En wat doet tradeskill master als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:14 schreef Chau het volgende:
Tradeskill master
Tevens het gold is idd te verdienen met glyhps die niemand heeft, ik heb sommige waar ik idd 200g mee verdien, en het beste is als patch changes komen, mensen kopen opeens zoals nu Arcane zooi ect
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef Burrito het volgende:
Tradeskillmaster. Het werkt zo, voorbeeld inscription maar werkt voor elke prof:
Hij scant welke glyphs je kan maken. Dan gaat hij zoeken wat de mats kosten op de AH en als je dan X gold ermee kan verdienen (je geeft van te voren aan wat X is) dan zet hij hem in de qeue om aan te maken. Als je dat gedaan hebt ga je naar de AH en gaat hij zoeken naar de goedkoopste mats..hij maakt dus ook gewoon een "mats required" lijstje die koop je en da ga je gewoon het lijstje om glyphs te maken af. Het duurt een paar uur om goed in stellen maar vanaf daar is het geen moeite. Panda is ook een goede add-on die is makkelijk om al die herbs te millen
Ja want alts worden nooit gelevelled? Newcomers? En zat mensen die maar 1 glyph per keer kopen. Je kon vroeger wel meer verdienen dan nu, maar het is nog steeds een ideale business voor de mensen die niet zoveel AH ervaring hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef TwyLight het volgende:
idd glyphs verkoop je 1 keer en dan niet meer aan een persoon. en daar verdien je ook echt geen 30k aan. Ik heb destijds álle glyphs voor mijn class gekocht voor 650g
Dat is mining en herbs ook voor mensen zonder AH ervaringquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:12 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Ja want alts worden nooit gelevelled? Newcomers? En zat mensen die maar 1 glyph per keer kopen. Je kon vroeger wel meer verdienen dan nu, maar het is nog steeds een ideale business voor de mensen die niet zoveel AH ervaring hebben.
Ik had het natuurlijk niet over gathering proffs, daar moet je meer tijd insteken op de lange duur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Dat is mining en herbs ook voor mensen zonder AH ervaring.
Natuurlijk, maar daar tegenover staat dat je ook minder hoeft te betalen voor items etc.quote:Proffs ligt eraan op wat voor server je zit. Op low realms heb je bijvoorbeeld minder discoverd glyhps ect of toen vroeger maar nu wat minder transmutes. Als je op een high pop realm zit hebben meerdere mensen deze dingen. En ook zijn de prijzen per realm verschillend.
Glyphs en die losse kaarten voor decks. Maar zeker net een week voor de DMF komt, verkopen de kaarten het beste. Anders verkopen de glyphs die zij maakt (van de herbs die ik voor haar farm dagelijksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat vooral aan tsunami-decks en dergelijke dan? Want kan me niet voorstellen dat glyphs echt lopen.
Je moet niet vergeten dat dat geen pure winst is. Je hebt ook gewoon de kosten voor je herbs en papier. Ook al farm je ze dan nog kosten ze geld (en tijd).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Glyphs en die losse kaarten voor decks. Maar zeker net een week voor de DMF komt, verkopen de kaarten het beste. Anders verkopen de glyphs die zij maakt (van de herbs die ik voor haar farm dagelijks) en op de AH zet ook aardig goed. Er zitten over het algemeen natuurlijk rustige dagen bij waar ze maar 500g verdiend maar ook dagen dat ze 5k verdiend. En ik krijg daar altijd 50% van.
(Hoewel ik nooit dat gold hoef maar ja, ze is erg vasthoudend
)
Wel lief dat ze 50% aan jou geeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef Tijntje83 het volgende:
Glyphs en die losse kaarten voor decks. Maar zeker net een week voor de DMF komt, verkopen de kaarten het beste. Anders verkopen de glyphs die zij maakt (van de herbs die ik voor haar farm dagelijks) en op de AH zet ook aardig goed. Er zitten over het algemeen natuurlijk rustige dagen bij waar ze maar 500g verdiend maar ook dagen dat ze 5k verdiend. En ik krijg daar altijd 50% van.
(Hoewel ik nooit dat gold hoef maar ja, ze is erg vasthoudend
)
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel lief dat ze 50% aan jou geeftMijn vriend heeft een veel simpelere manier van geld verdienen in wow: hij logt in op mijn character en mailt zichzelf even 10k
"Leen" jij toch even zijn pinpas en ga jij lekker shoppenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel lief dat ze 50% aan jou geeftMijn vriend heeft een veel simpelere manier van geld verdienen in wow: hij logt in op mijn character en mailt zichzelf even 10k
Dat doen vrouwen sowieso welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:16 schreef Maureentje het volgende:
[..]
"Leen" jij toch even zijn pinpas en ga jij lekker shoppen![]()
IRL en ingame zozoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere vooroordelen weerIk ben de kostwinner.
Gold wat je besteed aan die papier is redelijk verwaarloosbaar met een omzet als zij heeft, ook de kosten van de AH zelf. Dat zijn haar enige kosten, andere mats farm ik zelf. En 700-900 herbs binnen een paar uur valt nog wel mee vind ik zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:46 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat dat geen pure winst is. Je hebt ook gewoon de kosten voor je herbs en papier. Ook al farm je ze dan nog kosten ze geld (en tijd).
Hij bedoelde waarschijnlijk jouwn effort om te farmen, als ik 700-900 herbs per keer krijgt. Kan ik ook dikke winst maken, aangezien ik niks geinvesteerd hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Gold wat je besteed aan die papier is redelijk verwaarloosbaar met een omzet als zij heeft, ook de kosten van de AH zelf. Dat zijn haar enige kosten, andere mats farm ik zelf. En 700-900 gratis herbs binnen een paar uur valt nog wel mee vind ik zelf.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere vooroordelen weerIk ben de kostwinner.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef TwyLight het volgende:
Hoe zet je bij TradeSkillMaster de info in de tooltips uit? Ik heb daar al genoeg info in staan
Wat een bizarre puberale reactie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |