Was Krul zo geweldig? Als hij 1 van die ballen had doorgelaten, dan was het een blunder geweest...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef marcodej het volgende:
Krul een 9, de rest matig de tweede helft. En als het bij Robben niet loopt is het een heel irritant mannetje. Dat schot terwijl van Persie tien minuten vrij stond.
Kreeg nogal wat te verwerken en deed dat prima. Maar meer nog, er stond echt iemand, coachte en nam de leiding. En dat voor een eerste wedstrijd op dit niveau.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was Krul zo geweldig? Als hij 1 van die ballen had doorgelaten, dan was het een blunder geweest...
Jonguh het was prijsschieten op SuperTim..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was Krul zo geweldig? Als hij 1 van die ballen had doorgelaten, dan was het een blunder geweest...
v persie past niet bij oranje. kunnen ze beter niet meer selecteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
valt v persie niet goed in de groep ofzo? Hij wordt nooit aangespeeld..
Het was ook niet slecht wat ie deed, maar hij had ook een paar keer geluk dat de bal recht op hem af kwam. Die ballen mag een beetje keeper natuurlijk nooit doorlaten...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kreeg nogal wat te verwerken en deed dat prima. Maar meer nog, er stond echt iemand en coachte en nam de leiding. En dat voor een eerste wedstrijd op dit niveau.
Die Neymar gun je echt een Boulahrouz-behandelingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
En Neymar..als hij nog eens naar Europa komt dan hoop ik dat ze hem laten voelen wat echte pijn is. Tyfusventje.
Als hij naar Chelsea gaat krijgt hij nog veel te verduren tegen de EPL verdedigersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
Blij dat de Brazilianen geen goedkope revange konden nemen vandaag.
En Neymar..als hij nog eens naar Europa komt dan hoop ik dat ze hem laten voelen wat echte pijn is. Tyfusventje.
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Ciske- het volgende:
Conclusie:
- Neymar is een kutventje
- Robben is een egoďstische kloothommel als het niet loopt
- Krul valt nogal mee
Inderdaad, met zijn kapsel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Neymar gun je echt een Boulahrouz-behandeling
Dan had ie een slechte wedstrijd vandaag. Genoeg duikpogingen maar ze gingen allemaal net fout.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:27 schreef vaasinbloem het volgende:
Neymar zegt in een interview dat duiken een van zijn kwaliteiten is..
Het is jammer dat Krul bij een Engelse club als Newcastle, waar opbouwen iets nieuws is. Viel mij ook al op en van Marwijk zei het ook al. Goed advicé gegeven voor een keeper van 23.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Ciske- het volgende:
Conclusie:
- Neymar is een kutventje
- Robben is een egoďstische kloothommel als het niet loopt
- Krul valt nogal mee
Mwah, meer hoe we VdV missen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
toch wel gebleken hoe we v bommel op het middenveld missen idd.
Is toch al bijna 35...we zullen er op de 1 of andere manier er toch aan moeten wennen dat ie niet meer mee zal doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
toch wel gebleken hoe we v bommel op het middenveld missen idd.
Sneijder, VdVaart, vBommel, Stekelenburg. Uiteindelijk dan toch 0-0 spelen, dat zegt toch wat over Nederland.quote:
Deze man. Niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Sneijder, VdVaart, vBommel, Stekelenburg. Uiteindelijk dan toch 0-0 spelen, dat zegt toch wat over Nederland.
Of gewoon altijd, mensen gaan niet naar het stadion voor een gelijkspel in een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Strani het volgende:
Zouden ze vaker moeten doen, penalties met vriendschappelijke wedstrijden. Kunnen de spelers daar ook eens op oefenen.
Yep...2 punten bij winst na penaltiesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Of gewoon altijd, mensen gaan niet naar het stadion voor een gelijkspel in een oefenwedstrijd.
Wordt het voetbal niet beter van. Dan gaat een zwakke tegenstander met 11 man voor de goal liggen en gokken op de strafschoppen. Je zult zien dat ze die dan winnen en 3 punten krijgen terwijl ze voetballend geen schijn van kans hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Of gewoon altijd, mensen gaan niet naar het stadion voor een gelijkspel in een oefenwedstrijd.
quote:Arjen Robben maakte zaterdagavond voor het eerst sinds de verloren WK-finale tegen Spanje zijn opwachting bij Oranje in het doelpuntloze gelijkspel tegen Brazilië. De aanvaller van Bayern München was na afloop blij met zijn rentree.
'Dat was heerlijk natuurlijk, mijn eerste wedstrijd in maanden', vertelde Robben aan SBS6. 'Het was een lekker gevoel dat oranje shirtje weer aan te trekken.'
Over de wedstrijd en zijn eigen spel was Robben minder te spreken. 'Het was niet goed, we hebben geen goede wedstrijd gespeeld. Ook ikzelf niet. Misschien was het inderdaad wel weer even wennen. Maar om er nu allemaal excuses bij te gaan halen vind ik niet nodig. Gelukkig was het niet echt een belangrijke wedstrijd.'
Woensdag oefent Oranje nog tegen Uruguay. Daarna kan hij op vakantie. 'Het laatste potje van het seizoen. We gaan nog één keer gas geven en proberen te winnen. Eindelijk? Ik denk wel dat veel jongens snakken naar het einde van het seizoen. Dat kun je wel merken, ja.'
Oh, het is nog echt waar ook?quote:
Ja ik bedoelde inderdaad alleen in oefenwedstrijden. In officiele matches gewoon zo houden, anders zou je saaie wedstrijden en te gestoorde uitslagen krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Wordt het voetbal niet beter van. Dan gaat een zwakke tegenstander met 11 man voor de goal liggen en gokken op de strafschoppen. Je zult zien dat ze die dan winnen en 3 punten krijgen terwijl ze voetballend geen schijn van kans hebben.
Bij een vriendschappelijke wedstrijd zou het wel een leuke toevoeging zijn, imo.
Nee je hebt het verkeerd begrepen nu. Penalties komen pas als 1 team met 5-0 wint. Dan krijgt het andere team nog de kans om er 5-5 van te maken. Wanneer dat daadwerkelijk lukt, spelen ze er nog een verlenging achteraan.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, alleen bij gelijkspel. Begin het inmiddels een best goed idee te vinden.
Ik dacht eerst dat een toegevoegd hulpelement was omdat de stand er toch niet toe doet.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee je hebt het verkeerd begrepen nu. Penalties komen pas als 1 team met 5-0 wint. Dan krijgt het andere team nog de kans om er 5-5 van te maken. Wanneer dat daadwerkelijk lukt, spelen ze er nog een verlenging achteraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze deze gaan verliezen. Uruguay lijkt toch wat gretiger...quote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar nederland wint gewoon met 2-0 dusse
Krul deed het (voor wat ik gezien heb) inderdaad prima. Tegen zo'n "groot" elftal er gewoon staan als het nodig isquote:Op zondag 5 juni 2011 00:29 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Neymar. Enorm talent, op z'n tijd een paar geniale passes, maar als ik hem was zou ik snel dat geduik afleren. Als hij dan in Europa gaat spelen wordt hij straks hetzelfde behandeld als Suarez.
Die Krul speelde een goede wedstrijd denk ik. Hij stond er gewoon wanneer het nodig was. Vind hem toch echt beter als Vorm.
En toch had je in de rust 2-0 voor kunnen staanquote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef gniffie het volgende:
Wat speelden we slecht. Totaal geen veldspel en 0,0 automatismen met het opbouwen. Dan was er nog een grapjas (pieters) die dacht leuk te zijn om hem dan maar naar voren te knallen
Ook al scoor je er in 10, we speelden alsnog slechtquote:Op zondag 5 juni 2011 01:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
En toch had je in de rust 2-0 voor kunnen staan
Het was dan ook een statement over Brazilie en niet over Nederland. Wat er ook is doodgegaan op Neymar z'n kop heeft er niet voor gezorgd dat hij speelt als een wijf. Gozer gaat bij elke zucht liggen, janken en rollen. Die moet eens bij een priester op schoot gaan zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ook al scoor je er in 10, we speelden alsnog slecht
Hakje door de benenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste aanval van de wedstrijd.
Ziek hoor, doe je snel zo'n gifje maken. welke programma gebruik je daarvoor?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste aanval van de wedstrijd.
Dat is altijd al zo geweest. Ik snap niet waarom ze hem blijven opstellen in de spits, Huntelaar doet het bij Oranje eigenlijk altijd beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
valt v persie niet goed in de groep ofzo? Hij wordt nooit aangespeeld..
Is-ie blind of zo?quote:Arjen Robben maakte zaterdagavond voor het eerst sinds de verloren WK-finale tegen Spanje zijn opwachting bij Oranje in het doelpuntloze gelijkspel tegen Brazilië. De aanvaller van Bayern München was na afloop blij met zijn rentree.
'Dat was heerlijk natuurlijk, mijn eerste wedstrijd in maanden', vertelde Robben aan SBS6. 'Het was een lekker gevoel dat oranje shirtje weer aan te trekken.'
Er was ook totaal geen ondersteuning. Affelay stond steeds link, Strootman en de Jong komen niet op en vd Wiel is voetballend gewoon matig.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit zo slecht zien spelen.
Warming-up shirtjes zijn toch oranje ?quote:
Das een goeie voor Barca.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Nitrouz het volgende:
Dom ventje die Neymar inderdaad, gaat er niet komen met die schwalbes en mislukte trucjes..
Dat wordt de vervanger van Drogba.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Das een goeie voor Barca.![]()
Maar hij moet inderdaad zijn trekjes afleren, ik denk dat hij er dan toch wel gaat komen hoor.
Ze zijn nog in onderhandeling toch ?quote:
Ja kan die lekker Pedro, Iniesta en Busquets pijpen in de kleedkamer. Barcelonaquote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar hij moet inderdaad zijn trekjes afleren, ik denk dat hij er dan toch wel gaat komen hoor.
"Dat Oranje shirtje" klopt wel.quote:
Goede reactiequote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja kan die lekker Pedro, Iniesta en Busquets pijpen in de kleedkamer. Barcelona
Welnee, zwaar overschat. Heb hem nog niets bijzonders zien doen. Maarja..jong en een Braziliaans paspoort is al genoeg om een 'groot talent' te zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |