Er moet nog een mooi topic komen over de presidentsverkiezingen in de VSquote:
Daar begon het al mee, opgekomen door die aandachtstrekker van een Armstrongquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, zonde eigenlijk. Twitter is een mooi innovatief concept, maar het wordt nu gekaapt door dergelijke lieden die jij aanhaalt.
Veelal studenten, en anderzijds managers e.d. maar die zijn allemaal vrij lijkt het wel of gaan naar concerten e.d.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zitten je vrienden allemaal in de sociale sector (of journalistiek) dan?
Doe wat je wenst, bier en tieten ofzo dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
Eens.
Maar doe eens een nieuw plaatje in de OP.
Zo beter?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
Eens.
Maar doe eens een nieuw plaatje in de OP.
Niks tegen mensen met weinig vriendenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Tja VS, je vriendjes van POL kunnen je niet elke week gezelschap komen houden.
Te laatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe wat je wenst, bier en tieten ofzo dus.
Raar. Wij worden nog steeds gebeld even snel "dit & dat" te regelen voor aankomende maandag. En zo te horen bellen ze niet vanuit een cafe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veelal studenten, en anderzijds managers e.d. maar die zijn allemaal vrij lijkt het wel of gaan naar concerten e.d.
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Niks tegen mensen met weinig vrienden
Wees niet getreurd, ik kom nog wel keer op bezoek in Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Tja VS, je vriendjes van POL kunnen je niet elke week gezelschap komen houden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.
Dat hadden we toch al min of meer afgesproken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, ik kom nog wel keer op bezoek in Amsterdam.
De nieuwe tactiek om links aan te vallen bespreken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, ik kom nog wel keer op bezoek in Amsterdam.
Dat zal wel, blijkbaar hebben we niet dezelfde vriendengroep.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Raar. Wij worden nog steeds gebeld even snel "dit & dat" te regelen voor aankomende maandag. En zo te horen bellen ze niet vanuit een cafe.
Ja ja, nog precies een week en ik zit in het vliegtuig richting tha Caribbean.quote:
Volgende week om deze tijd lig ik zo als George in die clip in een zwembad in Portugalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, nog precies een week en ik zit in het vliegtuig richting tha Caribbean.
*Jaloers*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, nog precies een week en ik zit in het vliegtuig richting tha Caribbean.
Oh, dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef du_ke het volgende:
Daar begon het al mee, opgekomen door die aandachtstrekker van een Armstrong
Die wilde alleen maar via Twitter communiceren. Armstrong hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eensHet geeft wel de kracht van het innovatievermogen van de VS weer
Ah joh, geen schoolreisje dit jaar?quote:
Poeh he wat een toegevoegde waarde heeft dat twitterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eensHet geeft wel de kracht van het innovatievermogen van de VS weer
Sexy, ik kom naast je liggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende week om deze tijd lig ik zo als George in die clip in een zwembad in Portugal
Wij gaan met de Voedselbank en de SP-Jongerenorganisatie naar Zuid-Limburgquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij gaan met de Voedselbank en de SP-Jongerenorganisatie naar Zuid-Limburg
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Ziek melden, anders word je het wel.
Als mensen het willen gebruiken, dan heeft het waarde ja. Ook "gekke diensten" kunnen op deze manier waarde krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Poeh he wat een toegevoegde waarde heeft dat twitter
In Nederland ook, voor mensen die trainingen geven in sociale media aan mensen op middelbare leeftijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als mensen het willen gebruiken, dan heeft het waarde ja. Ook "gekke diensten" kunnen op deze manier waarde krijgen.
Het schept wel weer mooi werkgelegenheid in de VS.
Zo zie je maar dat een concept in de VS voor werkgelegenheid wereldwijd zorgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Nederland ook, voor mensen die trainingen geven in sociale media aan mensen op middelbare leeftijd
Nee, ik ben sexy-erderder.quote:
tvp.quote:
Het blijft een kansloos conceptquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat een concept in de VS voor werkgelegenheid wereldwijd zorgt.
Maar goed, die trainingen
Eindelijk, erkenning dat ik niet dik ben!quote:
Hah, je had op de meet moeten zijn, de barvrouw flirtte enkel met mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
tvp.
Eens benieuwd of je remlof kunt "bekeren".
Zo zie je maar dat ook een "kansloze dienst" voor een enorme hype en cash kan zorgen. Je levert wat het publiek wil, meer niet.quote:
Dat heb ik een keer meegemaakt; hilarisch, vooral de blikken vanuit het publiek en de vragen die naderhand komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Nederland ook, voor mensen die trainingen geven in sociale media aan mensen op middelbare leeftijd
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef eriksd het volgende:
Is het dagelijkse sjansen met de homo weer begonnen?
In werkelijkheid gaat de reis naar Kroatiëquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Ziek melden, anders word je het wel.
Meestal wil het publiek dat helemaal nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat ook een "kansloze dienst" voor een enorme hype en cash kan zorgen. Je levert wat het publiek wil, meer niet.
Drama inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer meegemaakt; hilarisch, vooral de blikken vanuit het publiek en de vragen die naderhand komen.
Ah, de voormalige kolonie van Oostenrijk-Hongarije is inderdaad nog immer beter dan Limburg met onrendabelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In werkelijkheid gaat de reis naar Kroatië
Hoe moeten vrouwen dan weten of iemand homo is of niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, je had op de meet moeten zijn, de barvrouw flirtte enkel met mij.
Vrouwen en analytisch vermogen is dus wederom ontkracht.
Ik liep rond met een geprinte versie van m'n UI op m'n rug.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe moeten vrouwen dan weten of iemand homo is of niet?
Als het er niet met grote letters op staat (lees, verwijfd gedrag) lijkt me dat erg lastig te zien, of zijn er uiterlijke kenmerken die de sexualiteit van iemand verraden?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In werkelijkheid gaat de reis naar Kroatië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Istrië, massatoerismequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, de voormalige kolonie van Oostenrijk-Hongarije is inderdaad nog immer beter dan Limburg met onrendabelen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Dat is juist de truc: producten en diensten opdringen die het publiek in eerste instantie helemaal niet wil/wilde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Meestal wil het publiek dat helemaal niet
Wees niet getreurd, erger dan Zuid-Frankrijk of de Costa's of Kreta kan het niet zijn.quote:
Gelukkig is het nog niet zo ontdekt door de Hollanders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, erger dan Zuid-Frankrijk of de Costa's of Kreta kan het niet zijn.
In Deutsch-Südwestafrika schijnt het anders ook aardig te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, de voormalige kolonie van Oostenrijk-Hongarije is inderdaad nog immer beter dan Limburg met onrendabelen.
Zuid-Frankrijk is best aardig,. Twee jaar geleden in Biarritz geweest. Goed te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, erger dan Zuid-Frankrijk of de Costa's of Kreta kan het niet zijn.
Kijk naar Apple, de grootste rotzooi die er is maar toch is men er gek op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is juist de truc: producten en diensten opdringen die het publiek in eerste instantie helemaal niet wil/wilde.
Twitter doet dit geweldig door er een hype van te maken.
Namibiëquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Deutsch-Südwestafrika schijnt het anders ook aardig te zijn.
Ben er geweest, mooi gebied wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Deutsch-Südwestafrika schijnt het anders ook aardig te zijn.
Een tripje naar Spanje is zeker de moeite waar daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk is best aardig,. Twee jaar geleden in Biarritz geweest. Goed te doen.
Inderdaad. Creeer een hype en de consument wil er honderden dollars meer voor betalen dan de werkelijke waarde van het product.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk naar Apple, de grootste rotzooi die er is maar toch is men er gek op.
Zijn toen naar San Sebastian geweest. Geweldige stad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een tripje naar Spanje is zeker de moeite waar daar.
Alleen buiten het hoogseizoen, ik sterf nog liever dan dat ik daar tussen de Henks en Ingrids zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk is best aardig,. Twee jaar geleden in Biarritz geweest. Goed te doen.
De Biostabil der hoogopgeleiden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk naar Apple, de grootste rotzooi die er is maar toch is men er gek op.
Net zoals ik Polen steevast "Generalgouvernement besetzte polnische Gebiete" blijf noemen, gaat dat ook op voor "Deutsch-Südwestafrika ".quote:
Biarritz valt wel mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen buiten het hoogseizoen, ik sterf nog liever dan dat ik daar tussen de Henks en Ingrids zit.
Weinig Henk en Ingrids tegen het lijf gelopen, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen buiten het hoogseizoen, ik sterf nog liever dan dat ik daar tussen de Henks en Ingrids zit.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals ik Polen steevast "Generalgouvernement besetzte polnische Gebiete" blijf noemen.
Klopt. Alhoewel het bij het fiscale gedeelte eigenlijk wel redelijk on par is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb ooit trouwens een studiepunt gekregen voor 8 weken handtekenen.
En nee, geen handtekeningen, maar tekenen uit de hand. Vind wel dat rechtenstudenten teveel studiepunten per vak krijgen.
Het is ook jaloezie hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel het bij het fiscale gedeelte eigenlijk wel redelijk on par is.
Maar ik mis de ruimte de diepte in te gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:09 schreef eriksd het volgende:
Je hebt wel veel meer kennis. Dat betaalt zich later wel uit.
Daarnaast heb ik een tweetal 6-en
Toch heb ik wel een mooie constructie geleerd van je. Die hou ik even in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik mis de ruimte de diepte in te gaan.
Wordt het net interessant met ondernemingsrecht, moeten we stoppen
Jij toevallig geen mooie arresten die je met ons kan delen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch heb ik wel een mooie constructie geleerd van je. Die hou ik even in mijn achterhoofd
Als je een echte die-hard bent lees je natuurlijk de ABN-AMRO zaak van de ondernemingskamer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij toevallig geen mooie arresten die je met ons kan delen?
Bestuur verkocht LaSalle, had aandeelhouders moeten raadplegen, niet gedaan, verkoop strijdig, toch rechtsgeldige verkoop want tast handelingsbevoegdheid niet aan. Dat was volgens mij de kern. Echt zo'n polderoplossing.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoopte op een beknopte samenvatting
Dan maar zomerdeuntjes.
He's on a roll.quote:
Daar wil ik een scriptie over schrijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:18 schreef eriksd het volgende:
Overigens is de figuur van je verantwoordelijkheid als bestuurder te buiten gaan zeer slecht geregeld in Nederland
En nu de wonderlijke figuur van onbevoegd bevoegd handelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:24 schreef GSbrder het volgende:
Ja, daar zijn we goed in.
Mag niet, maar we corrigeren het ook niet.
Gevolg: gedoogconstructie.
Zolang je daarmee niet teveel potentiele werkgevers mee schoffeert is het een mooi onderwerp.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Daar wil ik een scriptie over schrijven.
Voor Fiscaal Recht?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Daar wil ik een scriptie over schrijven.
Net als tienduizend anderen, waarschijnlijk.
Maar Portugezen zijn gierig en rancuneus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Spanjaarden zijn trouwens de meest genereuze en gastvrije mensen die ik ooit heb ontmoet.
Och, recht in zijn internationale context plaatsen is zo ontzettend lastig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
En nu de wonderlijke figuur van onbevoegd bevoegd handelen.
Alhoewel het bezien in het licht van internationaal handelsverkeer wel weer een goede kunstgreep was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |