Nee, maar ik zeg toch geen rare dingen? Ik vind boodschappen doen altijd wel relaxed. Doe het alleen niet op zaterdag aangezien het dan achterlijk druk is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt Koos?
Ik denk dat het komt dat mensen vrezen dat ze spullen over de datum krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef robin007bond het volgende:
Net zoals pizza bestellen, dat is ook normaal. Waarom boodschappen online in eens niet?
Op zaterdag gedragen mensen zich alsof ze noodvoorraden moeten gaan aanleggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg toch geen rare dingen? Ik vind boodschappen doen altijd wel relaxed. Doe het alleen niet op zaterdag aangezien het dan achterlijk druk is.
Ik ga over het algemeen dagelijks even langs de supermarkt, zelfs op zaterdag is het nog best te doen als je de goede rij kiestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg toch geen rare dingen? Ik vind boodschappen doen altijd wel relaxed. Doe het alleen niet op zaterdag aangezien het dan achterlijk druk is.
Bij ons is het maandag achter druk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb het even voor je aangepast.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Boodschappen online bestellen Fok! is voor contact-gestoorden.
Wat trouwens ook zo is. Er zijn mensen slecht ter been en die bestellen uit noodzaak online voor een week en dan blijkt dat de verse artikelen maar twee dagen houdbaar zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt dat mensen vrezen dat ze spullen over de datum krijgen.
Nee, iedereen heeft het in het weekend vreselijk druk en nergens tijd voor, maar toch komt niemand op het idee om boodschappen (kan best tijdrovend zijn) gewoon te laten bezorgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je het zo aanpakt wel, maar ik vraag me af of iedereen op dezelfde manier qua time management denkt als jij.
Maandag is shop-dag voor mij. Na het werk op mn dooie akkertje door de supermarkt struinen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga over het algemeen dagelijks even langs de supermarkt, zelfs op zaterdag is het nog best te doen als je de goede rij kiest
Krantentopic?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
Pietverdriet is in elk geval wel met zijn verkeerde been uit bed gestapt vandaag
Echt wonderlijk. Blijkbaar is elke vorm van lasten een uitvinding van links. Rechts wil blijkbaar een anarchokapitalistische samenleving op poten zetten.quote:
Meh.quote:
Meh.quote:
En zelfs als de VVD ergens voor is dan is dat de schuld van linksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt wonderlijk. Blijkbaar is elke vorm van lasten een uitvinding van links. Rechts wil blijkbaar een anarchokapitalistische samenleving op poten zetten.
Welk krantentopic? Linkje?quote:
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar in combinatie met eerdere posts leek je een beetje geirriteerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik fiets er na mijn werk meestal even langs. Heb twee supermarkten en een goede bakker om de hoekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maandag is shop-dag voor mij. Na het werk op mn dooie akkertje door de supermarkt struinen. Heerlijk.
Nu lach je erom, maar ik word heel moe van discussies met die jongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
En zelfs als de VVD ergens voor is dan is dat de schuld van links
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu lach je erom, maar ik word heel moe van discussies met die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |