Was Krul zo geweldig? Als hij 1 van die ballen had doorgelaten, dan was het een blunder geweest...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef marcodej het volgende:
Krul een 9, de rest matig de tweede helft. En als het bij Robben niet loopt is het een heel irritant mannetje. Dat schot terwijl van Persie tien minuten vrij stond.
Kreeg nogal wat te verwerken en deed dat prima. Maar meer nog, er stond echt iemand, coachte en nam de leiding. En dat voor een eerste wedstrijd op dit niveau.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was Krul zo geweldig? Als hij 1 van die ballen had doorgelaten, dan was het een blunder geweest...
Jonguh het was prijsschieten op SuperTim..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was Krul zo geweldig? Als hij 1 van die ballen had doorgelaten, dan was het een blunder geweest...
v persie past niet bij oranje. kunnen ze beter niet meer selecteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
valt v persie niet goed in de groep ofzo? Hij wordt nooit aangespeeld..
Het was ook niet slecht wat ie deed, maar hij had ook een paar keer geluk dat de bal recht op hem af kwam. Die ballen mag een beetje keeper natuurlijk nooit doorlaten...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kreeg nogal wat te verwerken en deed dat prima. Maar meer nog, er stond echt iemand en coachte en nam de leiding. En dat voor een eerste wedstrijd op dit niveau.
Die Neymar gun je echt een Boulahrouz-behandelingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
En Neymar..als hij nog eens naar Europa komt dan hoop ik dat ze hem laten voelen wat echte pijn is. Tyfusventje.
Als hij naar Chelsea gaat krijgt hij nog veel te verduren tegen de EPL verdedigersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
Blij dat de Brazilianen geen goedkope revange konden nemen vandaag.
En Neymar..als hij nog eens naar Europa komt dan hoop ik dat ze hem laten voelen wat echte pijn is. Tyfusventje.
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Ciske- het volgende:
Conclusie:
- Neymar is een kutventje
- Robben is een egoďstische kloothommel als het niet loopt
- Krul valt nogal mee
Inderdaad, met zijn kapsel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Neymar gun je echt een Boulahrouz-behandeling
Dan had ie een slechte wedstrijd vandaag. Genoeg duikpogingen maar ze gingen allemaal net fout.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:27 schreef vaasinbloem het volgende:
Neymar zegt in een interview dat duiken een van zijn kwaliteiten is..
Het is jammer dat Krul bij een Engelse club als Newcastle, waar opbouwen iets nieuws is. Viel mij ook al op en van Marwijk zei het ook al. Goed advicé gegeven voor een keeper van 23.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Ciske- het volgende:
Conclusie:
- Neymar is een kutventje
- Robben is een egoďstische kloothommel als het niet loopt
- Krul valt nogal mee
Mwah, meer hoe we VdV missen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
toch wel gebleken hoe we v bommel op het middenveld missen idd.
Is toch al bijna 35...we zullen er op de 1 of andere manier er toch aan moeten wennen dat ie niet meer mee zal doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
toch wel gebleken hoe we v bommel op het middenveld missen idd.
Sneijder, VdVaart, vBommel, Stekelenburg. Uiteindelijk dan toch 0-0 spelen, dat zegt toch wat over Nederland.quote:
Deze man. Niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Sneijder, VdVaart, vBommel, Stekelenburg. Uiteindelijk dan toch 0-0 spelen, dat zegt toch wat over Nederland.
Of gewoon altijd, mensen gaan niet naar het stadion voor een gelijkspel in een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Strani het volgende:
Zouden ze vaker moeten doen, penalties met vriendschappelijke wedstrijden. Kunnen de spelers daar ook eens op oefenen.
Yep...2 punten bij winst na penaltiesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Of gewoon altijd, mensen gaan niet naar het stadion voor een gelijkspel in een oefenwedstrijd.
Wordt het voetbal niet beter van. Dan gaat een zwakke tegenstander met 11 man voor de goal liggen en gokken op de strafschoppen. Je zult zien dat ze die dan winnen en 3 punten krijgen terwijl ze voetballend geen schijn van kans hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Of gewoon altijd, mensen gaan niet naar het stadion voor een gelijkspel in een oefenwedstrijd.
quote:Arjen Robben maakte zaterdagavond voor het eerst sinds de verloren WK-finale tegen Spanje zijn opwachting bij Oranje in het doelpuntloze gelijkspel tegen Brazilië. De aanvaller van Bayern München was na afloop blij met zijn rentree.
'Dat was heerlijk natuurlijk, mijn eerste wedstrijd in maanden', vertelde Robben aan SBS6. 'Het was een lekker gevoel dat oranje shirtje weer aan te trekken.'
Over de wedstrijd en zijn eigen spel was Robben minder te spreken. 'Het was niet goed, we hebben geen goede wedstrijd gespeeld. Ook ikzelf niet. Misschien was het inderdaad wel weer even wennen. Maar om er nu allemaal excuses bij te gaan halen vind ik niet nodig. Gelukkig was het niet echt een belangrijke wedstrijd.'
Woensdag oefent Oranje nog tegen Uruguay. Daarna kan hij op vakantie. 'Het laatste potje van het seizoen. We gaan nog één keer gas geven en proberen te winnen. Eindelijk? Ik denk wel dat veel jongens snakken naar het einde van het seizoen. Dat kun je wel merken, ja.'
Oh, het is nog echt waar ook?quote:
Ja ik bedoelde inderdaad alleen in oefenwedstrijden. In officiele matches gewoon zo houden, anders zou je saaie wedstrijden en te gestoorde uitslagen krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Wordt het voetbal niet beter van. Dan gaat een zwakke tegenstander met 11 man voor de goal liggen en gokken op de strafschoppen. Je zult zien dat ze die dan winnen en 3 punten krijgen terwijl ze voetballend geen schijn van kans hebben.
Bij een vriendschappelijke wedstrijd zou het wel een leuke toevoeging zijn, imo.
Nee je hebt het verkeerd begrepen nu. Penalties komen pas als 1 team met 5-0 wint. Dan krijgt het andere team nog de kans om er 5-5 van te maken. Wanneer dat daadwerkelijk lukt, spelen ze er nog een verlenging achteraan.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, alleen bij gelijkspel. Begin het inmiddels een best goed idee te vinden.
Ik dacht eerst dat een toegevoegd hulpelement was omdat de stand er toch niet toe doet.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee je hebt het verkeerd begrepen nu. Penalties komen pas als 1 team met 5-0 wint. Dan krijgt het andere team nog de kans om er 5-5 van te maken. Wanneer dat daadwerkelijk lukt, spelen ze er nog een verlenging achteraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze deze gaan verliezen. Uruguay lijkt toch wat gretiger...quote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar nederland wint gewoon met 2-0 dusse
Krul deed het (voor wat ik gezien heb) inderdaad prima. Tegen zo'n "groot" elftal er gewoon staan als het nodig isquote:Op zondag 5 juni 2011 00:29 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Neymar. Enorm talent, op z'n tijd een paar geniale passes, maar als ik hem was zou ik snel dat geduik afleren. Als hij dan in Europa gaat spelen wordt hij straks hetzelfde behandeld als Suarez.
Die Krul speelde een goede wedstrijd denk ik. Hij stond er gewoon wanneer het nodig was. Vind hem toch echt beter als Vorm.
En toch had je in de rust 2-0 voor kunnen staanquote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef gniffie het volgende:
Wat speelden we slecht. Totaal geen veldspel en 0,0 automatismen met het opbouwen. Dan was er nog een grapjas (pieters) die dacht leuk te zijn om hem dan maar naar voren te knallen
Ook al scoor je er in 10, we speelden alsnog slechtquote:Op zondag 5 juni 2011 01:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
En toch had je in de rust 2-0 voor kunnen staan
Het was dan ook een statement over Brazilie en niet over Nederland. Wat er ook is doodgegaan op Neymar z'n kop heeft er niet voor gezorgd dat hij speelt als een wijf. Gozer gaat bij elke zucht liggen, janken en rollen. Die moet eens bij een priester op schoot gaan zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ook al scoor je er in 10, we speelden alsnog slecht
Hakje door de benenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste aanval van de wedstrijd.
Ziek hoor, doe je snel zo'n gifje maken. welke programma gebruik je daarvoor?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste aanval van de wedstrijd.
Dat is altijd al zo geweest. Ik snap niet waarom ze hem blijven opstellen in de spits, Huntelaar doet het bij Oranje eigenlijk altijd beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
valt v persie niet goed in de groep ofzo? Hij wordt nooit aangespeeld..
Is-ie blind of zo?quote:Arjen Robben maakte zaterdagavond voor het eerst sinds de verloren WK-finale tegen Spanje zijn opwachting bij Oranje in het doelpuntloze gelijkspel tegen Brazilië. De aanvaller van Bayern München was na afloop blij met zijn rentree.
'Dat was heerlijk natuurlijk, mijn eerste wedstrijd in maanden', vertelde Robben aan SBS6. 'Het was een lekker gevoel dat oranje shirtje weer aan te trekken.'
Er was ook totaal geen ondersteuning. Affelay stond steeds link, Strootman en de Jong komen niet op en vd Wiel is voetballend gewoon matig.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit zo slecht zien spelen.
Warming-up shirtjes zijn toch oranje ?quote:
Das een goeie voor Barca.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Nitrouz het volgende:
Dom ventje die Neymar inderdaad, gaat er niet komen met die schwalbes en mislukte trucjes..
Dat wordt de vervanger van Drogba.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Das een goeie voor Barca.![]()
Maar hij moet inderdaad zijn trekjes afleren, ik denk dat hij er dan toch wel gaat komen hoor.
Ze zijn nog in onderhandeling toch ?quote:
Ja kan die lekker Pedro, Iniesta en Busquets pijpen in de kleedkamer. Barcelonaquote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar hij moet inderdaad zijn trekjes afleren, ik denk dat hij er dan toch wel gaat komen hoor.
"Dat Oranje shirtje" klopt wel.quote:
Goede reactiequote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja kan die lekker Pedro, Iniesta en Busquets pijpen in de kleedkamer. Barcelona
Welnee, zwaar overschat. Heb hem nog niets bijzonders zien doen. Maarja..jong en een Braziliaans paspoort is al genoeg om een 'groot talent' te zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wat een heerlijke aanval van oranje. Als Ibi hem had teruggelegd, dan was het helemaal top geweest.quote:
Ik heb niet heel de wedstrijd gezien, maar in de 2e helft had hij zeker al 2x geel mogen hebben inderdaad.quote:
Dat afleren doen ze niet aan in Brazilië, daar zien het volgens mij nog altijd als een kwaliteit.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik heb niet heel de wedstrijd gezien, maar in de 2e helft had hij zeker al 2x geel mogen hebben inderdaad.
Hij is nog jong, alle tijd om het hem af te leren
En terecht, Robben moet zo'n bal gewoon afgeven. Maar Van Persie is wel een beroepszeiker inderdaad. En dan altijd op andere.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Van Persie is weer boos op Robben, wat een teringlijertje is het toch ook. Tijdens het WK tegen Sneijder bezig en nu weer tegen Robben.
Ja ik snap wel dat hij boos is maar hij moet dat tot de kleedkamer beperken. Tijdens het WK had ie ook al zo'n grote bek toen hij gewisseld werd maar stoere leipe Robin moet het altijd doen op momenten dat iedereen het ziet..quote:Op zondag 5 juni 2011 13:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En terecht, Robben moet zo'n bal gewoon afgeven. Maar Van Persie is wel een beroepszeiker inderdaad. En dan altijd op andere.
Tis ook maar een mens. Ik had hetzelfde gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat hij boos is maar hij moet dat tot de kleedkamer beperken. Tijdens het WK had ie ook al zo'n grote bek toen hij gewisseld werd maar stoere leipe Robin moet het altijd doen op momenten dat iedereen het ziet..
Robben, Sneijder, Van Der Vaart zouden hetzelfde gedaan hebben hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat hij boos is maar hij moet dat tot de kleedkamer beperken. Tijdens het WK had ie ook al zo'n grote bek toen hij gewisseld werd maar stoere leipe Robin moet het altijd doen op momenten dat iedereen het ziet..
Heb wel het idee dat Van Persie zichzelf een stuk hoger acht dan die andere 3 wat jij daar op noemt.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Robben, Sneijder, Van Der Vaart zouden hetzelfde gedaan hebben hoor.
En zeker als je verder in de wedstrijd amper een fatsoenlijke bal hebt gehad.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Iedereen heeft er toch de pest over in als je vrij staat voor het goal en de bal niet krijgt. Sterker nog, de persoon die de bal had moeten geven schiet hem hem stadion uit.
5 seconden daarna werd hij gewisseld.
Dit ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Iedereen heeft er toch de pest over in als je vrij staat voor het goal en de bal niet krijgt. Sterker nog, de persoon die de bal had moeten geven schiet hem hem stadion uit.
Voor zijn ervaring en leeftijd deed hij het goed. nog 2 keer bijna een goal uit z'n vrije trap en voorzet geloof ik. Stuk beter dan verwacht.quote:
ik heb nooit echt op hem gelet, is het mn tijd waard om te herhaling te kijken?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor zijn ervaring en leeftijd deed hij het goed. nog 2 keer bijna een goal uit z'n vrije trap en voorzet geloof ik. Stuk beter dan verwacht.
wedstrijd was niet heel boeiend, en Strootman was ook niet super boeiend, maar hij deed het wel goed en deed niet onder voor de rest van het team gister.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Hakki het volgende:
[..]
ik heb nooit echt op hem gelet, is het mn tijd waard om te herhaling te kijken?
Kan het ook goed begrijpen. Misschien ben ik wel teveel Arsenal fanboy, maar als je de hele wedstrijd geen bediening krijg (volgens mij geen 1 kans?) en zelf genoeg geeft voor het team, ruimte maken voor anderen, combineren op het middenveld en zelf Afellay een kans gunnen die hij zelf ook op doel kon koppen. En dan komt die kut Robben die alleen een simpele pass kon geven wat een 90% goal zou opleveren, maar toch niet doet. En vanaf het begin van vorige WK al het gezeik van heel het land op je. En je teamgenoot kan je leven iets gemakkelijker maken, maar rost liever die bal het stadium uit. Ja, dan voel je je volgens mij ook een slaaf in de groep, alleen maar geven en niets terugkrijgen. En hij heeft echt niet in de middelpunt van het elftal staan en constant ballen bij hem inleveren. Bij Arsenal is de bediening laatste wedstrijden ook niet al te best. Hij heeft veel met halve kansjes moeten doen. Maar alsnog heeft hij 18 goals in de laatste halve seizoen.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Vraag me af of Krul onder druk ook zo goed kan presteren. Hij deed het naar mijn mening goed maar het was slechts een vriendschappelijk duel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kreeg nogal wat te verwerken en deed dat prima. Maar meer nog, er stond echt iemand, coachte en nam de leiding. En dat voor een eerste wedstrijd op dit niveau.
Hunterlaar is vrij waardeloos buiten de zestien ja, dat weet toch iedereen. Zolang hij zijn goaltjes maakt hoor je daar niemand over.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:15 schreef Robus het volgende:
Het is mij wel weer opgevallen dat Huntelaar voetballend totaal niets in te brengen heeft in wedstrijden als die van gisteren. Alleen maar balverlies en geklungel. Strootman viel mij positief op. Met zijn heerlijke traptechniek, het overzicht en de rust die hij behoudt hebben we er een goede bij voor de toekomst. Was leuk wedstrijdje om te zien.
Logisch toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hunterlaar is vrij waardeloos buiten de zestien ja, dat weet toch iedereen. Zolang hij zijn goaltjes maakt hoor je daar niemand over.
Ja is ook niet meer dan logisch.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Logisch toch?
Lijkt op Patrick K.
Die klapte er zoveel in dat niemand het iets uitmaakte wat ie
in of buiten de 16 deed.
Lijkt me dat hij wel onder druk stond. Ik bedoel die jongen maakt zijn debuut voor 54.000 schreeuwende Brazilianen .quote:Op maandag 6 juni 2011 00:23 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Vraag me af of Krul onder druk ook zo goed kan presteren. Hij deed het naar mijn mening goed maar het was slechts een vriendschappelijk duel.
Zou Krul het ook zo goed doen op een EK/WK finale?
Je hebt helemaal gelijk, maar Robben speelde een slechte wedstrijd. Krijgt geen bal aangespeeld, als die hem krijgt verprutst hij het weer en dan raak je natuurlijk gefrustreerd. Hij wilde natuurlijk een goal maken dat alles weer goed maakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
quote:Robben kampt met lichte liesklachten en krijgt vrijaf voor training
Arjen Robben heeft maandag de laatste training van het Nederlands elftal in Rio de Janeiro overgeslagen. Dat meldt persbureau ANP. De aanvaller had lichte liesklachten en mocht van bondscoach Bert van Marwijk aan de kant blijven. Waarschijnlijk kan de aanvaller van Bayern München woensdag gewoon uitkomen voor Oranje tijdens de vriendschappelijke ontmoeting met Uruguay in Montevideo.
Jeej! Een bekerquote:Strafschoppen na gelijkspel van Oranje
MONTEVIDEO - De winnaar van de vriendschappelijke interland tussen Uruguay en het Nederlands elftal mag woensdagavond de Copa Confraternidad in ontvangst nemen.
De beker is beschikbaar gesteld door Antel, het nationale telecommunicatiebedrijf van Uruguay.
Bij een gelijke eindstand moeten strafschoppen de beslissing brengen.
Het wordt de zesde ontmoeting van Nederland met Uruguay. Oranje won twee keer (op de WK's van 1974 en 2010) en moest driemaal het hoofd buigen.
Weinig fans
Supporters van Uruguay lopen nog niet warm voor de vriendschappelijke interland van woensdag tegen het Nederlands elftal. De Uruguayaanse voetbalbond had maandag pas 25.000 tickets verkocht. Estadio Centenario in Montevideo biedt plaats aan 65.000 fans.
Uruguay kan zich voor eigen publiek revancheren voor de nederlaag in de halve finale van het laatste WK tegen Oranje (3-2). De tegenvallende belangstelling heeft ook te maken met het weer in Montevideo, waar het winter is en maandag slechts 7 graden was.
http://www.nusport.nl/ora(...)spel-van-oranje.html
Héél misschien Castaignos, als zijn stap richting Inter zijn carričre niet vernietigd.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Strani het volgende:
De vraag is dan wel wie de toekomstige topspits wordt voor het Nederlands elftal. Wellicht één van de De Jong's. Wie heeft andere suggesties?
Huntelaar is een prima spits voor de (top van de) Eredivisie.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet waarom men zo voor Huntelaar is. De beste kerel heeft tijdens elke interland tegen een top land er geen enkele bal in weten te knallen en scoort met name tegen de kleine landen. Finland, Macedonie, etc. Van Persie heeft ten minste ook nog laten zien dat hij op club niveau stukken beter kan presteren en op landen niveau ook tegen de grotere landen zijn mannetje kan staan (en scoren).
Ja, maar gezien de kwaliteit en de klasse van het Nederlands elftal wil je zo'n spits dus niet in de basis hebben staan. Dan is een RvP beter.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Huntelaar is een prima spits voor de (top van de) Eredivisie.
van Persie is zeker beter maar tegen de mindere landen of als pinch hitter is Huntelaar goed bruikbaar zolang hij maar niet mee hoeft te voetballenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, maar gezien de kwaliteit en de klasse van het Nederlands elftal wil je zo'n spits dus niet in de basis hebben staan. Dan is een RvP beter.
Uur voor de wedstrijd. Maar de vermoedelijke opstelling kan vandaag al komen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Weet iemand wanneer de opstellingen bekend worden gemaakt? Ik wil wel weten of van Marwijk weer een keeper laat debuteren (Cillessen in dat geval) of dat hij weer voor Krul kiest.
Vorige week was het rond 21:00 uur de dag ervoor bekend, maar dat was dus puur vanwege de bekendmaking van de keeper. Wachten we nog even af danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uur voor de wedstrijd. Maar de vermoedelijke opstelling kan vandaag al komen...
Los van de discussie over Van Persie: Huntelaar heeft ook heel weinig speeltijd gekregen tegen belangrijke landen in belangrijke wedstrijden. Hij moet het altijd met wisselbeurtjes doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Pfff.. huntelaar scoort niet tegen belangrijke landen.
Van Persie dan?
Die zuigt ook,oké, hij had een kut-WK maar luuk en siem scoren er zelfs meer (Landelijk hé) denk ik.
Zouden ze trouwens samen niet goed overspelen enzo?
(Ik kon vroeger ook heel goed met mijn broer voetballen (overspelen) zelfs al had ik ruzie met ’m.)
Zeker, maar Kuyt zal altijd spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
van Persie, Robben, Sneijder, vd Vaart en Affelay zouden gewoon veel speeltijd samen moeten krijgen. Allemaal zonder blessures en dan op elkaar inspelen. Die combo is volgens mij goud waard.
Het zou geen kwaad kunnen als meer van de spelers voor dezelfde club zouden spelen, om zo meer tijd samen te hebben. Het Spaanse model, zogezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
van Persie, Robben, Sneijder, vd Vaart en Affelay zouden gewoon veel speeltijd samen moeten krijgen. Allemaal zonder blessures en dan op elkaar inspelen. Die combo is volgens mij goud waard.
even verbeterdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, maar Kuyt zal altijd spelen
-------------- Stekelenburg
---------------------------------------
---------- Heitinga --- Mathijsen
v.d. Wiel -------------------------- Pieters
------------- van Bommel --------------
--------Sneijder ---------- v.d. Vaart
------------------van Persie----------
---------------------------------------------------
Robben-------------------------------Afellay
Wissel Van der Vaart en Sneijder maar om, dat zou ik zo graag eens willen zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, maar Kuyt zal altijd spelen
-------------- Stekelenburg
---------- Heitinga --- Mathijsen
v.d. Wiel -------------------------- Pieters
------ van Bommel --- v.d. Vaart
Robben ------- Sneijder -------- Afellay
--------- Huntelaar / van Persie
Kun je nagaan wat Barca met je doet haha.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Akwasi het volgende:
beetje OT maar,
Wat vind ik afellay goed de laatste tijd man. Mijn mening over hem is echt 180 graden gedraaid in een jaar tijd
Van Persie is een betere voetballer, meer talent, meer techniek. Qua club verband meer gescoord de afgelopen 3 jaar dan Huntelaar. Huntelaar heeft vooral tijdens de vriendschappelijke wedstrijden en een aantal kwalificatie wedstrijden tegen kleine dreumesen gescoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Pfff.. huntelaar scoort niet tegen belangrijke landen.
Van Persie dan?
Die zuigt ook,oké, hij had een kut-WK maar luuk en siem scoren er zelfs meer (Landelijk hé) denk ik.
Zouden ze trouwens samen niet goed overspelen enzo?
(Ik kon vroeger ook heel goed met mijn broer voetballen (overspelen) zelfs al had ik ruzie met ’m.)
van Persie scoorde op het wk tegen "kleine" landen als Japan Denemarken en Slowakije ook niet. waar huntelaar er zeker 1 had ingetraptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Van Persie is een betere voetballer, meer talent, meer techniek. Qua club verband meer gescoord de afgelopen 3 jaar dan Huntelaar. Huntelaar heeft vooral tijdens de vriendschappelijke wedstrijden en een aantal kwalificatie wedstrijden tegen kleine dreumesen gescoord.
Ik zie geen reden waarom Huntelaar in de basis zou moeten staan ipv. Van Persie. Maar als pinchhitter is het inderdaad een zeeer goede.
Het zijn verschillende spelers maar gezien de goals van Huntelaar in de kwalificatie tot nu toe lijkt het me normaal dat hij zich niet schikt in deze rol. Ik vind zelf ook wel dat RvP iets teveel krediet heeft in Oranje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
van Persie is zeker beter maar tegen de mindere landen of als pinch hitter is Huntelaar goed bruikbaar zolang hij maar niet mee hoeft te voetballen
Sneijder is natuurlijk een waardeloze speler.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef gniffie het volgende:
Als je Van der Vaart achter V Persie zet, schiet ie er zat in hoor
Sneijder is vooral een ander type speler, meer een echte counterende 10. Totaal geen spelmaker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Sneijder is natuurlijk een waardeloze speler.
Totaal geen spelmakerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder is vooral een ander type speler, meer een echte counterende 10. Totaal geen spelmaker.
Ik zie nergens een geniaal diepte passje zoals Xavi/Fabregas die geeft. Van der Vaart doet dat wel, rond de volle 16 nog een mogelijkheid vinden, Sneijder tikt hem naar de zijkant of rost hem op goalquote:
Ja, ze dachten dat hij bij Real, AC Milan en Schalke er ook veel zou intrappen maar dat viel jammer genoeg ook vies tegen. Op basis van club verband heeft Van Persie het dan ook veel beter gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:30 schreef Akwasi het volgende:
[..]
van Persie scoorde op het wk tegen "kleine" landen als Japan Denemarken en Slowakije ook niet. waar huntelaar er zeker 1 had ingetrapt
Hij heeft gelijk, Sneijder is beter naast Van Bommel en VdV is beter achter Van Persie, opgelost.quote:
Maar nigel danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, Sneijder is beter naast Van Bommel en VdV is beter achter Van Persie, opgelost.
Ben ik opeens tot bondscoach gepromoveerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zet je lekker De Jong op de plek van van Bommel kan mij het schelen...
Die Pietsers vind ik wel zo matig he. Emanuelson of Drenthe hadden zich gewoon op de linksback positie moeten richten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Nigel als back misschien? ipv Pieters
Hopelijk breekt die van aanholt een keer door.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die Pietsers vind ik wel zo matig he. Emanuelson of Drenthe hadden zich gewoon op de linksback positie moeten richten.
Sneijder is gewoon beter dan v/d Vaart op 10 zeker als je met spelers als Robben hebt. Mensen zijn enthousiast over Afellay en hij is wel beter geworden maar nog lang geen Xavi, Robben heeft geen enkele bruikbare pass van hem gekregenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, Sneijder is beter naast Van Bommel en VdV is beter achter Van Persie, opgelost.
Dat vind ik nu juist niet, VdV speelt veel meer naar voren en zou veel meer support brengen aan Van Persie. Sneijder is juist perfect naast de controleur met zijn lange pasen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sneijder is gewoon beter dan v/d Vaart op 10 zeker als je met spelers als Robben hebt. Mensen zijn enthousiast over Afellay en hij is wel beter geworden maar nog lang geen Xavi, Robben heeft geen enkele bruikbare pass van hem gekregen
Zoals het Nederlands elftal normaal speelt met snelle buitenspelers op de counter heb je meer aan Sneijder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist niet, VdV speelt veel meer naar voren en zou veel meer support brengen aan Van Persie. Sneijder is juist perfect naast de controleur met zijn lange pasen.
VdV scoort over het algemeen ook meer dan Sneijder als echte 10.
Ligt aan de tegenstander, 9 van de 10 keer heeft Oranje veel meer balbezit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals het Nederlands elftal normaal speelt met snelle buitenspelers op de counter heb je meer aan Sneijder.
Tuurlijk is het nog geen xavi. Maar ik vind hem wel een hele bruikbare speler voor oranje gewordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sneijder is gewoon beter dan v/d Vaart op 10 zeker als je met spelers als Robben hebt. Mensen zijn enthousiast over Afellay en hij is wel beter geworden maar nog lang geen Xavi, Robben heeft geen enkele bruikbare pass van hem gekregen
Dat was natuurlijk een grapje, maar ik bedoel ermee dat hij inderdaad beter is geworden maar nummer 10 vond ik wat te hoog gegrepen voor hemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nog geen xavi. Maar ik vind hem wel een hele bruikbare speler voor oranje geworden
Tegen de mindere tegenstanders heb je maar 1 controleur nodig en kunnen ze beiden dichter op de spits spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ligt aan de tegenstander, 9 van de 10 keer heeft Oranje veel meer balbezit.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen de mindere tegenstanders heb je maar 1 controleur nodig en kunnen ze beiden dichter op de spits spelen
Idd dat zou ik meteen doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Nigel als back misschien? ipv Pieters
Hoe kom je erbij dat het om 21:30 begint dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe kan het dat SBS van 20:00 tot 23:00 de wedstrijd tussen Uruguay en Nederland uit gaat zenden, als die wedstrijd pas om 21:30 begint. Om 22:25 begint nota bene de derde helft al volgens het programma van SBS.
volgens vi scorebordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het om 21:30 begint dan?
Daar schijnt verwarring over te zijn, maar zijn verschillende sites die 21:30 aangeven. Waaronder Unibet, dus ging er ff vanuit dat die het tijdstip wel wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het om 21:30 begint dan?
KNVB zegt 20.30 en ook Dirk Kuyt twitterde net 20.30.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar schijnt verwarring over te zijn, maar zijn verschillende sites die 21:30 aangeven. Waaronder Unibet, dus ging er ff vanuit dat die het tijdstip wel weten. Voetbalzone.nl overigens ook.
Deze is ouder.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uruguay-Nederland , ''Suarez-robben''!.
Wat is het verschil tussen Twente en een ei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dont do drugs,Mkaaayy?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Twente en een ei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente komt uit duitsland en een ei uit een kip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Ha-ha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Twente komt uit duitsland en een ei uit een kip?
Met Cavani,Suarez en Forlan in de voorhoede moet het goed komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weer, hopelijk komen er inderdaad nu WEL goals.
Ik hoopte bij de vorige wedstrijd ook op vuurwerk, niets was minder waar. Maar geen doelpunten maar wel spanning, daar teken ik ook al voor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Met Cavani,Suarez en Forlan in de voorhoede moet het goed komen
Ik snap niet hoe Robben ooit is doorgebroken, vroeger zou hij toch ook wel veel blessures hebben gehad?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Lily1987 het volgende:
Van der Wiel vermoeid op de bank, Robben met liesklachten op de tribune.
hij had aandeel in het kampioenschap dus daarom vind je 'm een mongool en zo is het volgens jouquote:
Waar staat Suarez eigenlijk bij Uruguay? Ook rechts? Zou jammer zijn...zie hem liever links met Boulahrouz aka De Kannibaal tegenover hem...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem gewoon een mongool. Heeft niks met Twente te maken.
Jezus man... Laat die Robben maar lekker thuis voortaan. Die gozer kan kennelijk nooit een paar weken zonder klachten / blessures spelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Lily1987 het volgende:
Van der Wiel vermoeid op de bank, Robben met liesklachten op de tribune.
Maar iedereen heeft het op hem gemunt tijdens een matchquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Jezus man... Laat die Robben maar lekker thuis voortaan. Die gozer kan kennelijk nooit een paar weken zonder klachten / blessures spelen
daar krijg je geen liesklachten van, maar wel begrijpelijk dat ze zeker met hem geen risico's nemen het is geen WK finale, het blijft wel de man van glasquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft het op hem gemunt tijdens een match![]()
Ook alleen maar omdat Robben weer eens ziek, zwak of misselijk isquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
eindelijk van persie op 10 en huntelaar in de spits.
werd eens tijd!
Bewijs dat Afellay en Sneijder niet op 10 horen iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
eindelijk van persie op 10 en huntelaar in de spits.
werd eens tijd!
Toevallig, dat heb ik nu met Frank de Boer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik kan ECHT niet meer naar de Boer luisteren, zonder te denken dat het Edwin Evers is
Maakt niet uit welke Boerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toevallig, dat heb ik nu met Frank de Boer.
Beetje lief doen hequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neem eens de moeite om te googelen te zappen ofzo
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef rareziekte het volgende:
21.30 was de aftrap toch? snap er helemaal niks meer van
Op SBS tekst staat ook gewoon half 9 en op tvgids ook hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef rareziekte het volgende:
21.30 was de aftrap toch? snap er helemaal niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |