abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97808912
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Silmarwen het volgende:

De tering. Ook allemaal raid achievements zeker? Ik raid op het moment erg weinig en daarvoor casual. Helaas. Ik wil best wat meer hardcore raiden maar alle guilds hebben onhandige tijden/dagen voor me. Ik heb twee kids en om 19:00 kan ik gewoon nog niet raiden.

Wat is voor jou je beste achievement?

Ik zag Poseidon bij ons op de AH voor 100k gaan. :')

Ik wil die #@!%$#$ TLPD nog steeds. Tot twee keer toe voor mijn neus weggekaapt! Ik vlieg nu dagelijks een rondje in Storm Peaks, doe die kut daily voor die kut mount die maar niet dropt, en ga dan verder. Ben momenteel Uldum aan het afstruinen voor Mysterious Camel Figurine. Nog nooit tevoorschijn gekomen voor me. Vaalipanay the Camel Hoarder! GIEF.
Ja, ook allemaal raid achievements, maar ik raid nu niet meer dus er is nog een heel zooi achievements in Cata voor mij te halen :+ Misschien, ooit. En ik heb dan wel geen kinderen, maar heb ook geen zin meer in avond na avond raiden.

Wat ik zelf het mooist vond (leuke groepen, veel lol gehad) waren
A Tribute to Dedicated Insanity
(Meet the criteria for A Tribute to Insanity without any raid member having used an item only obtainable from 25-player Coliseum, or any more powerful item)
en de vergelijkbare in Ulduar:
Herald of the Titans
(Defeat Algalon the Observer in 10-player mode at level 80 without anyone in the raid wearing any equipment with an item level higher than is available in 10-player Ulduar)

Beiden geen achievements meer, maar feats of strength incl titels. Heb ik tenminste ook wat titels waar ik op aangesproken word waar ik die vandaan heb.

Toen we Lich King 25 heroic neerhaalden voelde ik niet eens blijdschap, het was meer van 'god, dat werd tijd en ik ben hier schijtzat van' :+

Voor het merendeel heb ik gewoon achievements die iedereen met te veel tijd (en wat vrienden) kan krijgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97809736
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Verdient inscription dan nog zoveel :?
M'n vriendin heeft vorige week 30k verdiend aan inscription, dus ja.
pi_97809990
Doen nu RBG met een andere guild, gaat die RBG leader een potje ragen op mij. Je gaat te snel dood, ja gek he met 2 frost dk's op je :')

Iig wel 2x TP gewonnen, met 3/0 en 3/1 die 3/1 was met negen man :P

En nog eentje gewonnen tegen 9horde maar die gingen al weg bij de 2-0 :P

[ Bericht 18% gewijzigd door Chau op 06-06-2011 22:14:20 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:43:36 #79
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97828510
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Tering :o

Ik heb nu JC / Mining op mijn paladin (level 55) maar hetgeen wat ik mine verbruik ik allemaal aan mijn JC'ing.

Nu moet ik alleen een sloot truesilver scoren. Waar kan ik dat halen..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_97828662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik heb nu JC / Mining op mijn paladin (level 55) maar hetgeen wat ik mine verbruik ik allemaal aan mijn JC'ing.

AH :Y , bij voorkeur de mijnen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:32:14 #81
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_97829351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

AH :Y , bij voorkeur de mijnen
Auction house of Arathi highlands? :+
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_97829525
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef Tijntje83 het volgende:

Is dat vooral aan tsunami-decks en dergelijke dan? Want kan me niet voorstellen dat glyphs echt lopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97829526
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:32 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Auction house of Arathi highlands? :+
Juist..
Bla
pi_97829944
idd glyphs verkoop je 1 keer en dan niet meer aan een persoon. en daar verdien je ook echt geen 30k aan. Ik heb destijds álle glyphs voor mijn class gekocht voor 650g :P
pi_97830134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef TwyLight het volgende:
idd glyphs verkoop je 1 keer en dan niet meer aan een persoon. en daar verdien je ook echt geen 30k aan. Ik heb destijds álle glyphs voor mijn class gekocht voor 650g :P
:Y ik denk dat iedereen dat wel doet; alle glyphs gewoon kopen
Maar dat is dus een eenmalig iets op je character.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 10:08:46 #86
159966 lifeblind
pi_97830228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Nu je nog mining en JC aan 't levellen bent zul je bijna geen goud binnen zien komen, maar aan de andere kant, er gaat ook niets van af als je je mats gewoon netjes kunt minen. Pas op lvl 85 met je profs op 525 komt het geld echt binnen met JC. Ik doe meestal gewoon een half uurtje/3 kwartier een rondje vliegen in Uldum en mine daar alles wat los en vast zit, en prospect de hele boel. Pyrite doe ik meestal trouwens omsmelten tot bars, die verkopen over het algemeen voor meer gold dan de gems die ik er uit prospect, maar dat verschilt per server en per dag, dus vantevoren dat soort dingen gewoon checken. De gems die ik dan geprospect heb, verkoop ik soms gewoon uncut op de AH (voornamelijk de greenies, die leveren meer op uncut, en zijn vaak ook nog nodig voor dailies e.d.) De blues doe ik cutten in wat er op dat moment nodig is, en waar je relatief veel goud voor krijgt.

Zo is een half uurtje mining in Uldum vaak goed voor zo'n 600 goud bij mij, vind ik prima :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:10:54 #87
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97830274
Inscription verdien je vrij makkelijk veel mee. Ik verdien ongeveer 2k per 24 uur en dat is zonder reposten. Het punt is dat het maanden duurt voordat je elke glyph hebt (dagelijkse research en book of mastery) maar dan heb je ook wat. Er waren op mijn server maar 3-4 mensen die bepaalde glyphs hadden en daar verdiende we echt bakken geld mee (voor 200-300g op de AH woop woop :) )
Je hebt wel een startersbedrag nodig (10k ongeveer) en gebruik TSM.
pi_97830326
Wat is TSM, Burrito?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:13:38 #89
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97830341
Mensen zeggen inderdaad altijd dat je ze maar 1 verkoopt. Dat klopt maar mensen maken constant alts aan, dat onderschatten de meeste mensen.
pi_97830362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat is TSM, Burrito?
Tradeskill master

Tevens het gold is idd te verdienen met glyhps die niemand heeft, ik heb sommige waar ik idd 200g mee verdien, en het beste is als patch changes komen, mensen kopen opeens zoals nu Arcane zooi ect
pi_97830393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:14 schreef Chau het volgende:

Tradeskill master

Tevens het gold is idd te verdienen met glyhps die niemand heeft, ik heb sommige waar ik idd 200g mee verdien, en het beste is als patch changes komen, mensen kopen opeens zoals nu Arcane zooi ect
En wat doet tradeskill master als ik vragen mag?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:17:29 #92
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97830435
Tradeskillmaster. Het werkt zo, voorbeeld inscription maar werkt voor elke prof:

Hij scant welke glyphs je kan maken. Dan gaat hij zoeken wat de mats kosten op de AH en als je dan X gold ermee kan verdienen (je geeft van te voren aan wat X is) dan zet hij hem in de qeue om aan te maken. Als je dat gedaan hebt ga je naar de AH en gaat hij zoeken naar de goedkoopste mats..hij maakt dus ook gewoon een "mats required" lijstje die koop je en da ga je gewoon het lijstje om glyphs te maken af. Het duurt een paar uur om goed in stellen maar vanaf daar is het geen moeite. Panda is ook een goede add-on die is makkelijk om al die herbs te millen
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:20:34 #93
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97830538

hier is de guide :)
gewoon gratis van curse af te halen
pi_97832212
Bedankt voor de tip, ga die maar eens proberen
pi_97833029
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef Burrito het volgende:
Tradeskillmaster. Het werkt zo, voorbeeld inscription maar werkt voor elke prof:

Hij scant welke glyphs je kan maken. Dan gaat hij zoeken wat de mats kosten op de AH en als je dan X gold ermee kan verdienen (je geeft van te voren aan wat X is) dan zet hij hem in de qeue om aan te maken. Als je dat gedaan hebt ga je naar de AH en gaat hij zoeken naar de goedkoopste mats..hij maakt dus ook gewoon een "mats required" lijstje die koop je en da ga je gewoon het lijstje om glyphs te maken af. Het duurt een paar uur om goed in stellen maar vanaf daar is het geen moeite. Panda is ook een goede add-on die is makkelijk om al die herbs te millen
_O_ geweldig! Ik ga het uitproberen, alvast bedankt.
pi_97834016
Is wel een handige add-on maar wel erg veel opties :P duurt wel even voordat je het helemaal door hebt
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:05:32 #97
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97835229
Klopt, ik ben een paar uur mee bezig geweest om alles in te stellen toen en daarna ben ik nog tijdje bezig geweest met finetunen etc. Vooral in het begin kost het veel tijd omdat je al die glyphs gaat maken maar op een gegeven moment heb je al die glyphs en hoef je alleen nog maar de glyphs te maken die je verkocht hebt. Ik deed altijd van elke glyph met meer dan 30g profit altijd 2 stuks op de AH..dus ik had meestal rond de 700-800 glyphs op de AH.

Oh ja, protip. Maak een auctioning group "glyphs" aan het stel daar alles in. Dan als je zo'n glyph in je bag hebt ga in TSM en zet hem dan in die groep. Dan kan je gaan auto-posten straks :)
pi_97835438
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef TwyLight het volgende:
Ja want alts worden nooit gelevelled? Newcomers? En zat mensen die maar 1 glyph per keer kopen. Je kon vroeger wel meer verdienen dan nu, maar het is nog steeds een ideale business voor de mensen die niet zoveel AH ervaring hebben.
pi_97836094
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:12 schreef Hytz12972 het volgende:

[..]

Ja want alts worden nooit gelevelled? Newcomers? En zat mensen die maar 1 glyph per keer kopen. Je kon vroeger wel meer verdienen dan nu, maar het is nog steeds een ideale business voor de mensen die niet zoveel AH ervaring hebben.
Dat is mining en herbs ook voor mensen zonder AH ervaring :P.

Proffs ligt eraan op wat voor server je zit. Op low realms heb je bijvoorbeeld minder discoverd glyhps ect of toen vroeger maar nu wat minder transmutes. Als je op een high pop realm zit hebben meerdere mensen deze dingen. En ook zijn de prijzen per realm verschillend.
pi_97836330
Hoe zet je bij TradeSkillMaster de info in de tooltips uit? Ik heb daar al genoeg info in staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')