Dan heb je het niet goed voor elkaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere vooroordelen weerIk ben de kostwinner.
Voor normale enchants vraag ik ook ongeveer die prijs ja, maar meestal zeg ik geen prijs en vullen mensen gewoon wat in. Als dat dan 10g is dan zeg ik doei en doe ik de volgende keer gewoon geen enchants meer voor die persoon. Maar meestal is het zo tussen de 20 en 50g.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:07 schreef Chau het volgende:
Ik vraag altijd 5% van de waarde als fee. Bij enchants vraag ik trouwens gewoon een tip inplaats van een fee. Toen mijn druid nog mijn main was enchante ik per dag iets van 60 dingen met een fee van 15-20 gold, mede doordat mensen zelf de prijs konden aanpassen.
Bij jullie is het dan anders. Bij ons zijn de weap enchants rond 1k -1.2k op slechte dagen (voor enchanters) en vooral nu met ZG/ZA zijn Mealstrom crystals nu rond de 200g dus zo duur hoeven de enchants ook niet te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor normale enchants vraag ik ook ongeveer die prijs ja, maar meestal zeg ik geen prijs en vullen mensen gewoon wat in. Als dat dan 10g is dan zeg ik doei en doe ik de volgende keer gewoon geen enchants meer voor die persoon. Maar meestal is het zo tussen de 20 en 50g.
Maar voor Landslide bijvoorbeeld vind ik dat ik wel meer mag vragen, daar heb ik enchanting tot 525 voor moeten levvelen en het recept voor die enchant is ook niet goedkoop. Bovendien als ik zelf de mats koop in AH en ik verkoop de enchant daarna door dan maak ik ongeveer het dubbele.
Als er zo'n gast in zit zou ik gelijk een kickvote callen , en anders leave ik zelf wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom kunnen priests needen op shields..? Maandag zat ik in een sunken temple PuG waarbij de priest doodleuk alles zat te ninja'en. Wat een kansloze eikel. Sprak ik een guildmember van hem aan, bleek hij in een guild te zitten met allemaal kneuzen om zo snel mogelijk een hoge guildlevel te krijgen zonder enige leiding er in.. Ben je mooi mee. Een groepje hopeloos bij elkaar dus..
op low level werkt de need for greed niet. Dat is geloof ik pas in tbc of zelfs pas in wotlk. Weet niet zeker meer. Tevens wat heeft alles ninja en temaken met een guild zo snel mogelijk hoog level maken? Dat is gewoon gold voor z'n eigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom kunnen priests needen op shields..? Maandag zat ik in een sunken temple PuG waarbij de priest doodleuk alles zat te ninja'en. Wat een kansloze eikel. Sprak ik een guildmember van hem aan, bleek hij in een guild te zitten met allemaal kneuzen om zo snel mogelijk een hoge guildlevel te krijgen zonder enige leiding er in.. Ben je mooi mee. Een groepje hopeloos bij elkaar dus..
Dat kan ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:07 schreef Chau het volgende:
Ik vraag altijd 5% van de waarde als fee. Bij enchants vraag ik trouwens gewoon een tip inplaats van een fee. Toen mijn druid nog mijn main was enchante ik per dag iets van 60 dingen met een fee van 15-20 gold, mede doordat mensen zelf de prijs konden aanpassen.
kan je die niet soloen als DK?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Blue proto kan je gewoon alleen doen ook. Ashes of Alar (nog) niet.
Kael'thas kun je inderdaad soloen als hunter, lock, dk en wellicht ook pallies inmiddels.quote:
spam me not add-onquote:
Haha, het is dus zowaar nog mogelijk om plezier te hebben in dungeons.quote:
je kunt tot wel 3 elites tegelijk aan als prot, met heirlooms iig. Met revenge shieldblock+shieldslam en cleave doe je nice dps, en als je low raakt gewoon een lowhealth mob afraggen, daarna glyphed victory rush (samen met die talents die je selfhealing met 40% boosten) hoppa.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha, het is dus zowaar nog mogelijk om plezier te hebben in dungeons.
Maar het klopt wel ja, warriors hebben een dps van heb ik jou daar. Nu is het ook wel heel erg lang geleden, maar de laatste keer dat ik een warrior speelde voor de launch van Cata was nog in vanilla. Man, je sloeg nog geen deuk in een pakje boter. Nu hoeft dat ook niet per se als je loopt te tanken, maar tijdens het questen was dat verschrikkelijk irritant. Ik ging zo vaak dood... Vandaar ook dat ik twee uitbreidingen lang geen warrior meer durfde te spelen. Nu met Cata wilde ik het toch weer een keer proberen en damn, je bent net een rogue, alleen kan jij wél vijf mobs tegelijk pullen (geen elites natuurlijk) zonder dat je in de problemen komt.
recount?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat is de meest simpele / beste DPS-meter..?
Ik ben benieuwd jagga, het klinkt allemaal leuk en het uitproberen waard!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef jagga het volgende:
je kunt tot wel 3 elites tegelijk aan als prot, met heirlooms iig. Met revenge shieldblock+shieldslam en cleave doe je nice dps, en als je low raakt gewoon een lowhealth mob afraggen, daarna glyphed victory rush (samen met die talents die je selfhealing met 40% boosten) hoppa.
Van 30% naar ongeveer 70-80% hp
easy
Je zou zelfs dungeons kunnen solo-en denk ik. Met wat outland gear aan bovenop je heirlooms, moet je ramparts bijv wel kunnen solo-en op lvl 61-62 63-64.
Ga ik proberen !![]()
Die lijkt kapot te zijn oid.. Hij geeft iig geen dmg-meter weer..quote:
yep 8% op 2handed weapon specialization voor arms. Fury boeit me toch nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd jagga, het klinkt allemaal leuk en het uitproberen waard!
Warriors worden toch een beetje generved in patch 4.2? Ik las iets over minder weapon dmg.
Ik gebruik zelf al tijden Skada, lijkt heel erg op recount.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
GODVERREDOMME KUT SPEL KUT MENSEN
FUCKING L2P
FUCKING TANKS DIE NIET KUNNEN TANKEN, FUCKING 15 MINUTEN GEWACHT EN DAN 4 WIPES OP DE TRASH VOOR DE BAAS
AAAARRRRGHHHHHHHHHHHHHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |