Nee, maar ze heeft dispensatie gekregen. Is ook pas honderd keer verteld hier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:40 schreef lammegiraf het volgende:
Tsjonge, die Italiaanse is toch geen vrouw?
Dat ze erbij loopt als een verlept koffiefilterzakje maakt haar nog niet direct een man hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:40 schreef lammegiraf het volgende:
Jij vindt haar attractief?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dat ze erbij loopt als een verlept koffiefilterzakje maakt haar nog niet direct een man hoor![]()
Ze waren het allebei niet met de scheidsrechter eens?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:46 schreef MilaNL het volgende:
Sportief toch van Schiavone? Gaat het publiek boe roepen
Die joelden omdat ze vonden dat ze eigenlijk het punt moest krijgen en niet alleen een nieuwe eerste service.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:46 schreef MilaNL het volgende:
Sportief toch van Schiavone? Gaat het publiek boe roepen
Oh, okequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die joelden omdat ze vonden dat ze eigenlijk het punt moest krijgen en niet alleen een nieuwe eerste service.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:47 schreef Jaytonism het volgende:
Het is gewoon een omgebouwde vent, om zo 't tennis te domineren als vrouwelijke prof.
En Arantxa Rusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:50 schreef DennisDeBengel het volgende:
Li is volgens mij de enige vrouw die niet zo overdreven kreunt bij elke bal
Heel de tijd al, ik hoor ook steeds voor me gevoel alle duitsers zijn homoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat nou 7 nation army dat het publiek zong?
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:40 schreef lammegiraf het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:47 schreef Jaytonism het volgende:
Het is gewoon een omgebouwde vent, om zo 't tennis te domineren als vrouwelijke prof.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:50 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Heel de tijd al, ik hoor ook steeds voor me gevoel alle duitsers zijn homo
Zeg niet schelden he, dat zei ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij vindt haar attractief?
Ik ben ook een simpele jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |