Ik heb echt geen idee, ken alleen deze van nu, een Belg ofzo? Een Noor? Een cameraman van dat programma? Zoiets?quote:
Ik weet niet of ik opgewonden moet worden of bang van deze reactie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
Nondeju Wendy, je weet mensen wel in verlegenheid te brengen he. Ik hoop dat ze live door d'r enkel gaat en daarbij d'r jurk afvalt en al d'r sappen verliest.
inderdaad, tijd vollullen.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Stop met praten.... tenzij er wat nuttigs uitkomt
Ah mini Zorroquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is nog best wel minimini, hij groeit niet zo hard
En slank dus die operatie is misschien wel oke
Ja die, maar die is een stukkie ouder dacht ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ken alleen deze van nu, een Belg ofzo? Een Noor? Een cameraman van dat programma? Zoiets?
Met schuddende heupenquote:
Hamster zeker?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
Rolf is zooo triest:
Rolffwienk Rolf wienk
We gaan naar de uitslag! Pleas stem stem stem!!! Nog heel ff!!!!!!!! Ik smeek het!!! Rolf naar 3131 of 0909 1301
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
Rolf is zooo triest:
Rolffwienk Rolf wienk
We gaan naar de uitslag! Pleas stem stem stem!!! Nog heel ff!!!!!!!! Ik smeek het!!! Rolf naar 3131 of 0909 1301
Heel de avond alquote:
Rolfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
Rolf is zooo triest:
Rolffwienk Rolf wienk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |