :') Heb uiteindelijk op een stuk of 10 verschillende private servers gespeeld, en op de blizzlike servers (die dus min of meer zoals de blizzard servers zijn), heb ik iedere keer tot maximaal lvl 40 kunnen spelen voordat de server offline ging. Uiteindelijk toch maar de stap gewaagd en WoW aangeschaft :P En ja, dat was echt een HEEL stuk leuker, zeker op de server waar ik op speel (Ravenholdt). Goed druk, over het algemeen wel een prettige sfeer (aan alliance kant dan).
pi_97948393
RBG gewonnen met 2000/1990 dus een achiement en ook nog de overcome 500 achieve :P
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 19:04:18 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_97948565
Ik weet niet wat er aan de hand is met de BG's tegenwoordig. De ene dag doe ik er 10 achterelkaar zonder dat Alliance er ook maar 1 wint, de andere dag, zoals vandaag, winnen we meteen de eerste.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:39:42 #297
194233 Friday12
Originele kloon
pi_97950111
quote:
99s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met de BG's tegenwoordig. De ene dag doe ik er 10 achterelkaar zonder dat Alliance er ook maar 1 wint, de andere dag, zoals vandaag, winnen we meteen de eerste.
PVP = :(
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:55:54 #298
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_97953567
persoonlijk vind ik duelen leuker dan BG's

Meer omdat ik altijd compleet gezerged wordt in BG's ;(

+ ik vind het leuk om tegen voor mij moeilijkere classes te duelen. aka, hunters, frostmages dk's
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:20:05 #299
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97954869
Ik vindt pvp sowiezo helemaal nix. Maar die keus is voor iedereen verschillend ;)
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:20:14 #300
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97954875
VOL!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')