Ah ja! Dank!quote:
Das lekker makkelijk kijken zo 2 lange bladzijdesquote:
RIP Koekiemonster.. Ah, ik zie nu dat het paars is ipv blauw.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Beyoncé. Niet de mooiste maar wel de indrukwekkendste. Wat een entree.
[ afbeelding ]
wel cool idd. Een performance outfit moet ook aan andere eisen voldoen dan een naar de supermarkt of een rode loper outfitquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:41 schreef SEMTEX het volgende:
Als we hier nou gewoon posten wat we zelf gaaf vindenWant smaken zullen nou eenmaal altijd verschillen. Ik vind dit bijv. een gave outfit van Beth Ditto
[ afbeelding ]
quote:
Super mooi. De kleur haalt haar ook helemaal op.quote:
prima jurk maar maar niet geweldig. boring Anistonquote:Op maandag 11 juni 2012 02:02 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Aniston.
Mooier been dan Jolie.
Wat is ze veranderd in haar gezicht?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Zooey Deschanel
[ afbeelding ]
De details:
[ afbeelding ]
leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Zooey Deschanel
[ afbeelding ]
De details:
[ afbeelding ]
hallo, wassen beelden, much?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Beiden erg mooi!
Hmm. Bij nader inzien vind ik vooral zijn pak cool, haar jurk een beetje too much.
Dat rode pak vind ik echt tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Beiden erg mooi!
Hmm. Bij nader inzien vind ik vooral zijn pak cool, haar jurk een beetje too much.
Duidelijk welke van jouw kopjes dit een mooi outfit vindt.quote:
Oh gets wat een lelijke jurk!quote:Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
En nog een close-up. Wat is ze toch mooi![]()
[ afbeelding ]
Lijkt alsof ze hele dikke, kleine beentjes/voetjes heeftquote:Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef kvd het volgende:
Helen Mirren, zou hem zelf niet dragen, maar hij staat haar wel heel mooi vind ik
[ afbeelding ]
quote:
mwa, Mortica in haar jonge jaren.quote:
leukquote:
Is een variant erop:quote:Op zondag 13 januari 2013 12:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh nice deze. Ik wil weten waar te koop.
Ik zit net te kijken, de "nude" dresses vind ik niet echt mooi. Deze wel, ook licht van kleur, maar door de gouden frummeltjes net even anders:quote:Op maandag 14 januari 2013 05:42 schreef SEMTEX het volgende:
En nog meer moois @ http://www.dailymail.co.u(...)sses-red-carpet.html
Ben niet echt weg van deze pastelletjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef kvd het volgende:
Stacey Keibler
[ afbeelding ]
Amy Adams
[ afbeelding ]
Halle Berry
[ afbeelding ]
Qua kleuren vind ik de jurk van Ali Larter erg mooi
[ afbeelding ]
Hetzelfde geldt voor de jurk van Krystin Ritter
[ afbeelding ]
Mooie jurk, maar wat een vreselijke make upquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ben niet echt weg van deze pastelletjes.
Kaley Cuoco
[ afbeelding ]
Op zich heel mooi.... afgezien van die rechter borst. Op de foto was het me niet zo opgevallen, maar bewegend zag het er heel raar uit.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:18 schreef Karina het volgende:
Halle Berry vind ik ook erg mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |