Mensenhandel is verboden hè?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:17 schreef Reya het volgende:
Een putoptie op je kind. Ten aller tijd heb je het recht om hem voor 50.000 euro te verkopen.
Winstbewijzen, aandelen, een pot nat als het gaat om geld. En dan kan ik mijzelf in stukjes verdelen en verkopen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Aandelen, geen opties.
Het is niets anders dan dat een kind of een jongeren geld aan zijn ouders uitleent, wanneer zij het moeilijk hebben. Nu is het geen lening, maar zijn het aandelen.
Welke broker wilt er een kind en een putoptie "ten allen tijde"?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:17 schreef Reya het volgende:
Een putoptie op je kind. Ten aller tijd heb je het recht om hem voor 50.000 euro te verkopen.
Het zijn interessante vormen van financiering. Bedrijven doen niets anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Winstbewijzen, aandelen, een pot nat als het gaat om geld. En dan kan ik mijzelf in stukjes verdelen en verkopen?
Op zich klinkt het als een interessante constructie.
Je hebt in ieder geval je mantra van de avond weer gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat de quote eerder was gepost. Vergeefs een beroep gedaan op vergeetachtigheid van jullie
Op die manier krijgt de term "sterfhuisconstructie" een heel andere lading.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Winstbewijzen, aandelen, een pot nat als het gaat om geld. En dan kan ik mijzelf in stukjes verdelen en verkopen?
Zou dat ook mogelijk zijn met hypotheken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bronhttp://www.scienceguide.n(...)egio-ter-wereld.aspxquote:Eindhoven slimste regio ter wereld
3 juni 2011 - Brainport Eindhoven is uitgeroepen tot Intelligent Community of the Year 2011. Na twee keer een top-7 notering werd nu alle concurrentie verslagen. Eerder wonnen steden en regio's als Seoul, Taipei, Tokyo, New York en Stockholm.
Winnen van 300 andere regio's wereldwijd
"Dit is een prestatie om als regio trots op te zijn. Het is geweldig om te winnen van driehonderd andere regio's. Deze erkenning is erg goed voor de werkgelegenheid in onze regio," zeggen B&W. De bekendmaking van de titelwinnaar vormde de afsluiting van het jaarlijkse internationale ICF-congres 'Building the Broadband Economy' in New York.
Regio's die voor de titel 'Intelligent Community of the Year' in aanmerking komen, slagen er in de ogen van het ICF in om op brede schaal innovatieve, maatschappelijk relevante toepassingen te realiseren op het gebied van breedband en ICT. Jaarlijks schrijven zich voor de wedstrijd driehonderd steden of regio's in. Begin april bezocht het Amerikaanse ICF-jurylid Robert Bell de Brainportregio. Tijdens zijn vierdaags bezoek werd al duidelijk dat hij enthousiast was over de ontwikkelingen. Zo was hij bijvoorbeeld erg onder de indruk van de ontwikkelingen bij ASML en Philips Healthcare.
Op weg naar Top 5 of toch liever Champions League?
Nu maar hopen dat men op het hoogste bestuurlijke niveau ook begrijpt, dat het kopen van de grond onder een voetbalstadion voor bijna ¤50 mln om een failliete club te redden -uit angst waarschijnlijk voor het anders boze, dreigende janhagel der fans- niet echt past bij een regio die investeert in een vooraanstaande plaats in de global kenniseconomie. De beschikbare bedragen daarvoor zijn immers in ons land toch al karig de facto.
Adeldom verplicht een wereldcentrum van kennis en innovatie: 'put your money where your mouth is', kortom. "De titel geeft ons een enorme boost om Brainport Eindhoven nóg verder op de nationale en internationale kaart te zetten. Brainport Eindhoven is als toptechnologieregio één van de pijlers van de Nederlandse economie. Deze titel onderstreept de ambitie van de Nederlandse regering om tot de top vijf van de wereldeconomieën te behoren," aldus burgemeester Van Gijzel. Zijn partijgenote Mariëtte Hamer die die ambitie politiek wist vast te leggen, is daar nóg duidelijker over.
Jij ook.quote:
Zienswijze zou zeggen dat de markt er een oplossing voor vindt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke broker wilt er een kind en een putoptie "ten allen tijde"?
En het een rechtvaardigt het ander want?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me op dat half Fok op EG zit te zeiken vanwege het vermeende gevaar dat hij is als hij vuurwapens heeft, maar als bij hem nu de stoppen doorslaan kan hij alsnog een mes pakken om daarmee zijn buren om te brengen.
Geen geile opmerkingen meer!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Zienswijze zou zeggen dat de markt er een oplossing voor vindt.
Is geen schenking. Op papier, onderhands geregeld, heb ik een X participatie in die investering van mijn ouders. Meer niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een schenking. Wat vindt de fiscus ervan?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zou dat ook mogelijk zijn met hypotheken?
Ik moest direct aan hem denken toen Hoensbroek in het nieuws kwam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me op dat half Fok op EG zit te zeiken vanwege het vermeende gevaar dat hij is als hij vuurwapens heeft, maar als bij hem nu de stoppen doorslaan kan hij alsnog een mes pakken om daarmee zijn buren om te brengen.
Anti-kapitalistquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:
Niets, maar het is hypocriet om EG als gevaar neer te zetten als hij de beschikking heeft over vuurwapens terwijl dat niet het geval zou zijn als hij dat niet had.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
En het een rechtvaardigt het ander want?
De markt verzint geen oplossingen in ongunstige investeringen of eenzijdig profiterende contractvormen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
En jij stemt zeker PvdA, zou nooit lenen en investeren? Want boe dat is allemaal kapitalisme en kijk wat er met de DSB is gebeurd!quote:
Wat als we Zienswijze nu op de markt gooien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel vrij destructief wanneer een idioot vuurwapens heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets, maar het is hypocriet om EG als gevaar neer te zetten als hij de beschikking heeft over vuurwapens terwijl dat niet het geval zou zijn als hij dat niet had.
Vandaag nog in Hoensbroek, een gestoorde gek met een zwaard op pad geweest om mensen te vermoorden.
Gek ben je, dat word je niet van vuurwapens.
Misschien levert het wel geld op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat als we Zienswijze nu op de markt gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |