abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97695144
Nee de TT is bedriegelijk want deze spinoff heeft helemaal niks te maken met het realityprogramma van Herman den Blijker Mijn Tent is Top. Op zaterdag 4 juni 2011 vanaf 12;25 uur zendt de NTR de eerste aflevering uit van de serie 'Mijn moskee is top'. Presentatrice Esmaa Alariachi legt uit waarom het programma ook leuk is voor Henk en Ingrid. :s)

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:01:20 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97695206
Hoop dat er niemand naar kijkt en dat ze het na 1 aflevering alweer stop zetten. :r

Flikker een end op met je moskee. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_97695238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:01 schreef porsche1 het volgende:
Hoop dat er niemand naar kijkt en dat ze het na 1 aflevering alweer stop zetten. :r

<>
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:02:54 #4
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_97695254
Waar gaat het wel over? De Moskee in het algemeen?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_97695285
Hans: "Alariachi Alariachi!"
pi_97695288
NTR-programma 'Mijn moskee is top' bezoekt salafistische moskee

Die bovendien door de AIVD gescreened wordt, zo schrijft Carel Brendel.

De NTR (het resultaat van een fusie tussen de NPS, Teleac en RVU) heeft een nieuw programma: 'Mijn moskee is top'.

Het programma wordt gepresenteerd door de uiterst irritante Esmaa Alariachi, die eerder het NPS-programma 'De Meiden van Halal' presenteerde, waar ze blijk gaf van typische NPS-meningen over homo's.

In het nieuwe programma bezoekt Alariachi Nederlandse moskeeën, zo vertelde ze gisteravond aan tafel bij Knevel & Van den Brink.

Zo is over een week de tweede aflevering, waarin de Al Fourkaan-moskee uit Eindhoven wordt bezocht.

Carel Brendel schrijft over deze moskee:
De moskee komt uitgebreid voor in het AIVD-rapport Salafisme in Nederland (te vinden op de website van de Nationale Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb). Daar wordt de moskee ingedeeld onder de noemer van het niet-gewelddadige salafisme. In dit rapport uit 2008 staat het merkwaardige zinnetje “De leiding (…) van Al-Fourkaan is loyaal aan het Saoedische koningshuis en is dan ook eerder te typeren als apolitiek.” Alsof loyaliteit aan een van de ergste religieuze dictaturen van de wereld geen politieke zaak is.

In 2002 werden enkele reguliere bezoekers aangehouden op verdenking van mogelijke terroristische activiteiten en ook in haar meest recente jaarverslag (2010) schrijft de AIVD over de moskee. Lees Brendels hele artikel met nog wat feiten over de moskee hier.

http://www.dagelijksestan(...)salafistische-moskee

En dan zijn er nog steeds mensen die beweren dat de Islamieten dit land niet willen over nemen en de sharia willen in voeren in het westen. De linksmensch dumhi's staan er bij en kijken er naar maar doen niks, ze helpen zelfs :S
pi_97695315
Dit programma zal ongetwijfeld weer de nodige satire opleveren
pi_97695384
Een Salafistische moskee bezoeken. Kan je dan niet tenminste niet een normale moskee bezoeken. :')
pi_97695413
quote:

pi_97695430
De week erna een nieuw kwaliteitsprogramma bij de publieke omroep... Mijn varkenssate is top :')
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_97695448
En nu is het wachten op de eerste reactie van Geert.
pi_97695959
Jouw Marokkaanse slet haar grot is top! ^O^ (Super programma dit, en ook zeer multicultureel enz.)
Cindy De Vuyst
pi_97696601
Mijn subforum is top!
<>
pi_97727793
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
Onze Geert is top ^O^
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:01:50 #15
300718 Kenju
Say It!!??
pi_97730413
Beetje triest waarom mensen meteen afkeer hebben van iets dat als 'allochtoons' kan worden beschouwd. Kijken doen ze het toch niet. Geef nu gewoon eens inhoudelijk aan waarom het niets is.

Waar ik me aan erger is dat het gewoon zo'n zinloos programma is, en dezelfde kritiekloze prut die we altijd al hebben gezien van die meiden van Halal. Sowieso erger ik me aan die drie. Gewoon voor zichzelf besloten 'wij zijn intelligent' en dat ook daadwerkelijk geloven. Alsof je dat zomaar voor jezelf kan stellen.

En dit programma moet dan weer zgn. een 'leuk' iets zijn over de moskee, alsof iemand daar behoefte aan heeft. Waarom zend een omroep dit überhaupt uit? Wat moet je met deze troep? Wanneer gaan ze als vertegenwoordigers van de moslimvrouwencommunity (voor zover ze dat zijn) eens naar de randzaken kijken, en een bijdrage leveren aan de openbaring ervan voor ook de moslims? Of mag dat weer niet, en is druist dat tegen het Marokkaanse broeder gevoel in ofzo?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_97739328
Toen Bob de Rooy het deed was het wel grappig

PWBF
pi_97739429
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
nee hoor, het boeit me niet wat die rasmongool vindt...
PWBF
pi_97768962
Belachelijk dat ze dit soort figuren een platform geven, afschuwelijk eigenlijk.
pi_97773187
Vanochtend gezien :')

Alle vooroordelen zjin waar, daarvoor hoef je niet in te schakelen.

Moskeetje bezoeken, oppervlakkigheden uitwisselen over de indeling, waar een bezoeker zijn schoenen neerzet. Je zou er bijna moslima van worden. :'( Beogen ze dat ofzo? Bekeringsdrift! *O*

Erger me mateloos aan die propaganda strontkar. Het effect is averechts want na Teeuwen neemt niemand die meiden nog serieus en met een positief verhaal over de islam moet je in deze tijden niet aankomen, dat wordt te geforceerd. Na Hans T waren we ze eindelijk kwijt, maar tis net een virus, zoals die revoluties daar, het blijft de actualiteit terroriseren. Draai de subsidie kraan voor die meiden dicht. Hun boodschap is al lang overtijd. Probeer eens wat nieuws met voor mij part andere moslims. We kennen hun bekende riedeltje inmiddels wel. Het is altijd hetzelfde positieve verhaaltje. Bleh.

Is er iemand met een link naar naar een site waarop verteld wordt dat de regering (en in breder verband de EU), de immigratie en islam positief wil benaderen dmv propaganda op tv. Dat is in Europees verband besloten in de jaren 70. Heeft iemand die link nog? Want ik ga het nog geloven als ik dit weer zie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jeanne_Darc op 06-06-2011 03:18:23 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 03:54:20 #20
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_97773847
quote:

Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_97774061
-> KLB
pi_97774912
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 02:51 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Vanochtend gezien :')

Alle vooroordelen zjin waar, daarvoor hoef je niet in te schakelen.

Moskeetje bezoeken, oppervlakkigheden uitwisselen over de indeling, waar een bezoeker zijn schoenen neerzet. Je zou er bijna moslima van worden. :'( Beogen ze dat ofzo? Bekeringsdrift! *O*

Erger me mateloos aan die propaganda strontkar. Het effect is averechts want na Teeuwen neemt niemand die meiden nog serieus en met een positief verhaal over de islam moet je in deze tijden niet aankomen, dat wordt te geforceerd. Na Hans T waren we ze eindelijk kwijt, maar tis net een virus, zoals die revoluties daar, het blijft de actualiteit terroriseren. Draai de subsidie kraan voor die meiden dicht. Hun boodschap is al lang overtijd. Probeer eens wat nieuws met voor mij part andere moslims. We kennen hun bekende riedeltje inmiddels wel. Het is altijd hetzelfde positieve verhaaltje. Bleh.

Is er iemand met een link naar naar een site waarop verteld wordt dat de regering (en in breder verband de EU), de immigratie en islam positief wil benaderen dmv propaganda op tv. Dat is in Europees verband besloten in de jaren 70. Heeft iemand die link nog? Want ik ga het nog geloven als ik dit weer zie.
nou nou, het zit je wel diep he :') :') :')
PWBF
pi_97784799
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nou nou, het zit je wel diep he :') :') :')
Als het over die wijven gaat stop ik er graag wat tijd in. Lekker bashen. Tis te triest voor woorden dat daar subsidie geld naartoe gaat. :{w
pi_97786950
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Als het over die wijven gaat stop ik er graag wat tijd in. Lekker bashen. Tis te triest voor woorden dat daar subsidie geld naartoe gaat. :{w
Dat heb ik bij 95% van de figuren die er bij de publieke omroep rondloopt. Maar daar ga ik mijn tijd niet meer aan besteden.

Persoonlijk kan ik me drukker maken om al die over het paard getilde "talenten" van de publieke omroep die een x aantal maal de Balkenende norm mogen verdienen. Of de beheerders van de netwerken, die per jaar ook bijna een miljonairssalaris opstrijken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Nielsch op 06-06-2011 15:20:17 ]
PWBF
pi_97787134
Ik zit nu te kijken en die Esma past amper met haar dikke reet in de wasruimte. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')