Meh7? Vast wel. Alleen BSB en ik zijn zo retarded om op dit forum te blijven posten.quote:
Truequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meh7? Vast wel. Alleen BSB en ik zijn zo retarded om op dit forum te blijven posten.
Je hebt het tegen Muttie. Ik zou maar oppassen, als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat schaap natuurlijk. Jij post toch?
Waarom ben ik niet eerder geborenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
He Koos, eigenlijk heb je wel gelijk over de 90ties. Best een vette tijd
Ninenties schoppen kont. Maar alleen als je melig bent of in de auto zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
He Koos, eigenlijk heb je wel gelijk over de 90ties. Best een vette tijd
Wil je dat even z.s.m. weghalen, dat kunnen alleen mensen weten die mijn naam kennen. Gaarne niet naar buiten toe verspreiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een werknemer van ****. Ik zou maar oppassen, als ik jou was.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef dotCommunism het volgende:
halverwege jaren 90, lekker gabberen met je brugklasgenootjes.
Mutant of dat schaap?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Mutant. Ik zou maar oppassen, als ik jou was.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, ik heb de ventilator ook maar op standje "tornado" gezet.
Je moet even je in je post de quote aanpassen.quote:
Voila, de digitale gestoorden, stalkers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je dat even z.s.m. weghalen, dat kunnen alleen mensen weten die mijn naam kennen. Gaarne niet naar buiten toe verspreiden.
Er is hier een of ander grachtenfestival, die hebben er mooi weer bijquote:
quote:
Om koelkasten te kunnen legen moet je ze eerst vullen. Tenzij je koelkast de knapzak van Douwe Dabbert is natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die vult geen koelkasten maar leegt ze enkel
Oh ja, iedereen hier pretendeert heel rijk te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Laten vullen. Daar heeft iedereen toch voetvolk voor?
Belachelijkquote:
Die Boris van der Ham is ook zo'n goedkope lul, met z'n "afschuw" over de woorden van de Mos, "maar ik wil er geen woorden aan vuil maken".quote:
Dan stuur hem een DM met de vraag of hij dat hier wil komen uitleggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:44 schreef Staal het volgende:
Post Linkseboomknuffelaar hier eigenlijk ook?
Ik wil weten hoe dat zit met zijn tante die geliquideerd zou zijn.
Nou, ik had hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Boris van der Ham is ook zo'n goedkope lul, met z'n "afschuw" over de woorden van de Mos, "maar ik wil er geen woorden aan vuil maken".
Ja, zeg dan ook niks.
De koelkast van Ton Elias is zeer uitzonderlijk: een geïsoleerd systeem waarin de entropie almaar afneemt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die vult geen koelkasten maar leegt ze enkel
Mwah, tis een grapje wat triest is, daar hoef je niet zoveel ophef over te maken. v.d. Ham probeert hier gewoon even makkelijk te scoren met z'n "afschuw".quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Laten vullen. Daar heeft iedereen toch voetvolk voor?
Hm, vind het een misplaatste grap.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, tis een grapje wat triest is, daar hoef je niet zoveel ophef over te maken. v.d. Ham probeert hier gewoon even makkelijk te scoren met z'n "afschuw".
Vermoed dat het toch uit zijn dikke duim is want meer users willen het weten en hij lijkt er niet meer op te gaan antwoorden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan stuur hem een DM met de vraag of hij dat hier wil komen uitleggen.
Met je alternatieve vriendjes sigarettenpeuken uitduwen op de aussies en cavello's van gabbertjes die meende boven je te staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef dotCommunism het volgende:
halverwege jaren 90, lekker gabberen met je brugklasgenootjes.
Het is of de dikke duim of, wanneer het wel waar is, hij durft er niet over te praten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Vermoed dat het toch uit zijn dikke duim is want meer users willen het weten en hij lijkt er niet meer op te gaan antwoorden.
Dat was ik ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Met je alternatieve vriendjes sigarettenpeuken uitduwen op de aussies en cavello's van gabbertjes die meende boven je te staan.
quote:
Als je zo bang bent dan noem je het helemaal niet. Lijkt mij iig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is of de dikke duim of, wanneer het wel waar is, hij durft er niet over te praten.
Mowah, je moet toch wel laten blijken dat je zoiets niet pikt in de Tweede Kamer. Vind zijn reactie verder wel meevallen hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, tis een grapje wat triest is, daar hoef je niet zoveel ophef over te maken. v.d. Ham probeert hier gewoon even makkelijk te scoren met z'n "afschuw".
de alternatieveling natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gabbertje of de alternatieveling??
Geloof er dan ook niet veel van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je zo bang bent dan noem je het helemaal niet. Lijkt mij iig.
Hm, ik houd/hield mijn alternatieve gedachten vaak voor mequote:
Dat gabber vond ik wel zo triest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gabbertje of de alternatieveling??
Ik kwam er juist extra voor uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, ik houd/hield mijn alternatieve gedachten vaak voor me
Zo puberaal was/ben ik nu ook weer nietquote:
Nog niet,ik ben nu even thuis en dadelijk weer heel de dag helpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat gabber vond ik wel zo triest.
Aquarium al buiten? Ik heb trouwens guppies. Drieduizend halen, 1 betalen..
Echt een ramp zijn die visjes.
Als je er niet over durft te praten, dan zou ik het ook zeker niet op een internetforum gaan roepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is of de dikke duim of, wanneer het wel waar is, hij durft er niet over te praten.
Met deze warmte. Sterkte!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog niet,ik ben nu even thuis en dadelijk weer heel de dag helpen.
Is niet puberaal is meer een statement maken, jezelf in een hoekje duwen en stil houden is niet goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo puberaal was/ben ik nu ook weer niet
Neenee, ik kwam ook wel voor mijn mening uit, maar ik ging er ook niet mee te koop lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Is niet puberaal is meer een statement maken, jezelf in een hoekje duwen is niet goed.
En toen kocht je een wapen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Ik had op school nooit vrienden en werd elke dag in elkaar geslagen.
Hoe heb jij overleefd?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Ik had zelfs lang haar, van Kurt Cobain tot Axl Rose.....................Kurt Cobain was het begin van het einde van mijn lange haar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
Ik was ook zo'n smerige alto vol zelfmedelijden die dacht dat hij een hele unieke jongeman was. Gelukkig was ik wel true metal.
Kom je op tv bij v.d. Vorst???quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Klinkt alsof jij een PvdA-knuffel nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zoek idd nog steeds open en warme armen van een groep die mij wel accepteert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij een PvdA-knuffel nodig hebt.
Toch vind ik het niet verkeerd dat er aandacht aan besteed wordt. Er worden zoveel kinderen gepest.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet verkeerd dat er aandacht aan besteed wordt. Er worden zoveel kinderen gepest.
Auw!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw leven is dan ook voorbij zodra jij een kort kapsel laat aanmeten.
Nou ja, pesten is wel een probleem, maar ik vind ook dat het vaak zo overdreven wordt. Vaak zijn er ook (min of meer legitieme) redenen waarom er iemand gepest wordt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet verkeerd dat er aandacht aan besteed wordt. Er worden zoveel kinderen gepest.
Vrijwillig de werken van Jacques Derrida bestuderen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, pesten is wel een probleem, maar ik vind ook dat het vaak zo overdreven wordt. Vaak zijn er ook (min of meer legitieme) redenen waarom er iemand gepest wordt.
Zijn er ook Kazachse tortilla's dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef Tem het volgende:
Gelukkig kon ik ondertussen een spaanse tortilla maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |