Het grappige is dat die kans nog echt bestaat ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef porsche1 het volgende:
Zo, de AIVD weet er van.
Waarschijnlijk staan er vanavond nog een paar feestbussen voor je deur.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het grappige is dat die kans nog echt bestaat ook.
Klopt, hij zal niet de eerste zijn die in de problemen komt door een FOK topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het grappige is dat die kans nog echt bestaat ook.
Gast wat denk je? Oh ik zit lekker anon te doen dus kan alles?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Lol, mensen die hier serieus op reageren
Plas je in je broekje nu? Zo te zien welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Er zijn mensen om minder van hun bed gelicht door de politiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef einzeinz het volgende:
TS zou er verstandig aan doen paps en mams vast in te lichten over de visite.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn mensen om minder van hun bed gelicht door de politie
Tevens kunnen de modjes zien wat hij geedit heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef -Datdus- het volgende:
Jeweet dat ondanks dat je de op hebt weggehaald er nog iets bestaat als een cache.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Klopt, hij zal niet de eerste zijn die in de problemen komt door een FOK topic.
Dat wordt sowieso brommen.
quote:
Met de kennis van de AIVD staan ze straks op de stoep bij degene die de OP gequote heeft, dus beter nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Swomp het volgende:
Niemand die TS even gequote heeft ...![]()
Dat is les 1 heren ....
Je vergeet die ene met die sekstape!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef Droopie het volgende:
TS denkt joh zal wel loslopen.
Nou we kennen allemaal het trein/ tas verhaal.
Koos Spee, Leo de Haas, Sipke Jan Bousema en Anniko van Santen volgen alle topics op Fok!
Alsof de AIVD de OP niet kan terughalen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Swomp het volgende:
Dat is les 1 heren ....
En wat te denken van het koffer incident !quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef Droopie het volgende:
TS denkt joh zal wel loslopen.
Nou we kennen allemaal het trein/ tas verhaal.
Koos Spee, Leo de Haas, Sipke Jan Bousema en Anniko van Santen volgen alle topics op Fok!
Ehhh.. Martijn Krabbe?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je vergeet die ene met die sekstape!
Nee maar nu kan ik niet lezen wat daar stondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Alsof de AIVD de OP niet kan terughalen.![]()
''Wel kunnen we besluiten je provider op de hoogte te stellen als je je grof misdraagt. Lees ook de disclaimer met betrekking tot statistieken en advertising. http://forum.fok.nl/rde/faq/policy''
Dat kunnen we helaas niet vertellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:57 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Huh wtf.. Wat zei die vent joh?
hij wilde ook onbewerkte uranium mee nemen toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Monco10 het volgende:
Strekking van de OP door TS:
Een vriend en ik zijn van plan om een aanslag te plegen op de Eiffeltoren.
Heeft iemand tips hoe we dit het beste kunnen doen? We zaten te denken om er met een vliegtuigje onderdoor te vliegen maar 1 van ons zit erin. Wie heeft er tips?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef -Datdus- het volgende:
Sowieso.. iemand kan het voor 'de grap' zeggen maar het toch echt menen.
Dit, * antidood1 is nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Swomp het volgende:
Dat is les 1 heren ....
Ik heb het al op Facebook gedeeld, heb genoeg links daar met justitie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Swomp het volgende:
Wie twittert dit topic even naar de politie...?
+33 stokbroodquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie heeft het telefoonnummer van Sarkozy?
Klopt, en hij zou de coke overhandigen in Parijs in ruil voor extra hulp.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hij wilde ook onbewerkte uranium mee nemen toch?
Nee, ze zijn nog bezig met de TomTom aan het instellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS reageert niet meer. Zullen ze er nu al zijn?
Faal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rap-op-internet.html
Jammer, geen cache wss. Komt er wel 1, maar die is denk ik al te laat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef Swomp het volgende:
3e hit bij google als je Aanslag eiffeltoren intypt
TS, reken er maar op dat dit nog een staartje krijgt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef Swomp het volgende:
3e hit bij google als je Aanslag eiffeltoren intypt
Strekking van de OP door TS:quote:
Ah, dat is de meneer van de AIVD op TS z'n account.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef einzeinz het volgende:
De reacties van jullie zijn altijd zo grappig!
Morgen worden de reacties nog leuker als jij wordt opgepakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef einzeinz het volgende:
Nee, jij dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef einzeinz het volgende:
Porsche1, hoe traceerde ze jou toen. Met dat verhaal van die foto's in de trein etc..quote:
Je hebt toch maar mooi de OP leeggehaaldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef einzeinz het volgende:
Ik niet. Twitter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef Swomp het volgende:
Komop mensen wie heeft er twitter ?
@politie graag
Dat denkenquote:
thx.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Heeft iemand tips hoe we dit het beste kunnen doen? We zaten te denken om er met een vliegtuigje onderdoor te vliegen maar 1 van ons zit erin. Wie heeft er tips?
IP adres enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Porsche1, hoe traceerde ze jou toen. Met dat verhaal van die foto's in de trein etc..
Weet je wat echt kut zou zijn voor TS, wat we dus niet gaan doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
TS, reken er maar op dat dit nog een staartje krijgt.
Pffff nog maar een keer dan:quote:
Bazen hebben geen Fok. Maar hier zitten we dan toch maar met z'n allen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik niet. Twitter.
Bazen hebben geen twitter.
Je ui is tof!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Bazen hebben geen Fok. Maar hier zitten we dan toch maar met z'n allen.
En in de gebruiksvoorwaarden van Fok staat dat ze altijd alle medewerking zullen verlenen aan de politie!quote:
Echt bazen hebben wel FOK!, jullie zijn gewoon sukkeltjes die mij adoreren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Bazen hebben geen Fok. Maar hier zitten we dan toch maar met z'n allen.
Vandaar konden ze mij ook eerst vinden na een topic op FOK!.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En in de gebruiksvoorwaarden van Fok staat dat ze altijd alle medewerking zullen verlenen aan de politie!
IDD!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar even serieus. De kans dat de AIVD hier inmiddels al meeleest is best groot. Waarschijnlijk krijgen ze realtime steeds de nieuwe Google resultaten met verdachte keywords.
En de provider zal in zo'n geval ook niet aarzelen om de politie gelijk de adresgegeven te overhandigenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En in de gebruiksvoorwaarden van Fok staat dat ze altijd alle medewerking zullen verlenen aan de politie!
Bedankt dat je het nog een keer speciaal voor mij wou posten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Pffff nog maar een keer dan:
PICS!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Topic met cache-inhoud doorgemaild naar landelijke politie.
or it didn't happen.quote:
Je plaatje is kapot.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
Boekje voor TS:
[ afbeelding ]
Deze is wel HEEL erg fout!
Wat dat betreft is google wel enorm snel. Als de OP er een paar minuten langer had gestaan, had google het al in de cache opgeslagenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar even serieus. De kans dat de AIVD hier inmiddels al meeleest is best groot. Waarschijnlijk krijgen ze realtime steeds de nieuwe Google resultaten met verdachte keywords.
Je pic werkt niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
Boekje voor TS:
[ afbeelding ]
Deze is wel HEEL erg fout!
Koop de Eiffeltoren, werp 50 cent naar Sarkozy. Leg dan de Eiffeltoren op de grond en ga erop stampen. Sarkozy natuurlijk helemaal flippen, zo van: "Mijn Eiffeltoren, wat doe je?". Dan zeg jij "ik heb hem toch van je gekocht?"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Bouw een nieuwe Eiffeltoren en vervang hiermee de echte. Vervolgens blaas je de namaak op.
De politie kan je dan niks maken, want je hebt die toren toch zelf gemaakt!
Dat inderdaad!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Koop de Eiffeltoren, werp 50 cent naar Sarkozy. Leg dan de Eiffeltoren op de grond en ga erop stampen. Sarkozy natuurlijk helemaal flippen, zo van: "Mijn Eiffeltoren, wat doe je?". Dan zeg jij "ik heb hem toch van je gekocht?"
Wat is het?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Swomp het volgende:
Uhm ts...
http://www.google.nl/#q=a(...)3f5&biw=1366&bih=677
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Swomp het volgende:
Uhm ts...
Die gooit er een slotje op...quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Swomp het volgende:
Uhm ts...
Rijmt bijna.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Leest aivd nu mee?
Dat rijmt!
Goedenavond AIVD. Ik ga zo voetbal kijken!
Groetjes Christian Eriksen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Het_Biertje het volgende:
holyshit mijn ouder belden net terug dat er bij de eiffeltoren een ontruiming gaande is!
WTf man?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Het_Biertje het volgende:
holyshit! mijn ouders belden net terug dat er bij de Eiffeltoren een ontruiming gaande is!
Ach, je kan het achteraf allemaal teruglezen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik zo moet gaan.
(H)quote:
Boeiuh, TS is toch al opgepakt. Zo veel spannends zal er dus niet meer gebeuren!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik zo moet gaan.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De AIVD toen ze Porsche1 zijn UI zagen.
Ik denk eerder dat hij zo stil is omdat hij al op de vlucht is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeiuh, TS is toch al opgepakt. Zo veel spannends zal er dus niet meer gebeuren!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De AIVD toen ze Porsche1 zijn UI zagen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij zo stil is omdat hij al op de vlucht is.
Zo, wat zal die gast balen zeg, dat hij dit topic heeft aangemaakt. Dat ze hem maar oppakken, hij leek aardig serieus.
Volgens mij had ie die sowieso al niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef -Datdus- het volgende:
Hij heeft ook heel zn profiel weggehaald?
Vertel of is justitie er nog mee bezig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb wel wat ervaring met dit soort zaken, TS je kunt me altijd even PM_en voor wat advies
Als ik op de vlucht zou zijn. Dan zou ik gewoon met mijn telefoon om te posten in mijn hand rennen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij zo stil is omdat hij al op de vlucht is.
Zo, wat zal die gast balen zeg, dat hij dit topic heeft aangemaakt. Dat ze hem maar oppakken, hij leek aardig serieus.
Dat zijn de echtequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik op de vlucht zou zijn. Dan zou ik gewoon met mijn telefoon om te posten in mijn hand rennen.
Ik bekijk dit topic, ben ik nu de lul?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn mensen om minder van hun bed gelicht door de politie
Op zijn pofiel; laatste bezoek: 2 minuten, 58 seconden geleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef antidood1 het volgende:
Betekent dat blauwe mannetje niet dat hij nog online is?
Of is dat alleen laatste 5 minuten ofzo?
Hij mag zijn PC niet uitzetten van de AIVD, anders moeten ze zijn wachtwoord nog gaan kraken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef antidood1 het volgende:
Betekent dat blauwe mannetje niet dat hij nog online is?
Of is dat alleen laatste 5 minuten ofzo?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij mag zijn PC niet uitzetten van de AIVD, anders moeten ze zijn wachtwoord nog gaan kraken.
Tip aan de AIVD als de PC toch uitgaat: probeer berenpak2.
Ok, hij is dus echt wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Op zijn pofiel; laatste bezoek: 2 minuten, 58 seconden geleden.
berenpak2 is het altijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij mag zijn PC niet uitzetten van de AIVD, anders moeten ze zijn wachtwoord nog gaan kraken.
Tip aan de AIVD als de PC toch uitgaat: probeer berenpak2.
Zonder telefoon!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik op de vlucht zou zijn. Dan zou ik gewoon met mijn telefoon om te posten in mijn hand rennen.
Nou en, ik moet toch blijven posten...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Zonder telefoon!
De AIDV kan je nummer traceren.
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Watthefak. Ik krijg een PM van de AIVD via Danny.
Lijkt me sterk als ik net heb gemaild.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Watthefak. Ik krijg een PM van de AIVD via Danny.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als ik net heb gemaild.
Dan zouden ze mij moeten PM'en.
Op zaterdagavond?quote:
Niet echt slim om dat zo te zeggen hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
We moeten TS wel weer aan het posten krijgen; zolang hij zit te posten, zit hij nog achter de computer en kunnen ze hem te pakken krijgen!
quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Niet echt slim om dat zo te zeggen he
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met dit soort dingen.
Ik mail ook als ik dit soort dingen op twitter worden gezet.
Door wie denk je dat sommige mensen worden opgepakt?
Door mijn mailtjes.
je bent gewoon onderkoffer!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Door mijn mailtjes.
Klopt, als dit in het nieuws komt, was ik toch mooi één van de eersten die het wistquote:
IP hebben ze allang.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
We moeten TS wel weer aan het posten krijgen; zolang hij zit te posten, zit hij nog achter de computer en kunnen ze hem te pakken krijgen!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Door mijn mailtjes.
Nee ik bedoel dat ze hebm fysiek te pakken krijgen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
IP hebben ze allang.
Ze hoeven maar 1 keer aan FOK! te vragen of ze het mogen, en TS is de lul.
Ga jij naar Knevel en vd Brink of zullen we samen gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Klopt, als dit in het nieuws komt, was ik toch mooi één van de eersten die het wist
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef antidood1 het volgende:
Vind iemand het trouwens interessant om te weten dat ik nu Rollercoaster Tycoon 3 aan het downloaden ben?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wtf, de NOS heeft het al opgepikt!![]()
![]()
Frankrijk vreest aanslag
oeehhh die heb ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef antidood1 het volgende:
Vind iemand het trouwens interessant om te weten dat ik nu Rollercoaster Tycoon 3 aan het downloaden ben?
![]()
Frankrijk vreest aanslag
![]()
Frankrijk vreest aanslag
Mooi, dankjequote:
![]()
Frankrijk vreest aanslag
,, De verdachte werd regelmatig gezien op het internetforum van Fok.nl'' ,,Authoriteiten onderzoeken of er een verband bestaat tussen fok en andere aanslagen''quote:
Dat ze dat nu pas gaan onderzoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
,, De verdachte werd regelmatig gezien op het internetforum van Fok.nl'' ,,Authoriteiten onderzoeken of er een verband bestaat tussen fok en andere aanslagen''
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
,, De verdachte werd regelmatig gezien op het internetforum van Fok.nl'' ,,Authoriteiten onderzoeken of er een verband bestaat tussen fok en andere aanslagen''
Nee Danny is heul niet crimineel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Dan zijn we allemaal lid van een criminele organisatie!!!!
Tuurlijk wel, leest hij het nu niet, wordt hij er wel geconfronteerd tijdens het verhoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef antidood1 het volgende:
TS, laat ons even weten of je dit allemaal nog leest, anders heeft dit niet zo veel zin natuurlijk he.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Dan zijn we allemaal lid van een criminele organisatie!!!!
Ssst, ik probeer hem te verleiden om in te loggenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, leest hij het nu niet, wordt hij er wel geconfronteerd tijdens het verhoor.
Of TS allochtoon is?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef Droopie het volgende:
Denk wel dat dit topic echt in behandeling is genomen.
Waarschijnlijk met lage prioriteit.. Maar als hier niets meegedaan wordt zal de PVV ongetwijfeld kamervragen gaan stellen
Die was ook leuk jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
TS, wijzig je naam in einzeinzzwei.
Er is al eens eerder een aanslag gepleegd die hier is aangekondigd.
Zie deze klassieker: Laat 11 september uw sporttas staan
Toen was de AIVD nog niet zo aktief qua internet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
TS, wijzig je naam in einzeinzzwei.
Er is al eens eerder een aanslag gepleegd die hier is aangekondigd.
Zie deze klassieker: Laat 11 september uw sporttas staan
yildiz is de lul :)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toen was de AIVD nog niet zo aktief qua internet.
Nu screenen ze het veel beter.
Ik neem deel 2 wel op mijn geweten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:32 schreef -Datdus- het volgende:
Weet iemand al een naam vooor deeltje 2?
"einzeinz z'n gaatje gaat opgerekt worden"?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:32 schreef -Datdus- het volgende:
Weet iemand al een naam vooor deeltje 2?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
"einzeinz z'n gaatje gaat opgerekt worden"?
Ik bedoel, als ze vroeger het internet net zoveel screende als dat ze nu doen. Was Yildiz al opgepakt voordat hij dit kon doen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Dat ze dat nu pas gaan onderzoeken
Tevens 200ste post
Conclusie: TS is de lul.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze vroeger het internet net zoveel screende als dat ze nu doen. Was Yildiz al opgepakt voordat hij dit kon doen.
Deel 2: ''waar einzeinz zijn rectale rekbare capaciteiten verkend....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
"einzeinz z'n gaatje gaat opgerekt worden"?
Sorryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:34 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Deel 2: ''waar einzeinz zijn rectale rekbare capaciteiten verkent....
Hoezo "echte"?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef Strani het volgende:
Dit topic gaat sneller dan een nieuwstopic over een echte aanslag.
Dat schijnt met meer terroristen zo te zijn, misschien verlangen ze daarom wel zo naar hun 72 maagdenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef -Datdus- het volgende:
Misschien zorgde dit voor de frustratie bij TS;
Hoe voelt het om...
quote:
Het is pas 10 minuten bezig ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef deepart het volgende:
Is dit serieus, heb het nog niet op tv gezien?
Joh, het nieuws pikt dit nooit zo snel op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef deepart het volgende:
CNN NU BREAKING NEWS LIVE FROM PARIS !!!11!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef deepart het volgende:
OMGOMG vrienden van mij wonen op de 64 etage!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
ZIE JE WEL! TS is een haatbaard! Hij heeft in dit topic gepost: Mijn Moskee is Top
Van de eiffeltoren?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef deepart het volgende:
[..]
OMGOMG vrienden van mij wonen op de 64 etage!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Serieus... ze WONEN daarquote:
quote:
Ja precies, maar misschien zijn ze een dagje weg met het mooie weer... zelfs de eiffeltoren gaat vervelenquote:
Het zijn fok!ers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Ja precies, maar misschien zijn ze een dagje weg met het mooie weer... zelfs de eiffeltoren gaat vervelen
tips uitwisselenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef ToT het volgende:
Misschien komt hij wel op dezelfde afdeling als Mohammed B te zitten!Kunnen ze lekker verder keuvelen over aanslagen enzo!
En over moskeeënquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef ToT het volgende:
Misschien komt hij wel op dezelfde afdeling als Mohammed B te zitten!Kunnen ze lekker verder keuvelen over aanslagen enzo!
quote:
Ben er al overheen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
![]()
dan zijn ze ten dode opgeschreven.....
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben er al overheen.
Vanavond stappuhhh
lol eerste link hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef antidood1 het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)3f5&biw=1366&bih=681
Deze link de komende tijd maar goed in de gaten houden, voor als andere sites het overnemen
TS wilde een aanslag plegen op de Eiffeltoren en wilde daar graag tips voor hebben!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat stond er nou eigenlijk precies in de OP? Ik was er net te laat bij.
Klopt, het is gesorteerd op meest recent. Dus als andere sites het overnemen kan je het daar zien.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Klopt, het is gesorteerd op meest recent. Dus als andere sites het overnemen kan je het daar zien.
Ja, en hij wilde tips...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Foktokkie het volgende:
Was er idd ook te laat bij...Ts die een aanslag wilde plegen begrijp ik uit alle reacties..
Kon je de kosten waarschijnlijk wel verhalen op de TS.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef deepart het volgende:
Pfoe ik was bijna m'n oven vergeten uit te zetten.
Is topic gerelateerd, want.. is ook erg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef deepart het volgende:
Pfoe ik was bijna m'n oven vergeten uit te zetten.
Je hoeft niet eens te refreshen, gebeurt automatischquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
![]()
Das een goeie... ff refreshen, kijken of iemand het overneemt...
![]()
lach me dood. Zit Ts dadelijk in de bak...
Ik heb ze ook. jammer dat er nooit een RCT4 is gekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 is geïnstalleerd
Nu de extension packs nog
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 is geïnstalleerd
Nu de extension packs nog
Oke, ik bel nu mijn goede vriend en tevens top advocaat porsche1.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kon je de kosten waarschijnlijk wel verhalen op de TS.
Klopt, goed onderwerp voor een KLB-topic trouwens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ze ook. jammer dat er nooit een RCT4 is gekomen.
Hij komt speciaal terug van vakansie om een reportage over de verijdelde aanslag op de Eiffeltoren te maken.quote:
Alleen even een schone titel verzinnen ehquote:
lapo porsche1 maakt nieuw deel aanquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Oke, ik bel nu mijn goede vriend en tevens top advocaat porsche1.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Alleen even een schone titel verzinnen eh
Hij is op vakantie.. dus kan ie niet tegelijk ook op vakansie zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij komt speciaal terug van vakansie om een reportage over de verijdelde aanslag op de Eiffeltoren te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |