quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Zelfde melodie toch? Of bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die connectie zie ik niet helemaal.
Kunnen we het er niet op houden dat ze allebei geen Miss World zijnquote:
Net als met voetbal, waarom doen ze het toch?:pquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:55 schreef MilaNL het volgende:
Alsof discussiëren met de umpire ooit iets oplevert.
Zij is echt geen standaard Chinees, juist niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef truedestiny het volgende:
Chinezen laten niet vaak hun emoties zien dus vandaag wordt er niet gehuild.
Ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef theSummoner het volgende:
Zou Li nou de eerste Chinese tennisser of tenisster ooit worden die een Grand Slam wint?
Die tattoo op haar borst is inderdaad niet iets wat je direct bij een Chinese verwacht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is echt geen standaard Chinees, juist niet.
Lekker ordinair inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Die tattoo op haar borst is inderdaad niet iets wat je direct bij een Chinese verwacht.
Ze zeiden net nog dat er nauwelijks iemand zit te kijken in China maar goedquote:wat een feest in china
Stond Clijsters daar niet bij?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef Norrage het volgende:
Na Li heeft gewoon van de 4 grootste titelfavorieten volgens de bookies voorafgaand aan toernooi gewonnen! Wat een heldin!
Ze heeft ook heel veel vrijheid gekregen van het regime, en waarschijnlijk zelf ook opgeëist.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Die tattoo op haar borst is inderdaad niet iets wat je direct bij een Chinese verwacht.
Nou ja, iets van 5 miljoen zei ze toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Ze zeiden net nog dat er nauwelijks iemand zit te kijken in China maar goed
75 miljoen idd, maar dat is niks op 1,3 miljard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, iets van 5 miljoen zei ze toch?
Maar goed, die schiavona is wel lelijk zeg.
De schoonheidsprijs heeft ze vandaag ook niet verdiendquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, iets van 5 miljoen zei ze toch?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel wozniavki maar die tel ik niet mee want die kan niet tennissen :pquote:
ik dacht dat ze zeiden 5 a 7. 75 kan ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
75 miljoen idd, maar dat is niks op 1,3 miljard.
Chang is in Amerika geboren...lijkt me dat die sowieso niet telt? Die kwam ook namens Amerika uit toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja.
Nja, Chang won RG, maar die was toen al Amerikaan.
Nja, hij lijkt wel op de eigenaar van de afhaalchinees hier in de buurt Telt dat dan niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Chang is in Amerika geboren...lijkt me dat die sowieso niet telt? Die kwam ook namens Amerika uit toch?
Er zijn mensen die dat aantrekkelijk vinden ja.quote:
Hij lijkt ook op de man van Liquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, hij lijkt wel op de eigenaar van de afhaalchinees hier in de buurt Telt dat dan niet?
Vrouwen die voor Tom Selleck vallen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat aantrekkelijk vinden ja.
Ik zei het ook vooral omdat ze precies van de mensen in vorm won. Niet eens de nummer 1,2,3 of zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel wozniavki maar die tel ik niet mee want die kan niet tennissen :p
Clijsters wellicht ook, kan zijn dat ik betfAir iets later checkte
Laten we het hopen en dat het niet zo'n veegpartij wordt waarin Federer zes games wint ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vrouwen die voor Tom Selleck vallen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
Roland Garros schijnt volgend jaar Loland Gallos te heten.
[/Fed-fan]
Tweede telt dan ook niet..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Droopie het volgende:
Wat een kleine beker zeg voor de nummer 2
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
Roland Garros schijnt volgend jaar Loland Gallos te heten.
[/Fed-fan]
Iets meer spirit jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laten we het hopen en dat het niet zo'n veegpartij wordt waarin Federer zes games wint ofzo.
Een medaille zou meer op z'n plaats zijn ipv een beker, je bent per slot van rekening de eerste verliezer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Droopie het volgende:
Wat een kleine beker zeg voor de nummer 2
lijkt me sterkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laten we het hopen en dat het niet zo'n veegpartij wordt waarin Federer zes games wint ofzo.
Ze is een aboriginal dus dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Droopie het volgende:
Jezus over manwijven gesproken.
Die australische lijkt op de gemiddelde ADO-supporter
Ik hoop echt echt echt dat Federer wint.quote:
Een moedervlek dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Norrage het volgende:
Die snor is toch gewoon een piercing mensen of ben ik nou zo blind? En hou jullie je bek er toch eens over zeg, sjonge jonge
De Fransen waarschijnlijk ook dus dat is wel een voordeeltje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop echt echt echt dat Federer wint.
Ja, ik hoop ook op het beste. Mar Federer zal zorgvuldiger moeten gaan met zijn breakkansen. Nadal maakte er 6 van de 13, Federer geloof ik 4 van de 24.quote:
Ze is niet de mooiste nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:07 schreef alors het volgende:
Ze beweegt ook als een kerel, zit geen elegantie in
Ik denk dat ze meer kans op een vent heeft, als ze door het leven gaat als homo.quote:
Dat zegt niks, dat zijn twee verschillende wedstrijden. Je kunt beter naar het verleden kijken, wanneer het regelmatig voor kwam dat Federer nog geen 20% van z'n BP pakte tegen Nadal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook op het beste. Mar Federer zal zorgvuldiger moeten gaan met zijn breakkansen. Nadal maakte er 6 van de 13, Federer geloof ik 4 van de 24.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans op een vent heeft, als ze door het leven gaat als homo.
Dan is ze gewoon zoals zovelen.
Nog veel minder. Hij maakte er tegen Nadal een keer 1 uit 17 op RG en zelfs een keer 1 uit 19 op Wimbledon. Maar volgens mij is het vaak zo dat Federer slordig is op BP's en Nadal niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zegt niks, dat zijn twee verschillende wedstrijden. Je kunt beter naar het verleden kijken, wanneer het regelmatig voor kwam dat Federer nog geen 20% van z'n BP pakte tegen Nadal.
Wat wil je anders zeggen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:11 schreef Eenskijken het volgende:
wat een prachtige speeches zeg..
not![]()
godsamme, je bent toch een prof, kan je toch wel iets anders zeggen dan 'tnx all kktnxbye.''
Idd.quote:
Ja, zo verrassend vaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |