abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97836343
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Chau het volgende:

[..]

Dat is mining en herbs ook voor mensen zonder AH ervaring :P.
Ik had het natuurlijk niet over gathering proffs, daar moet je meer tijd insteken op de lange duur.
quote:
Proffs ligt eraan op wat voor server je zit. Op low realms heb je bijvoorbeeld minder discoverd glyhps ect of toen vroeger maar nu wat minder transmutes. Als je op een high pop realm zit hebben meerdere mensen deze dingen. En ook zijn de prijzen per realm verschillend.
Natuurlijk, maar daar tegenover staat dat je ook minder hoeft te betalen voor items etc.
pi_97841213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat vooral aan tsunami-decks en dergelijke dan? Want kan me niet voorstellen dat glyphs echt lopen.
Glyphs en die losse kaarten voor decks. Maar zeker net een week voor de DMF komt, verkopen de kaarten het beste. Anders verkopen de glyphs die zij maakt (van de herbs die ik voor haar farm dagelijks :P) en op de AH zet ook aardig goed. Er zitten over het algemeen natuurlijk rustige dagen bij waar ze maar 500g verdiend maar ook dagen dat ze 5k verdiend. En ik krijg daar altijd 50% van. :) (Hoewel ik nooit dat gold hoef maar ja, ze is erg vasthoudend :P)
pi_97841400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Glyphs en die losse kaarten voor decks. Maar zeker net een week voor de DMF komt, verkopen de kaarten het beste. Anders verkopen de glyphs die zij maakt (van de herbs die ik voor haar farm dagelijks :P) en op de AH zet ook aardig goed. Er zitten over het algemeen natuurlijk rustige dagen bij waar ze maar 500g verdiend maar ook dagen dat ze 5k verdiend. En ik krijg daar altijd 50% van. :) (Hoewel ik nooit dat gold hoef maar ja, ze is erg vasthoudend :P)
Je moet niet vergeten dat dat geen pure winst is. Je hebt ook gewoon de kosten voor je herbs en papier. Ook al farm je ze dan nog kosten ze geld (en tijd).
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_97842374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef Tijntje83 het volgende:

Wel lief dat ze 50% aan jou geeft *O* Mijn vriend heeft een veel simpelere manier van geld verdienen in wow: hij logt in op mijn character en mailt zichzelf even 10k :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:11:28 #105
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97842412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel lief dat ze 50% aan jou geeft *O* Mijn vriend heeft een veel simpelere manier van geld verdienen in wow: hij logt in op mijn character en mailt zichzelf even 10k :')
Zou ik ook doen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97842612
quote:

[..]

"Leen" jij toch even zijn pinpas en ga jij lekker shoppen :D *O*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:31:05 #107
217478 Altron
pew pew
pi_97843228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:16 schreef Maureentje het volgende:

[..]

"Leen" jij toch even zijn pinpas en ga jij lekker shoppen :D *O*
Dat doen vrouwen sowieso wel :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_97843690
Lekkere vooroordelen weer :P Ik ben de kostwinner.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97844997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
IRL en ingame zozo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 juni 2011 @ 17:19:06 #110
300347 MrManuel
pi_97845435
Besloten weer te beginnen met een vriend..
Human warlock samen met een Human mage. :)
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_97846357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:46 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat dat geen pure winst is. Je hebt ook gewoon de kosten voor je herbs en papier. Ook al farm je ze dan nog kosten ze geld (en tijd).
Gold wat je besteed aan die papier is redelijk verwaarloosbaar met een omzet als zij heeft, ook de kosten van de AH zelf. Dat zijn haar enige kosten, andere mats farm ik zelf. En 700-900 herbs binnen een paar uur valt nog wel mee vind ik zelf.
pi_97846495
quote:

[..]

Wel lief dat ze 50% aan jou geeft *O*
Ja maar wel onnodig. :P Ze luistert nooit naar me lijkt het wel ;( ;)
pi_97846816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Gold wat je besteed aan die papier is redelijk verwaarloosbaar met een omzet als zij heeft, ook de kosten van de AH zelf. Dat zijn haar enige kosten, andere mats farm ik zelf. En 700-900 gratis herbs binnen een paar uur valt nog wel mee vind ik zelf.
Hij bedoelde waarschijnlijk jouwn effort om te farmen, als ik 700-900 herbs per keer krijgt. Kan ik ook dikke winst maken, aangezien ik niks geinvesteerd heb :P
pi_97848574
quote:
pi_97848792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef TwyLight het volgende:
Hoe zet je bij TradeSkillMaster de info in de tooltips uit? Ik heb daar al genoeg info in staan :P
:@
pi_97849367
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef TwyLight het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een bizarre puberale reactie.
pi_97849901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D
pi_97849915
quote:

[..]

Ik moest lachen, ben ik nu een puber?
pi_97850026
quote:

[..]

Geef hem een ban ! :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:17:15 #120
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97851058
Wat ik me nou af vraag he. Is er een addon/macro waarbij je in de guild als officer inactive mensen kan kicken. Ik heb nu wel een macro waarbij ik mensen in een bepaald level range kan kicken. Maar dat zijn er vaak niet meer dan 40 in een 1k topped leveling guild :P.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97851177
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef pl4kkie het volgende:
Wat ik me nou af vraag he. Is er een addon/macro waarbij je in de guild als officer inactive mensen kan kicken. Ik heb nu wel een macro waarbij ik mensen in een bepaald level range kan kicken. Maar dat zijn er vaak niet meer dan 40 in een 1k topped leveling guild :P.
Van een grote leveling guild kan je tegenwoordig flink rijk worden :P Als GM gewoon steeds de wekelijkse 5% bijdrage innen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:20:19 #122
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97851218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Van een grote leveling guild kan je tegenwoordig flink rijk worden :P Als GM gewoon steeds de wekelijkse 5% bijdrage innen.
I know. maar ik ben geen GM :(. Ben officer :(. Maar das ook best zat :P.
pi_97851403
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kwam wel een smile vanaf toen ik het zag :P
pi_97857929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef Burrito het volgende:
Tradeskillmaster. Het werkt zo, voorbeeld inscription maar werkt voor elke prof:
Ohh nice, daar was ik laatst naar op zoek, maar was de naam kwijt.

Held! 8-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_97870678
wat is een goede/redelijke prijs om te vragen om landslide/windwalker/power torrent te enchanten als iemand anders de mats brengt? Lijkt me dat je daar wel meer dan 50g voor kan vragen toch?
pi_97875399
Ik vraag altijd 5% van de waarde als fee. Bij enchants vraag ik trouwens gewoon een tip inplaats van een fee. Toen mijn druid nog mijn main was enchante ik per dag iets van 60 dingen met een fee van 15-20 gold, mede doordat mensen zelf de prijs konden aanpassen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:31:39 #127
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97875605
Waarom kunnen priests needen op shields..? Maandag zat ik in een sunken temple PuG waarbij de priest doodleuk alles zat te ninja'en. Wat een kansloze eikel. Sprak ik een guildmember van hem aan, bleek hij in een guild te zitten met allemaal kneuzen om zo snel mogelijk een hoge guildlevel te krijgen zonder enige leiding er in.. Ben je mooi mee. Een groepje hopeloos bij elkaar dus.. :r
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_97875883
quote:
Dan heb je het niet goed voor elkaar :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_97875914
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:07 schreef Chau het volgende:
Ik vraag altijd 5% van de waarde als fee. Bij enchants vraag ik trouwens gewoon een tip inplaats van een fee. Toen mijn druid nog mijn main was enchante ik per dag iets van 60 dingen met een fee van 15-20 gold, mede doordat mensen zelf de prijs konden aanpassen.
Voor normale enchants vraag ik ook ongeveer die prijs ja, maar meestal zeg ik geen prijs en vullen mensen gewoon wat in. Als dat dan 10g is dan zeg ik doei en doe ik de volgende keer gewoon geen enchants meer voor die persoon. Maar meestal is het zo tussen de 20 en 50g.

Maar voor Landslide bijvoorbeeld vind ik dat ik wel meer mag vragen, daar heb ik enchanting tot 525 voor moeten levvelen en het recept voor die enchant is ook niet goedkoop. Bovendien als ik zelf de mats koop in AH en ik verkoop de enchant daarna door dan maak ik ongeveer het dubbele.
pi_97876174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Voor normale enchants vraag ik ook ongeveer die prijs ja, maar meestal zeg ik geen prijs en vullen mensen gewoon wat in. Als dat dan 10g is dan zeg ik doei en doe ik de volgende keer gewoon geen enchants meer voor die persoon. Maar meestal is het zo tussen de 20 en 50g.

Maar voor Landslide bijvoorbeeld vind ik dat ik wel meer mag vragen, daar heb ik enchanting tot 525 voor moeten levvelen en het recept voor die enchant is ook niet goedkoop. Bovendien als ik zelf de mats koop in AH en ik verkoop de enchant daarna door dan maak ik ongeveer het dubbele.
Bij jullie is het dan anders. Bij ons zijn de weap enchants rond 1k -1.2k op slechte dagen (voor enchanters) en vooral nu met ZG/ZA zijn Mealstrom crystals nu rond de 200g dus zo duur hoeven de enchants ook niet te zijn :P
pi_97876182
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom kunnen priests needen op shields..? Maandag zat ik in een sunken temple PuG waarbij de priest doodleuk alles zat te ninja'en. Wat een kansloze eikel. Sprak ik een guildmember van hem aan, bleek hij in een guild te zitten met allemaal kneuzen om zo snel mogelijk een hoge guildlevel te krijgen zonder enige leiding er in.. Ben je mooi mee. Een groepje hopeloos bij elkaar dus.. :r
Als er zo'n gast in zit zou ik gelijk een kickvote callen , en anders leave ik zelf wel.
Heb geen zin om met dat soort gasten te spelen.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:21:43 #132
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97876349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
op low level werkt de need for greed niet. Dat is geloof ik pas in tbc of zelfs pas in wotlk. Weet niet zeker meer. Tevens wat heeft alles ninja en temaken met een guild zo snel mogelijk hoog level maken? Dat is gewoon gold voor z'n eigen.
pi_97876400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:07 schreef Chau het volgende:
Dat kan ook.
Ik vraag nooit wat als ik wat moet enchanten of gems moet maken , 9 van de 10x krijg ik gewoon een tip.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:41:20 #134
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_97876791
Gisteren echt fun gehad op mijn nieuwe warrior.

Ik begon als lvltje 54. ipv weer als tank te queuen, arms offspec gequeued (woei 4 mins queue's :D)

2e dungeon kom ik een druid tank tegen. Black rock depths. Hij begon meteen van: lets do a full run.

had ik niet echt zin in, aangezien dat best lang duurt. maargoed niets gezegd en gewoon meegelopen.
Ook omdat meeste tanks bar slecht waren, geen aggro konden houden enz. Zelfs niet op singletarget :')

Deze beartank dus wel, dus ik zeg zo: finally a tank who knows what hes doing
hij: why?
ik: you can keep aggro ;)
hij: just barely, your making me work ! ;)

final boss BRD. recount zag er ongeveer zo uit:
Jaggor : (ik dus) 1126 dps
beartank: 642 dps
dps2: 400 nog iets
dps3: 370 ofzo.

dps2: omg QQ nerf warriors :X
beartank: wtf man never seen that, insaaaane..

:D

daarna nog 11 dungeons met deze tank rondgelopen, waarbij het echt een spelletje werd voor mij om aggro te pikken, en voor hem om aggro te houden O+

De healer verveelde zich kapot :') spul ging zo snel dood dattie maar elemental spec ging lopen, en dan af en toe een healtje gooien :D

was echt tof ! :D Daarna met lvl 57 hellfire ramparts ingefietst. Na de eerste boss zegt de tank: lol rogue and lock suck.
de rogue en lock pissig: why you say that, enz enz blabla
tank: look at warrior dps.
lock: so? is the same dps as me ! wtf u noob!
tank he is 5 lvls lower than you are, in vanilla blue's...

prachtig O+
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_97877967
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:22 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Blue proto kan je gewoon alleen doen ook. Ashes of Alar (nog) niet.
kan je die niet soloen als DK?
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:53:55 #136
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_97878626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:32 schreef Spiced92 het volgende:

[..]

kan je die niet soloen als DK?
Kael'thas kun je inderdaad soloen als hunter, lock, dk en wellicht ook pallies inmiddels.

edit: En volgens mij shamans ook
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:58:44 #137
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97878799
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef Chau het volgende:

[..]

Gooi gewoon Badboy erop :P
spam me not add-on
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:43:24 #138
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_97895051
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:41 schreef jagga het volgende:
[..knip..]

prachtig O+
Haha, het is dus zowaar nog mogelijk om plezier te hebben in dungeons. :P

Maar het klopt wel ja, warriors hebben een dps van heb ik jou daar. Nu is het ook wel heel erg lang geleden, maar de laatste keer dat ik een warrior speelde voor de launch van Cata was nog in vanilla. Man, je sloeg nog geen deuk in een pakje boter. Nu hoeft dat ook niet per se als je loopt te tanken, maar tijdens het questen was dat verschrikkelijk irritant. Ik ging zo vaak dood... Vandaar ook dat ik twee uitbreidingen lang geen warrior meer durfde te spelen. Nu met Cata wilde ik het toch weer een keer proberen en damn, je bent net een rogue, alleen kan jij wél vijf mobs tegelijk pullen (geen elites natuurlijk) zonder dat je in de problemen komt. O+
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:55:31 #139
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_97895581
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Haha, het is dus zowaar nog mogelijk om plezier te hebben in dungeons. :P

Maar het klopt wel ja, warriors hebben een dps van heb ik jou daar. Nu is het ook wel heel erg lang geleden, maar de laatste keer dat ik een warrior speelde voor de launch van Cata was nog in vanilla. Man, je sloeg nog geen deuk in een pakje boter. Nu hoeft dat ook niet per se als je loopt te tanken, maar tijdens het questen was dat verschrikkelijk irritant. Ik ging zo vaak dood... Vandaar ook dat ik twee uitbreidingen lang geen warrior meer durfde te spelen. Nu met Cata wilde ik het toch weer een keer proberen en damn, je bent net een rogue, alleen kan jij wél vijf mobs tegelijk pullen (geen elites natuurlijk) zonder dat je in de problemen komt. O+
je kunt tot wel 3 elites tegelijk aan als prot, met heirlooms iig. Met revenge shieldblock+shieldslam en cleave doe je nice dps, en als je low raakt gewoon een lowhealth mob afraggen, daarna glyphed victory rush (samen met die talents die je selfhealing met 40% boosten) hoppa.
Van 30% naar ongeveer 70-80% hp

easy ;)

Je zou zelfs dungeons kunnen solo-en denk ik. Met wat outland gear aan bovenop je heirlooms, moet je ramparts bijv wel kunnen solo-en op lvl 61-62 63-64.

Ga ik proberen ! :o :9
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:02:57 #140
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97898638
Misschien stomme vraag, maar wat is de meest simpele / beste DPS-meter..?
Leer spaties gebruiken!
pi_97898746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat is de meest simpele / beste DPS-meter..?
recount?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97898942
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef jagga het volgende:

je kunt tot wel 3 elites tegelijk aan als prot, met heirlooms iig. Met revenge shieldblock+shieldslam en cleave doe je nice dps, en als je low raakt gewoon een lowhealth mob afraggen, daarna glyphed victory rush (samen met die talents die je selfhealing met 40% boosten) hoppa.
Van 30% naar ongeveer 70-80% hp

easy ;)

Je zou zelfs dungeons kunnen solo-en denk ik. Met wat outland gear aan bovenop je heirlooms, moet je ramparts bijv wel kunnen solo-en op lvl 61-62 63-64.

Ga ik proberen ! :o :9
Ik ben benieuwd jagga, het klinkt allemaal leuk en het uitproberen waard!
Warriors worden toch een beetje generved in patch 4.2? Ik las iets over minder weapon dmg.
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:10:15 #143
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97899025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

recount?
Die lijkt kapot te zijn oid.. Hij geeft iig geen dmg-meter weer..
Leer spaties gebruiken!
pi_97899093
updaten/ goede meter kiezen :c?
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:14:34 #145
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_97899256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd jagga, het klinkt allemaal leuk en het uitproberen waard!
Warriors worden toch een beetje generved in patch 4.2? Ik las iets over minder weapon dmg.
yep 8% op 2handed weapon specialization voor arms. Fury boeit me toch niet :P maar die kregen ook een nerf.
Maar nieuwe wapens met de contentpatch zorgen er voor dat het uiteindelijk hetzelfde blijft als het goed is. dus alleen in het begin maakt het iets uit :P
pi_97901414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

recount?
Ik gebruik zelf al tijden Skada, lijkt heel erg op recount.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_97903462
Ik ben nu al anderhalf uur mezelf aan het kwellen door te questen :"D. Maar even een dungeontje er door heen gooien
pi_97905048
GODVERREDOMME KUT SPEL KUT MENSEN
FUCKING L2P

FUCKING TANKS DIE NIET KUNNEN TANKEN, FUCKING 15 MINUTEN GEWACHT EN DAN 4 WIPES OP DE TRASH VOOR DE BAAS
AAAARRRRGHHHHHHHHHHHHHHH
pi_97905255
Puggen is een vorm van masochisme :')
pi_97905406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
GODVERREDOMME KUT SPEL KUT MENSEN
FUCKING L2P

FUCKING TANKS DIE NIET KUNNEN TANKEN, FUCKING 15 MINUTEN GEWACHT EN DAN 4 WIPES OP DE TRASH VOOR DE BAAS
AAAARRRRGHHHHHHHHHHHHHHH
:D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')