Als shaman lukte het mij net niet. Of ik moest alles poppen (BL, elementals enz)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Blue proto kan je gewoon alleen doen ook. Ashes of Alar (nog) niet.
Één iemand in mijn guild is Mr. AH himself. Tel al zijn shit op de AH bij elkaar op, en zijn huidige gold dan heeft hij over de 500k. En wat andere mensen hebben ook ruim over de 100 en 200k. En ik maar 89k nuquote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zijn zo voorspelbaar
m00h: elke dag met het auction house bezig zijn werkt bij mij redelijk goed. Ik verkoop alles wat ik krijg en koop ook elk recept etc wat ik bij een trade goods vendor vind. Mensen leggen daar gerust 35 gold voor neer en het kost jou een paar seconden werk. Verder leveren tradegoods aardig wat op (skinning, herbalism, mining). Maar vergis je ook niet in dingen als voedsel (vis bijv). Gisteren nog een aantal wool stacks for 50 gold per stack verkocht.
Als je elke dag een beetje met het ah bezig bent krijg je al snel door wat snel loopt en wat voor heel veel geld weggaat. Koop ook gerust dingen op die iemand voor 25 gold op het ah zet en waarvan jij weet dat het redelijk rare is en je er gerust 500 gold of meer voor kunt vragen.
Mijn gold making rules:
- er zijn players met heel veel gold (denk in 100.000den)
- mensen zijn lui
- als iemand per se iets hebben wil zal hij er belachelijke bedragen voor neerleggen
- van tradegoods heeft iemand meerdere stacks nodig: undercutten is nergens voor nodig, je kan gerust een stuk hoger gaan zitten; ook dat wordt verkocht
1x een epic verkopen voor 5k is leuk, maar dat is geen steady cashflow.
Ik doe die green proto drake eitjes ook netjes elke 3 dagen en nog steeds niets. En ben dus deze week begonnen met Skadi farmen. Ooit word ik beloond, net als jijquote:Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef Olment het volgende:
VOor de Blue Proto-drake die dropt van Skadi heb ik een kameraad van me zo gek gekregen deze te farmen (elke dag) tot ik um had.
Hij kreeg hier 5k voor.
Denk dat ik dr een jaar ofzo op heb gefarmed maar maandje terug kreeg ik um dan eindelijk.
Zelfde als met de Green Proto-drake. Ook elke week (later elke 3 dagen) eitjes liggen openen voor zo'n 2 jaar.
Heb um uiteindelijk wel.
Daarbij hebk ook de Red Proto-drake (easy to get) en de Violet Proto-drake. Daar hebk ook jaar over gedaan
Yup, doorzettingsvermogen is de truc tot Mountain O' Mounts.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe die green proto drake eitjes ook netjes elke 3 dagen en nog steeds niets. En ben dus deze week begonnen met Skadi farmen. Ooit word ik beloond, net als jij
Toen ik nog speelde heb ik ook een tijdje met het AH zitten klieren. JC + inscription en je loopt echt keihard binnen. Zelf snap ik alleen niet wat je met honderden k's gold moet. Ik heb alles weggeven omdat ik er weinig mee kon, je kan er behalve wat gear voor je alts mee kopen toch maar vrij weinig mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Één iemand in mijn guild is Mr. AH himself. Tel al zijn shit op de AH bij elkaar op, en zijn huidige gold dan heeft hij over de 500k. En wat andere mensen hebben ook ruim over de 100 en 200k. En ik maar 89k nu
Uhm, ik snap je, maar het is vooral greedquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Toen ik nog speelde heb ik ook een tijdje met het AH zitten klieren. JC + inscription en je loopt echt keihard binnen. Zelf snap ik alleen niet wat je met honderden k's gold moet. Ik heb alles weggeven omdat ik er weinig mee kon, je kan er behalve wat gear voor je alts mee kopen toch maar vrij weinig mee.
Ikzelf heb ook JC maar geen idee hoe ik daar via AH flink aan kan cashen. Gewoon random gems maken en die erop knallen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Toen ik nog speelde heb ik ook een tijdje met het AH zitten klieren. JC + inscription en je loopt echt keihard binnen. Zelf snap ik alleen niet wat je met honderden k's gold moet. Ik heb alles weggeven omdat ik er weinig mee kon, je kan er behalve wat gear voor je alts mee kopen toch maar vrij weinig mee.
Wat ik doe is, als ik gems of volatiles ofquote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Ikzelf heb ook JC maar geen idee hoe ik daar via AH flink aan kan cashen. Gewoon random gems maken en die erop knallen?
Kun je dan al niet alles kopen wat je wil?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Één iemand in mijn guild is Mr. AH himself. Tel al zijn shit op de AH bij elkaar op, en zijn huidige gold dan heeft hij over de 500k. En wat andere mensen hebben ook ruim over de 100 en 200k. En ik maar 89k nu
Eh nee, ik heb 125 pets en geen gekochte pets.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:26 schreef Olment het volgende:
Yup, doorzettingsvermogen is de truc tot Mountain O' Mounts.
Ben nu bezig met Anzu maar dat schiet ook niet op.
En ik heb ergens gelezen dat je voor de achievement van 125 pets zeer waarschijnlijk TGC pets en Blizzstore pets moet kopen.
Mocht dat waar zijn dan vind ik het een slechte zaak. Weet iemand hier iets meer over? (vanaf patch 4.2 komen er ook rewards voor 100 en 125 pets)
Er staat op dit moment een zeepaardje te koop op het AH voor 75.000quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Hytz12972 het volgende:
ye, poseidon oid. Zwemt rond op de oranje vlakjes van NPC Scan Overlay.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Nee hoor, kan je gewoon op wachten in Vash'jir. Is zo'n soort TLPD/Aeonaxx ding
Das nice, ik was al bang dat dit een achi was die ik niet ging halen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb 125 pets en geen gekochte pets.
Ik kocht raw gems goedkoop in en crafte naar vraag/aanbod. Paar handige addons en je zit gebakken. Een altje levellen met inscription erbij is trouwens ook gewoon free cash.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Ikzelf heb ook JC maar geen idee hoe ik daar via AH flink aan kan cashen. Gewoon random gems maken en die erop knallen?
28 mensen in mijn guild hebben meer achievementpunten dan ik, ik heb er nu 11215 en ben er 170 kwijtgeraakt door de factionchangequote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef Silmarwen het volgende:
O.o das een hoop. Ik zit nu op iets van 7800, maar moet EK nog doen voor Loremaster en 2 zones van Outlands en heb slechts 25 exalted reps enzo. Dus nog zat te behalen.
Verdient inscription dan nog zoveelquote:Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef Hytz12972 het volgende:
Ik kocht raw gems goedkoop in en crafte naar vraag/aanbod. Paar handige addons en je zit gebakken. Een altje levellen met inscription erbij is trouwens ook gewoon free cash.
Aye, dan heb ik me vergist en is het beestje 'gewoon' te farmen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Olment het volgende:
ye, poseidon oid. Zwemt rond op de oranje vlakjes van NPC Scan Overlay.
Jup, rare spawn met 100% drop. Bij mij op de server ging hij voor 75k zag ik laatst.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, dan heb ik me vergist en is het beestje 'gewoon' te farmen?
De tering. Ook allemaal raid achievements zeker? Ik raid op het moment erg weinig en daarvoor casual. Helaas. Ik wil best wat meer hardcore raiden maar alle guilds hebben onhandige tijden/dagen voor me. Ik heb twee kids en om 19:00 kan ik gewoon nog niet raiden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
28 mensen in mijn guild hebben meer achievementpunten dan ik, ik heb er nu 11215 en ben er 170 kwijtgeraakt door de factionchangeBij ons een aantal mensen boven de 13k en de hoogste heeft 13855...dat vind ik een hoop
Eindelijkquote:
Ja, ook allemaal raid achievements, maar ik raid nu niet meer dus er is nog een heel zooi achievements in Cata voor mij te halenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Silmarwen het volgende:
De tering. Ook allemaal raid achievements zeker? Ik raid op het moment erg weinig en daarvoor casual. Helaas. Ik wil best wat meer hardcore raiden maar alle guilds hebben onhandige tijden/dagen voor me. Ik heb twee kids en om 19:00 kan ik gewoon nog niet raiden.
Wat is voor jou je beste achievement?
Ik zag Poseidon bij ons op de AH voor 100k gaan.
Ik wil die #@!%$#$ TLPD nog steeds. Tot twee keer toe voor mijn neus weggekaapt! Ik vlieg nu dagelijks een rondje in Storm Peaks, doe die kut daily voor die kut mount die maar niet dropt, en ga dan verder. Ben momenteel Uldum aan het afstruinen voor Mysterious Camel Figurine. Nog nooit tevoorschijn gekomen voor me. Vaalipanay the Camel Hoarder! GIEF.
Teringquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft vorige week 30k verdiend aan inscription, dus ja.
AHquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering
Ik heb nu JC / Mining op mijn paladin (level 55) maar hetgeen wat ik mine verbruik ik allemaal aan mijn JC'ing.
Nu moet ik alleen een sloot truesilver scoren. Waar kan ik dat halen..?
Auction house of Arathi highlands?quote:
Is dat vooral aan tsunami-decks en dergelijke dan? Want kan me niet voorstellen dat glyphs echt lopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef Tijntje83 het volgende:
M'n vriendin heeft vorige week 30k verdiend aan inscription, dus ja.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef TwyLight het volgende:
idd glyphs verkoop je 1 keer en dan niet meer aan een persoon. en daar verdien je ook echt geen 30k aan. Ik heb destijds álle glyphs voor mijn class gekocht voor 650g
Nu je nog mining en JC aan 't levellen bent zul je bijna geen goud binnen zien komen, maar aan de andere kant, er gaat ook niets van af als je je mats gewoon netjes kunt minen. Pas op lvl 85 met je profs op 525 komt het geld echt binnen met JC. Ik doe meestal gewoon een half uurtje/3 kwartier een rondje vliegen in Uldum en mine daar alles wat los en vast zit, en prospect de hele boel. Pyrite doe ik meestal trouwens omsmelten tot bars, die verkopen over het algemeen voor meer gold dan de gems die ik er uit prospect, maar dat verschilt per server en per dag, dus vantevoren dat soort dingen gewoon checken. De gems die ik dan geprospect heb, verkoop ik soms gewoon uncut op de AH (voornamelijk de greenies, die leveren meer op uncut, en zijn vaak ook nog nodig voor dailies e.d.) De blues doe ik cutten in wat er op dat moment nodig is, en waar je relatief veel goud voor krijgt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering
Ik heb nu JC / Mining op mijn paladin (level 55) maar hetgeen wat ik mine verbruik ik allemaal aan mijn JC'ing.
Nu moet ik alleen een sloot truesilver scoren. Waar kan ik dat halen..?
Tradeskill masterquote:
En wat doet tradeskill master als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:14 schreef Chau het volgende:
Tradeskill master
Tevens het gold is idd te verdienen met glyhps die niemand heeft, ik heb sommige waar ik idd 200g mee verdien, en het beste is als patch changes komen, mensen kopen opeens zoals nu Arcane zooi ect
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef Burrito het volgende:
Tradeskillmaster. Het werkt zo, voorbeeld inscription maar werkt voor elke prof:
Hij scant welke glyphs je kan maken. Dan gaat hij zoeken wat de mats kosten op de AH en als je dan X gold ermee kan verdienen (je geeft van te voren aan wat X is) dan zet hij hem in de qeue om aan te maken. Als je dat gedaan hebt ga je naar de AH en gaat hij zoeken naar de goedkoopste mats..hij maakt dus ook gewoon een "mats required" lijstje die koop je en da ga je gewoon het lijstje om glyphs te maken af. Het duurt een paar uur om goed in stellen maar vanaf daar is het geen moeite. Panda is ook een goede add-on die is makkelijk om al die herbs te millen
Ja want alts worden nooit gelevelled? Newcomers? En zat mensen die maar 1 glyph per keer kopen. Je kon vroeger wel meer verdienen dan nu, maar het is nog steeds een ideale business voor de mensen die niet zoveel AH ervaring hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef TwyLight het volgende:
idd glyphs verkoop je 1 keer en dan niet meer aan een persoon. en daar verdien je ook echt geen 30k aan. Ik heb destijds álle glyphs voor mijn class gekocht voor 650g
Dat is mining en herbs ook voor mensen zonder AH ervaringquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:12 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Ja want alts worden nooit gelevelled? Newcomers? En zat mensen die maar 1 glyph per keer kopen. Je kon vroeger wel meer verdienen dan nu, maar het is nog steeds een ideale business voor de mensen die niet zoveel AH ervaring hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |