quote:Op zondag 5 juni 2011 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Bordje verse tomatensoep met basilicum en een broodje
Wat is daar grappig aanquote:
Dat is hier ook zo'n hitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:34 schreef Selestha het volgende:
Aardappeltjes uit de oven met rozemarijn, zeezout en knof
Die bloedsinaasappelyoghurt is inderdaad heerlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Verder met mn lijstje :
T : nog meer thee
D : kabeljauwfilet (over van de vispakketjes van de bbq gister) salade met ook al de overschotjes en wat gekookte aardappeltjes erbij
T(oe) : Optimel vruchtenyoghurt (ben verslaafd en dan vooral aan die bloedsinaasappelsmaak)
dat is toch al makkelijk?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef _Loki het volgende:
Een snelle makkelijke versie van spaghetti all'amatriciana.
zondag chinees dagquote:Op zondag 5 juni 2011 18:05 schreef Purdey het volgende:
Mihoen met roerbakgroenten, garnalen en kroepoek. Dadelijk een grote schaal vanille/karamel ijs met slagroom. Zin in!
En dit uiteraard. Uiteraard niet bijgehouden, maar ik schat in dat ik de afgelopen 12 uur wel 4/5 liter water heb gedronken.quote:
Hé hé hé, ik had zelf gekookt hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
zondag chinees dag![]()
ik had ook afgehaald; mihoen, nasi, tjap tjoy en koe loe yuk. pangsit goreng voor erbij
zelf koken op zondag?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hé hé hé, ik had zelf gekookt hoor
OT: Flesje weight care vanille, 1 ontbijtbiscuit.
nieuw dieet?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef Purdey het volgende:
Lekker 'normaal' gegeten na alle dieet drankjes en reepjes vandaag. Stamppot rauwe andijvie met spekjes
oeh veel plezier en eet smakelijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Je eet wel heel weinig Bluezz...
Ga zo maar een beschuitje appelstroop doen en 450 gr kwark.
Vanavond uit wokken, lekker vreten
Niet echt een grote eter zeker?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef Bluezz het volgende:
O/L : Grote bak optimel yoghurt en een grote kop muntthee
(heel laat uit bed)
T : Koffie
wordt aardappelpuree, salade en viscuisinequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
kiwi en kakies. Vnv boontjes, sla, geb. aardappelen en vlees maar wat voor geen idee
Klinkt niet echt lekker ...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
Pizza sardenaira
Rode uien, ansjovis en zwarte olijven
Rucula erbij met Mascarplin da Cävra (geitenkaas uit Val Bregaglia/Chiavenna)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Meloen en een grote mok theeIk lag al lekker te slapen maar werd wakker van de kat die zonodig op mijn hoofd moest rusten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Meloen en een grote mok theeIk lag al lekker te slapen maar werd wakker van de kat die zonodig op mijn hoofd moest rusten
Guacamole moet je ook vers maken en niet openmaken. Een avocado is na een uur al bruin. Hoe kun je dat ooit conserveren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Prego het volgende:
[..]
die van mij lag lekker te slapen totdat ik de guacamole openmaakte, nu zit ze het m'n mond te kijken
ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:45 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Guacamole moet je ook vers maken en niet openmaken. Een avocado is na een uur al bruin. Hoe kun je dat ooit conserveren?
Good luck. Ondanks dat ik buitengewoon ambitieus ben, zie ik mezelf de komende 12 uur niets anders dan water drinken en vla eten. Drank..quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nu een omeletje aan het bakken
Ging er prima in hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Good luck. Ondanks dat ik buitengewoon ambitieus ben, zie ik mezelf de komende 12 uur niets anders dan water drinken en vla eten. Drank..
die aardappeltjes zijn echt jummiequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef Tezz het volgende:
Hasselback aardappeltjes, Rosbief (dun gesneden, opgerold met verse spinazie er tussen) en een salade met mozzerella, tomaat en komkommer.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom je voor die combinatie hebt gekozen?
Jep! Ditmaal met rozemarijn, roomboter en grof zeezout. Ben blij dat ik er maar vier in de oven had gedaan (we zijn met z'n tweetjes vandaag), anders had ik er zeker meer gegeten....quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die aardappeltjes zijn echt jummie
T : groene iceteaquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:17 schreef Bluezz het volgende:
O : bak yoghurt 2 glazen water
T : 1 ligabreakdinges koffie water thee
L : Een salade denk ik (eet in rest. van mijn werk/zkh) thee
T : Appel thee koffie water
zijn dat geen pepertjes? sweet peppers toch? oh wacht.... was dat niet paprika?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Vanavond had ik capucijners met prei en uitjes erdoorheen en picallilly erbij. Nu een glas witte wijn en wat van die kleine paprikaatjes gevuld met roomkaas (zag toevallig een tapaspakketje liggen bij de AH).
Peppadewquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn dat geen pepertjes? sweet peppers toch? oh wacht.... was dat niet paprika?
toch pepertjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
PeppadewOh wacht dat is het merk lees ik, nouja sweet piquanté peppers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
ik moest nog lachen ookquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik moest nog lachen ookvoor vanavond staat het vlees in de marinade voor de souvlaki. De tzaziki heb ik ookal gemaakt en daarbij een tomatensalade met rode ui en schapenkaas
Helaas, dat slechte weer trekt echt naar het Noorden volgens de weer-meneer.... Hier in het Zuiden is het echt bar slecht op het moment. Ik heb zelfs de neiging om de verwarming aan te gaan zetten! Dus die boerenkool was best lekker eigenlijk!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef lies1947 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 juni 2011 10:10 schreef Tezz het volgende:
Boerenkool met gehaktballen en jus!!!
oh, lekker!!!! maar, slecht weer?
hier op terschelling zit iedereen in korte broek op het terras! en ik eet vanavond vanwege het mooie weer een maaltijd-salade met tonijn.
fles koele chardonnay erbij.
D was broodje kruidenboter en daarna cordon bleu met boontjes, koolraap, sla en patatjes. Toe een kopje theequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
O/L: beemster kaasbroodje. T: kindermuffin. D: uit eten bij vd Valk-Avifauna
ik kies laatste optiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Of: gevulde paprika's
Of: sperziebonen met lever/uichampignons
Of: bloemkool met biefstuk
Dunno
3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Of: gevulde paprika's
Of: sperziebonen met lever/uichampignons
Of: bloemkool met biefstuk
Dunno
Pinkpopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Straks bier uit plastic en broodjes voedselvergiftiging
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:21 schreef MissHobje het volgende:
Beetje kibbelingen straks makreel nog meer
en nu wat thee erbij.
Oja en als toetje home made blue berry muffins
Hoe maak je die,of haal je ze kant en klaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Trek! paar kaasrondjes nu uit de oven
Doe niet zo gek joh; je gaat toch niet zelf kaasrondjes maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Hoe maak je die,of haal je ze kant en klaar?
Nog nooit satéquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Gebbq´t met verschillende soorten saté, pindasaus, zelfgemaakte worstjes en steaks, bruscetta, salades, en nu met verschillende kaasjes, olijven, kersen en een wijntje aan het natafelen. Waren met 15 man, meesten hadden nog nooit saté gegeten, pindasaus of bruscetta. Duitse bouwvakkers die aan de boerderij van mijn zwager een dak hadden gezet vandaag, en daarna met zijn allen bier drinken en eten. Piet was de grillchef.
oee dat zou ik lekker vinden nu zegquote:Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nog even wachten tot de rest van t huis wakker is en dan lekker broodjes gezond met gekookt ei, serannoham, kaas, sla en tomaat. Ook nog salades op tafel, melk en thee. Hopelijk slaapt iedereen niet lang meer door!
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:06 schreef Purdey het volgende:
Fajita's van Ainsley met kip, paprika's en ui
Misschien had dat mijn lunch wat luxer gemaakt. Maar vanavond naar Tilburg Hap en stap met lekkere hapjes en muziek.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
jij doet een glas melk op je pistoletje![]()
Probeer wat minder gay te acteren.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Misschien had dat mijn lunch wat luxer gemaakt. Maar vanavond naar Tilburg Hap en stap met lekkere hapjes en muziek.
Oke nerdjequote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer wat minder gay te acteren.
Het stond op de planning en de boel moet écht opquote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Maar zo warm is het hier niet, is het bij jullie dan echt BBQ weer MoBlo
Handyquote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het stond op de planning en de boel moet écht opdus we barbecueën buiten en eten binnen
Verheug je niet teveel op de lemon cheesecake van de AH zoals ik deed, dan valt 't ook niet zo tegenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:09 schreef Mama_Mia het volgende:
maaltijdsalade italiaanse kip![]()
straks lemon cheesecake van de AH
flesje koud water erbij, heerlijk.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef Marloes het volgende:
[..]
Verheug je niet teveel op de lemon cheesecake van de AH zoals ik deed, dan valt 't ook niet zo tegen![]()
Wie is jouw UI?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
Oh en: Lamsbiefstukje met peper, gekruide krieltjes met rode ui en spek en verse spinazie
dat heb ik gister al gedaan, al het vlees is op.quote:
en zuurstokken, kaneelstokken en eventueel dropballen niet te vergetenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kermisdan is het bij ons altijd oliebollen en noga
en kibbeling, bamiblokken en frikandellenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
en zuurstokken, kaneelstokken en eventueel dropballen niet te vergeten
Yumquote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en kibbeling, bamiblokken en frikandellen
en een feesttent![]()
Wat leukquote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bij uitgekookt in utrecht in lepelenburg geweest, een kook festival. Heerlijk! Bij de librije on tour gegeten!zo lekker en zo mooi
ook twee gerechtjes van kasteel heemstede uit houten gegeten ook verrukkelijk. Lekkere passende wijn erbij en nog een prachtig toetje en we waren helemaal gelukkig
Hahaha gekke Bluezzquote:
Dat klinkt donders lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hahaha gekke Bluezz
Men neme 2 boterhammen, doet er lekkere kaas op (hangt af van je eigen smaak, ik hou van wat pittigere kaas) dan een blikje tonijn mixen met wat mayo, dat over de kaas smeren, en daarna in de oven of in het tosti ijzer
Alhoewel ik vandaag wel een GODDELIJKE zalmsalade had, die mijn moeder gemaakt had voor verjaardag en familie enzoquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat klinkt donders lekkermisschien moet ik dat eens uitproberen
ik heb tonijn en kaas maar geen brood...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas wel op dat je het brood niet uitdroogt trouwens
Serieus. Waarom heb ik nou geen tonijn en kaas?
Dat zal in een tosti-ijzer toch wel meevallen denk ik?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas wel op dat je het brood niet uitdroogt trouwens
Serieus. Waarom heb ik nou geen tonijn en kaas?
Ik heb vers brood en mayoquote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef loecje het volgende:
[..]
ik heb tonijn en kaas maar geen brood...
Klopt wel, ik gebruik meestal mijn oven, daaromquote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat zal in een tosti-ijzer toch wel meevallen denk ik?
Iets wat ik in de UK regelmatig lichtelijk beschonken in de pub bestel.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hahaha gekke Bluezz
Men neme 2 boterhammen, doet er lekkere kaas op (hangt af van je eigen smaak, ik hou van wat pittigere kaas) dan een blikje tonijn mixen met wat mayo, dat over de kaas smeren, en daarna in de oven of in het tosti ijzer
lol, ik ken het. Dan is het ook moeilijk om de verleiding te weerstaan om meteen te bijten..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Iets wat ik in de UK regelmatig lichtelijk beschonken in de pub bestel.
Om er vervolgens gruwelijk hard mijn bek aan te branden
Echt wel!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef loecje het volgende:
[..]
mayo heb ik ook nog wel en ook een contactgrill.
is dat een ritje naar groningen waard?
Ik heb geloof ik een trend gestart?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef Mama_Mia het volgende:
contactgrill heb ik inderdaad
ik ga dit geloof ik morgen echt makenhet klinkt te lekker
zeker! ik heb honger.quote:
Omdat het 2e Pinksterdag is.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:11 schreef loecje het volgende:
[..]
zeker! ik heb honger.
maar snel slapen en morgen naar de winkel rennen en voor de deur gaan liggen
waarom gaat de supermarkt dan ook pas om 13.00 open?
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als het zo lekker is als het klinkt dan zeker![]()
Ritje naar Den Helder? Heb je grote kans dat je voor 13:00 aan de tuna melt zitquote:Op maandag 13 juni 2011 01:11 schreef loecje het volgende:
[..]
zeker! ik heb honger.
maar snel slapen en morgen naar de winkel rennen en voor de deur gaan liggen
waarom gaat de supermarkt dan ook pas om 13.00 open?
Je moet ook niet met de trein gaan, Q-Liner doet het veeeeeeeel snellerquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef loecje het volgende:
ik ben afhankelijk van OV.
dan ben ik op zn vroegst 12:56 op station den helder na bijna 5uur reistijd.
nee sorry ik wacht wel totdat de winkels open zijn.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga morgen voor de brunch tortilla maken van de aardappels die over zijn van het avondeten. Lekker!
Vitello Tonatoquote:Op maandag 13 juni 2011 00:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Tonijnmayonaise, daar wil ik dungesneden kalfsvlees op
Ik reageer op Piet, ik eet het nietquote:Op maandag 13 juni 2011 01:51 schreef Karina het volgende:
Lekker!
Ik zit nu aan de tonic. geen eten meer zo laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |