quote:Op zondag 5 juni 2011 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Bordje verse tomatensoep met basilicum en een broodje
Wat is daar grappig aanquote:
Dat is hier ook zo'n hitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:34 schreef Selestha het volgende:
Aardappeltjes uit de oven met rozemarijn, zeezout en knof
Die bloedsinaasappelyoghurt is inderdaad heerlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Verder met mn lijstje :
T : nog meer thee
D : kabeljauwfilet (over van de vispakketjes van de bbq gister) salade met ook al de overschotjes en wat gekookte aardappeltjes erbij
T(oe) : Optimel vruchtenyoghurt (ben verslaafd en dan vooral aan die bloedsinaasappelsmaak)
dat is toch al makkelijk?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef _Loki het volgende:
Een snelle makkelijke versie van spaghetti all'amatriciana.
zondag chinees dagquote:Op zondag 5 juni 2011 18:05 schreef Purdey het volgende:
Mihoen met roerbakgroenten, garnalen en kroepoek. Dadelijk een grote schaal vanille/karamel ijs met slagroom. Zin in!
En dit uiteraard. Uiteraard niet bijgehouden, maar ik schat in dat ik de afgelopen 12 uur wel 4/5 liter water heb gedronken.quote:
Hé hé hé, ik had zelf gekookt hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
zondag chinees dag![]()
ik had ook afgehaald; mihoen, nasi, tjap tjoy en koe loe yuk. pangsit goreng voor erbij
zelf koken op zondag?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hé hé hé, ik had zelf gekookt hoor
OT: Flesje weight care vanille, 1 ontbijtbiscuit.
nieuw dieet?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef Purdey het volgende:
Lekker 'normaal' gegeten na alle dieet drankjes en reepjes vandaag. Stamppot rauwe andijvie met spekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |