Net even gedaan. Het is gewoon veel te warm.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rare mensen zijn dat dan. Ten eerste boeit het me niet wat anderen ervan denken en ik meen dat zonnen en in je tuinset hangen ook in de top 5 stond van goede tijdsbestedingen.
Vind het altijd al een nare zeurquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, daar noem je ook iemand. Lullig is dat, gunde het Doordevil heel erg dat het hem gelukt is om via internet bekendheid te krijgen maar wij parodiëren hem hier. Je weet het allemaal al met dat toontje. Vraag me af of ze hem nog een seizoen laten terugkomen.
Die stukjes van BB vond je toch wel leuk?quote:
Vond BB en alles wat er omheen hing nooit echt wat aan eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Die stukjes van BB vond je toch wel leuk?
Hij zat al die mensen te fileren met bijtend sarcasme.
De eerste heb ik gevolgd omdat het nieuw en uniek was. Iedereen had er ook een mening over of het wel of niet verantwoord was. Maar alles wat daarna kwam vond ik vreselijk. En volgens mij is dat Secret nog wat ook geflopt dus denk dat we er nu definitief van verlost zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond BB en alles wat er omheen hing nooit echt wat aan eigenlijk
Kaart omdraaien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef Dutchnative het volgende:
Pfff, TNT Klantenservice
'Ik wil een ansichtkaart verzenden, maar er zit een barcode op de plaats waar normaal de postzegel moet worden geplakt, de rechterbovenhoek'
'U Moet gewoon de postzegel plakken in het daarvoor bedoelde kader, in de rechter bovenhoek'
Een possegel op de voorkant lijkt mij vrij nutteloosquote:
TNT medewerkers zijn wel getraind op dergelijke idioterie, plak gewoon die zegel waar je wil, dan filteren ze 'm er vanzelf wel uit en gooien ze 'm alsnog in het juiste vakje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef Dutchnative het volgende:
Pfff, TNT Klantenservice
'Ik wil een ansichtkaart verzenden, maar er zit een barcode op de plaats waar normaal de postzegel moet worden geplakt, de rechterbovenhoek'
'U Moet gewoon de postzegel plakken in het daarvoor bedoelde kader, in de rechter bovenhoek'
Hm. kaart 180 graden roteren?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een possegel op de voorkant lijkt mij vrij nutteloos
Dat doe ik dan maar jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
TNT medewerkers zijn wel getraind op dergelijke idioterie, plak gewoon die zegel waar je wil, dan filteren ze 'm er vanzelf wel uit en gooien ze 'm alsnog in het juiste vakje.
Tsja, voor het afrekenen in de winkelquote:
Yup, daar is dat volk voor.quote:
Heb je die kaart nog niet betaald dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tsja, voor het afrekenen in de winkel
1. Barcode staat op kaartquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je die kaart nog niet betaald dan?
Ik begrijp het niet..
Dan is de code na betaling toch niet meer relevant?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tsja, voor het afrekenen in de winkel
Waarom betaal je die kaart niet eerst en plak je dan die zegel op de code.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
1. Barcode staat op kaart
2. Is bedoeld voor afrekenen van de kaart zelf(in de winkel)
3. Postzegel moet geplakt worden
4. Kan niet op normale plaats want daar zit de barcode
Gewoon rechtsboven!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan zit 'ie nog wel in de wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan is de code na betaling toch niet meer relevant?
Daar zit de barcodequote:
Ik ga hem nu postenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom betaal je die kaart niet eerst en plak je dan die zegel op de code.
Ik ook niet. Hij heeft een zonnesteek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je plakt toch die zegel over de barcode heen?
Ik zie het probleem niet lieverd.
Ben jij dom?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die is niet meer nodig nadat het kaartje is afgerekendquote:
Dat was hem al verteldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is niet meer nodig nadat het kaartje is afgerekend
Naar de brievenbus lopen, kaartje posten, ijsje kopen en weer teruglopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij blijft wel lang weg. Ik weet niet wat hij allemaal met die kaart aan het doen is
Het is wel weer voor ijsjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Naar de brievenbus lopen, kaartje posten, ijsje kopen en weer teruglopen?
Met bleek aan het wassen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij blijft wel lang weg. Ik weet niet wat hij allemaal met die kaart aan het doen is
quote:
Hier ben ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben(met een omweg, het is mooi weer) naar de brievenbus gelopen, heb de brief gedeponeerd en heb toen(met een omweg, het is mooi weer) teruggelopen. Toen nog even een game meegepikt van Li vs. Schiavonequote:
Nee hoor. Je denkt soms teveel na.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef Dutchnative het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, mijn algemene ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven
Het is ook heerlijk weer. Ik ga maar eens buiten zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben(met een omweg, het is mooi weer) naar de brievenbus gelopen, heb de brief gedeponeerd en heb toen(met een omweg, het is mooi weer) teruggelopen. Toen nog even een game meegepikt van Li vs. Schiavone
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe dat, en bedank de heer voor het mooie weerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk weer. Ik ga maar eens buiten zitten.
Dagquote:
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe dat, en bedank de heer voor het mooie weer
Zat ik met mijn heenlopen, kaartje posten, ijsje kopen, teruglopen nog niet zo gekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben(met een omweg, het is mooi weer) naar de brievenbus gelopen, heb de brief gedeponeerd en heb toen(met een omweg, het is mooi weer) teruggelopen. Toen nog even een game meegepikt van Li vs. Schiavone
Hm, niet echt nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zat ik met mijn heenlopen, kaartje posten, ijsje kopen, teruglopen nog niet zo gek
Het is Big Brother.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, niet echt nee.
Overigens vind ik het al eng genoeg dat een priester probeert mijn handelingen te volgen via Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |