Ik denk 3...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef chufi het volgende:
Hoeveel nummers gaan ze moeten zingen in final?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef inZanity het volgende:
Zegt wel weer wat voor publiek hier naar kijkt. Dat degene die écht talent hebt er gewoon uitgestemd word, in plaats van zo'n talentloos groepje als adlicious.
http://www.schoonenberg.nl/gehoor/informatiepakketquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef inZanity het volgende:
Zegt wel weer wat voor publiek hier naar kijkt. Dat degene die écht talent hebt er gewoon uitgestemd word, in plaats van zo'n talentloos groepje als adlicious.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Balisto het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.nl/gehoor/informatiepakket
Dan mag Rochelle Clocks nog een keer doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk 3...
Single, nummer door jury en beste nummer uit de hele serie
Ze is irl echt zo leukquote:
Adlicious zal bohemian rhapsody wel weer doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan mag Rochelle Clocks nog een keer doen
Ja ik zwaaide terug, anders zeg je trustequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat bedoel ik nog niet. Meer zo van: BAM, ik zit in het topic
Verkracht? Nee joh, verre vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rob kijkt mee, hij zei dat rochelle het nummer van Michael Jackson hefmwft verkracht. (love him)
Ow, ok, nou het is afgelopen, dus tot volgende week dan waarschijnlijk. Ik kijk even verder hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat bedoel ik nog niet. Meer zo van: BAM, ik zit in het topic
Door 't hele land lopen een stuk of tien kinderen van liedjes die Rofl heeft verkracht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rob kijkt mee, hij zei dat rochelle het nummer van Michael Jackson hefmwft verkracht. (love him)
Maar dan wel helemaal hoop ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Adlicious zal bohemian rhapsody wel weer doen
Zeg maar tegen Rob dat ik nog wel even met hem praatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |