quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was wel leuk om je te zien klooien met die kaart. ik zag dat al voor mij.
Niet duiken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:16 schreef Dutchnative het volgende:
Maarja, voordat EG gaat vragen waar ik ben, ik ga even een duik nemen in het mini-zwembadje
Independance Day?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:17 schreef du_ke het volgende:
Dit is ook wel een beetje eng
[ afbeelding ]
Nee, een of andere vieze Siberische industriestadquote:
Ziet er best sfeervol uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, een of andere vieze Siberische industriestad
Als je niet te veel ademt is het best te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, een of andere vieze Siberische industriestad
Goeie basis voor vreemde vlekjes en rare bultjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ben trouwens lekker verband. Leuk, die zon.
Met -56quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je niet te veel ademt is het best te doen.
Jij hebt vast een zwaar leven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goeie basis voor vreemde vlekjes en rare bultjes.
Want?quote:
Of +20... dat is aan je foto niet te zien.quote:
In het bijbehorende verhaaltje wel. -10 beschouwen ze daar als een warme dagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of +20... dat is aan je foto niet te zien.
We hebben Zienswijze als vervanging gevonden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:37 schreef Morendo het volgende:
Ik wil php terug, het gaat hier allemaal veel te braaf aan toe, momenteel.
Dus die foto die je plaatste met die vieze gay wolken ging je eigenlijk om de temperatuur.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het bijbehorende verhaaltje wel. -10 beschouwen ze daar als een warme dag
Als bultjes en vlekjes het eerste is waar je aan denkt als je het woord 'verbrand' leest, dan heb je het aardig zwaar, dacht ik.quote:
"Huidkanker" is nog een onbekend begrip voor je merk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als bultjes en vlekjes het eerste is waar je aan denkt als je het woord 'verbrand' leest, dan heb je het aardig zwaar, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |