De meeste dieren zijn geen beesten.quote:
quote:
De mens is het enige dier dat zich als een beest kan gedragen.quote:
Neenee, natuurlijk niet, maar mensen zijn wel dierenquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
De mens is het enige dier dat zich als een beest kan gedragen.
Jerommeke
Ach soquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef EchtGaaf het volgende:
KvdB is veel beter dan P&W.
Integere journalisten. Pauw vind ik een kwal die steeds goedkoop over de ruggen van anderen met goedkoop cynisme probeert te scoren. Blegh.
Nee, laat kvdB nog lang scoren.
Ik ben fan van Knevel.
Een verademing inderdaad . Ik mis Pauw als kiespijn .quote:
Het zal dr. Phil deugd doen, te weten dat er over twintig jaar nog steeds materiaal voorhanden is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tienduizend delen later zal ik pas beseffen wat voor leed ik je heb toegebracht in het POLCAFE#2057.
Welk programmaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:08 schreef Staal het volgende:
Dat andere programma dat ze deden is in ieder al van de buis.
Ik vind Jeroen Pauw ook maar een kwal eerste klas, maar Knevel vind ik net als Maxime Verhagen maar zo'n christelijke, schijnheilige rat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een verademing inderdaad . Ik mis Pauw als kiespijn .
Ik snap niet dat die kwal zo populair kan zijn
Maar het programma vind ik leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een verademing inderdaad . Ik mis Pauw als kiespijn .
Ik snap niet dat die kwal zo populair kan zijn
Kan er niet meer op komen. Zal Ryan eind van de dag vragen hoe dat nou zat.quote:
Van Nieuwkerk? Nee hoor, ik ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar het programma vind ik leuk.
Ik ben trouwens de enige in Nederland die een hekel heeft aan die sprinkhaan van DWDD.
Vreselijke slijmbal is het bij al zijn gasten. Dat maakt hem zo onecht en toch wordt hij de hemel in geprezen.quote:
Het is gewoon een trucje, dat gespeelde enthousiasme. Althans, als hij in het dagelijkse leven ook zo is, dan is hij werkelijk onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Vreselijke slijmbal is het bij al zijn gasten. Dat maakt hem zo onecht en toch wordt hij de hemel in geprezen.
Dat komt omdat hij D66 stemt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Vreselijke slijmbal is het bij al zijn gasten. Dat maakt hem zo onecht en toch wordt hij de hemel in geprezen.
Jah, dat zal het zijn.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:15 schreef Staal het volgende:
En een cursus Engels zou ook geen overbodige luxe zijn met zijn "kuffer".
Ja, vreselijk dat. Ik irriteer me ook vaak als mensen het zo uitspreken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:15 schreef Staal het volgende:
En een cursus Engels zou ook geen overbodige luxe zijn met zijn "kuffer".
Ik vind Witteman juist geen nietszeggende presentator/interviewer. Hij is wat mij betreft zonder meer de beste, momenteel.quote:
Ik vind hem integer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Witteman juist geen nietszeggende presentator/interviewer. Hij is wat mij betreft zonder meer de beste, momenteel.
Je weet dat de gemiddelde vlieg geen Nederlands spreekt?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Witteman juist geen nietszeggende presentator/interviewer. Hij is wat mij betreft zonder meer de beste, momenteel.
Weet je wat ik vervelend vind aan prachtig weer? Dat je altijd wat moet doen. Je moet altijd iets gedaan hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je weet dat de gemiddelde vlieg geen Nederlands spreekt?
Schaarste.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens.
Verder snap ik niet waarom die salarissen zo achterlijk hoog moeten zijn.
De hele dag op Fok posten is nog hard werken anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je wat ik vervelend vind aan prachtig weer? Dat je altijd wat moet doen. Je moet altijd iets gedaan hebben.
Als het de hele dag pestweer is dan kun je zonder gene gewoon zeggen dat je je halve weekend achter de computer hebt doorgebracht. Met mooi weer wordt je aangekeken of je niet helemaal fris bent.
Rare mensen zijn dat dan. Ten eerste boeit het me niet wat anderen ervan denken en ik meen dat zonnen en in je tuinset hangen ook in de top 5 stond van goede tijdsbestedingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je wat ik vervelend vind aan prachtig weer? Dat je altijd wat moet doen. Je moet altijd iets gedaan hebben.
Als het de hele dag pestweer is dan kun je zonder gene gewoon zeggen dat je je halve weekend achter de computer hebt doorgebracht. Met mooi weer wordt je aangekeken of je niet helemaal fris bent.
Dan houd je het niet ruim 40 jaar vol als dictator.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:39 schreef Reya het volgende:
Ik zou zeggen dat Muammar Khadaffi slecht is in het oplossen van conflictsituaties.
Ik juist wel om mij heerlijk te irriteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:17 schreef Monidique het volgende:
Ik kijk geen DWDD meer juist vanwege Nieuwkerk. Daar word ik kotsmisselijk van.
Zijn programma is duidelijk over het hoogtepunt heen. Iedere keer dezelfde gasten gaat nogal vervelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, daar noem je ook iemand. Lullig is dat, gunde het Doordevil heel erg dat het hem gelukt is om via internet bekendheid te krijgen maar wij parodiëren hem hier. Je weet het allemaal al met dat toontje. Vraag me af of ze hem nog een seizoen laten terugkomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn programma is duidelijk over het hoogtepunt heen. Iedere keer dezelfde gasten gaat nogal vervelenweer die Dijkshoorn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |