Een dalende nierprijsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt sorry. Maar wat zullen de gevolgen zijn?
Nee, ziekenhuizen kopen dan voor de mensen die het nodig hebben. Het staat uiteraard de aanbieders vrij te vragen wat ze willen, het staat ziekenhuizen vrij te geven wat zij willen. En patienten hebben in dit systeem, waarin de kosten gewoon onder de collectiviteit van het zorgstelsel vallen (zoals het oorspronkelijk bedoeld is), allemaal evenveel kans op een orgaan. Ik voorzie een enorm toenemend aanbod i.p.v. het wachten een lijk, wat de situatie momenteel is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Marktwerking op organen, hoogste bieder krijgt? Nee dank u.
Sterk staaltje framing ditquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
Als je hier tegen bent, wil je dus eigenlijk nierpatienten laten wachten omdat je inkomenspolitiek bedrijft. Inkomenspolitiek lijkt me toch wel wat minder belangrijk dan levens redden, niet betyar?
Erik werd geinspireerd door een hoogst intelligente linkse(!!) FOK!ker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:48 schreef Cerbie het volgende:
Begrijpend lezen is niet voor iedereen in POL weggelegd geloof ik
De allerzwaksten anno 2011
Erik schrijft een goede OP en wordt meteen afgebrand op de enige zin van een wat hoger taalkundig niveau.
Zit daar zo'n winkel dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:49 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb vandaag voor een kapitaal aan ijs gekocht bij de winkel van Häagen-Dazs op het Rembrandtplein. Dat zijn investeringen!
Ik ben dan ook vrij commercieel ingesteld en kies het voorbeeld vrij bewustquote:
U spreekt toch niet over professor Koos? Toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik werd geinspireerd door een hoogst intelligente linkse(!!) FOK!ker.
Tenzij u van plan bent deze te consumeren met de dochter van een omstreden Vlaams politicus, kan ik niet instemmen met de gebruikte terminologie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:49 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb vandaag voor een kapitaal aan ijs gekocht bij de winkel van Häagen-Dazs op het Rembrandtplein. Dat zijn investeringen!
De enige echte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
U spreekt toch niet over professor Koos? Toch?
quote:
Ik loop er dan ook al een tijdje met een boog omheenquote:
Twee croissants als high-tea / late lunch / early dinner is ook tamelijk ongezondquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
Piccolini's als avondeten. Er gaat hier toch iets mis.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik loop er dan ook al een tijdje met een boog omheen
quote:Kroegen zijn prima, maar als je richting Leidseplein/Rembrandtplein gaat kom je alleen maar gajes, kutallochtonen en toeristen tegen.
Is ietwat karig inderdaad. Volgt er nog een happertje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee croissants als high-tea / late lunch / early dinner is ook tamelijk ongezond
Ik zit nu aan de theequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee croissants als high-tea / late lunch / early dinner is ook tamelijk ongezond
Een aantal bruine boterhammen in de vorm van pilsners?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ietwat karig inderdaad. Volgt er nog een happertje?
Wijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een aantal bruine boterhammen in de vorm van pilsners?
En misschien dat ik vanavond een wijntje doe.
Wel een lichte, met dit weer en de ondergrond die ik heb, moet ik geen zware liters wegklokken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
WijnZo effe douschen en dan ook richting de pils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |