Jij bent kei nepquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:27 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben nog maagt, hoe voelt het om in een kud te gaan?
Dacht dat iedereen wel snapte dat ach laat maar blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer wat meer respect op te brengen voor autisten.
Niet kudquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:40 schreef Dimens het volgende:
Hoe voelt het om een piemel in je te krijgen?
Nee, zo werkt dat niet he. Een beetje meer inlevingsvermogen mag wel, in plaats van hem zo af te katten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:41 schreef SAMTHAAA het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen wel snapte dat ach laat maar blijkbaar niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
ben 19quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ergens eens gelezen dat ze 18 was.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet he. Een beetje meer inlevingsvermogen mag wel, in plaats van hem zo af te katten.Sorry, las net een topic over mensen die met opzet zo typen en weet ik veel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze zich dom voordoen onder een ander account ofzo....
Nep dus.
Sorry ben ook nog maar een beginner op fok![]()
Don't feed the troll.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:46 schreef SAMTHAAA het volgende:
[..]
Sorry, las net een topic over mensen die met opzet zo typen en weet ik veel wat.
Nep dus.
Sorry ben ook nog maar een beginner op fok
Niet op letten, onvolwassen knulletjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:46 schreef SAMTHAAA het volgende:
[..]
Sorry, las net een topic over mensen die met opzet zo typen en weet ik veel wat.
Nep dus.
Oke, voor deze keer kan ik het wel door de vingers zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:46 schreef SAMTHAAA het volgende:
[..]
Nep dus.
Sorry ik heb geen idee hoe dat voelt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, voor deze keer kan ik het wel door de vingers zien.![]()
Maar misschien wil je TS helpen met zijn probleem, als goedmakertje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |