wat fijn om shakira in een jurk te zien met ook nog eens verzorgd bijgekleurd haar zonder een landingsbaan met uitgroeiquote:Op zondag 20 november 2011 16:51 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Shakira in een jurk van Gabriela Cadena.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een dag later, Latin Grammy Awards.
Volgens mij verklaart dit de handschoenen van Madonna?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Madonna zag er heel mooi uit, alleen het handschoentje begrijp ik niet zo:
[ afbeelding ]
Jessica Alba:
[ afbeelding ]
Julie Bowen (Claire in Modern Family):
[ afbeelding ]
Angelina Jolie:
[ afbeelding ]
Leuk idee, maar het pakt lelijk uit. Door de grotere printjes aan de onderkant flatteert het echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Emmy Rossum
[ afbeelding ]
Leuk jurkske.
Wat flatteert er niet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Leuk idee, maar het pakt lelijk uit. Door de grotere printjes aan de onderkant flatteert het echt niet.
Het lijkt daardoor breder. Met dat soort graduele prints wil je bereiken dat je taille smaller lijkt en erboven en eronder juist weer wat breder. Nu lijkt ze echter alleen aan de onderkant wat breder (het is niet dramatisch) en ik vind het niet echt een succes.quote:
Mooiquote:
nouja ik vind het met namelijk wel bij de heupen zo log ogenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi
En dat van J-Lo vind ik ook niks, maar dat komt vermoedelijk alleen al door de kleur. En flits bij zo'n jurk is standaard een beetje buik...
Ik zie niet meer heup dan anders, dat zijn gewoon de J-Lo heupen denk ik, en daar achter zit een Latino bootyquote:Op maandag 27 februari 2012 12:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja ik vind het met namelijk wel bij de heupen zo log ogen
is jouw mening, ik denk echt niet dat ik de enige ben die vind dat het vrouwke eens meer zichzelf moet zijn en gewoon eens lekker spontaan door het leven moet gaan dan al die voorgeprogammeerde houdingen...quote:
Maar heeft ze tietjes gekocht?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:26 schreef totebel het volgende:
Oei, Cameron Diaz heeft wel een erg ouwelijke kop gekregen, ze lijkt idd wel 50 en de jurk vind ik nou ook niet echt een wow-factor hebben.
Kon je altijd al wel een beetje zien, dat zij niet mooi oud zou worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:26 schreef totebel het volgende:
Oei, Cameron Diaz heeft wel een erg ouwelijke kop gekregen, ze lijkt idd wel 50 en de jurk vind ik nou ook niet echt een wow-factor hebben.
Ik zie nergens 2 grote borsten hoor, jij ziet wat ik niet zie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:07 schreef chemicalprocesses het volgende:
[..]
Zo ik wist niet dat JLo haar borsten vergroot heeft.
Kapsel vind ik vooral érg mooi!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Phoenixbirdy het volgende:
In de categorie mooie gordijntjes:
Mena Suvari
[ afbeelding ]
Die dubbele plooi onder haar rechterborst deed me dat vermoeden. Ik kan het uiteraard mis hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zie nergens 2 grote borsten hoor, jij ziet wat ik niet zie?
Maar dan nog zijn het geen grote borsten. Volgens mij zie je een stukje van zo'n plak-bhquote:Op zondag 29 april 2012 23:46 schreef chemicalprocesses het volgende:
[..]
Die dubbele plooi onder haar rechterborst deed me dat vermoeden. Ik kan het uiteraard mis hebben.
Nu is ze tegenwoordig mooi slank, maar zo'n jurk kleedt ook nog eens heel mooi af.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kelly Osbourne, i kinda like this dress
[ afbeelding ]
klopt, staat haar goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu is ze tegenwoordig mooi slank, maar zo'n jurk kleedt ook nog eens heel mooi af.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:35 schreef DarkElf het volgende:
ik vind ze allemaal niet mooiMaar goed smaak.. twisten etc..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:35 schreef DarkElf het volgende:
ik vind ze allemaal niet mooiMaar goed smaak.. twisten etc..
De print vind ik niet heel mooi, maar jéé wat glijdt die jurk over haar lijf, als een tweede huid, moooooooooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |