We hebben Zienswijze als vervanging gevonden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:37 schreef Morendo het volgende:
Ik wil php terug, het gaat hier allemaal veel te braaf aan toe, momenteel.
Dus die foto die je plaatste met die vieze gay wolken ging je eigenlijk om de temperatuur.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het bijbehorende verhaaltje wel. -10 beschouwen ze daar als een warme dag
Als bultjes en vlekjes het eerste is waar je aan denkt als je het woord 'verbrand' leest, dan heb je het aardig zwaar, dacht ik.quote:
"Huidkanker" is nog een onbekend begrip voor je merk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als bultjes en vlekjes het eerste is waar je aan denkt als je het woord 'verbrand' leest, dan heb je het aardig zwaar, dacht ik.
Ik weet waar je op doelde, daarom schreef ik ook dat je een zwaar leven moet hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Huidkanker" is nog een onbekend begrip voor je merk ik.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus die foto die je plaatste met die vieze gay wolken ging je eigenlijk om de temperatuur.
Juist...
Php liep itt Zienswijze tenminste niet zo te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We hebben Zienswijze als vervanging gevonden.
Ik zie de connectie niet. Maar goed, je bent wel vaker vaag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelde, daarom schreef ik ook dat je een zwaar leven moet hebben.
Nee, die postte neurotisch afbeeldingen van Thatcher, Reagan en Henk Kamp. 't Is maar waar je gelukkig van wordt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Php liep itt Zienswijze tenminste niet zo te ouwehoeren.
Oh, dat jij het niet begrijpt, verbaast mij eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet. Maar goed, je bent wel vaker vaag.
Niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Internationale commissie: legaliseer drugs
En ik maar denken dat enkel doorgflipte stoners voorstander zijn van legalisatie, of niet VS en 3-Voud?
Ach, de neoconservatieven en christelijken houden toch wel de oogkleppen op. Treurig genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Internationale commissie: legaliseer drugs
En ik maar denken dat enkel doorgflipte stoners voorstander zijn van legalisatie, of niet VS en 3-Voud?
Inderdaad. Getuige ook het antwoord van de gevestigde orde. Men is het niet eens met de conclusies uit het rapport. Goh, wat verrassend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, de neoconservatieven en christelijken houden toch wel de oogkleppen op. Treurig genoeg.
Het rapport is afkomstig van de Global Commission on Drug Policy. Hierin hebben onder meer ex-VN-baas Kofi Annan, de voormalige regeringsleiders van Brazilië, Colombia, Mexico en Zwitserland, en de Britse zakenman Sir Richard Branson zitting.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Getuige ook het antwoord van de gevestigde orde. Men is het niet eens met de conclusies uit het rapport. Goh, wat verrassend.
Want Zuid-Amerikanen kunnen geen onderzoek doen? Verder heeft elke imbeciel natuurlijk wel door dat war on drugs een grote mislukking is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het rapport is afkomstig van de Global Commission on Drug Policy. Hierin hebben onder meer ex-VN-baas Kofi Annan, de voormalige regeringsleiders van Brazilië, Colombia, Mexico en Zwitserland, en de Britse zakenman Sir Richard Branson zitting.
Nou, dan heb je ook wat hoor.
Dat je een nogal verzuurde en pessimistische oude lul lijkt die te bang is om te leven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet. Maar goed, je bent wel vaker vaag.
Hmm... ik vind uitkijken dat je niet te veel zont (verbranden) getuigen van gezond verstand.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je een nogal verzuurde en pessimistische oude lul lijkt die te bang is om te leven.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want Zuid-Amerikanen kunnen geen onderzoek doen?
Die Amerikaanse war on drugs staat ook helemaal los van ons drugsbeleid.quote:Verder heeft elke imbeciel natuurlijk wel door dat war on drugs een grote mislukking is.
Mee eensquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:37 schreef Morendo het volgende:
Ik wil php terug, het gaat hier allemaal veel te braaf aan toe, momenteel.
Helemaal niet. Laat hem maar lekker wegblijvenquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helemaal niet. Laat hem maar lekker wegblijven
Doe ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Laat iedereen in z'n waarden, ei.
De war on drugs is een logisch uitvloeisel van het geldende drugsbeleid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:12 schreef 3-voud het volgende:
Die Amerikaanse war on drugs staat ook helemaal los van ons drugsbeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |