Wat een gastquote:Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als jij zegt metro moet ik meteen aan Bradley Wiggins denken;
witte dunne benen en te hoge sokken:
[ afbeelding ]
en dat kapsel: [ afbeelding ]
!!!
Ik denk dat dat nog wel meevalt.. Ik noem ene C. Ronaldo..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef SuperWeber het volgende:
Sjeus wat een stel fags zijn dat zeg... Zet die een uur in de voetbalkleedkamer en ze komen er bont en blauw weer uit
Die is vroeger ook in elkaar geslagen, hij had alleen de mazzel dat hij goed kon voetballenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel meevalt.. Ik noem ene C. Ronaldo..
Whehehequote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die is vroeger ook in elkaar geslagen, hij had alleen de mazzel dat hij goed kon voetballen
Dat doen alleen de weggepeste voetballers.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Marurk het volgende:
Alle wielrenners zijn per definitie al metro omdat ze hun benen scheren.
Ik dus ook.
Heb dat boek trouwens ook, maar vind de onlangs uitgebrachte "Onderhoud & Reparatiegids" van Fiets beter (en die is ook nog eens veel goedkoper).quote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef No-P het volgende:
[..]
Racefiets in topconditie heb ik ook staan hier. Handig, maar niet compleet.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens gaat nog iemand meedoen aan Tilff Bastogne Tilff komende zondag?
Dan heb je 2x 170km, of 2x 85km?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, binnenkort naar familie in Hengelo. Zit er aan te denken om er heen te fietsen... 170 km
Teveel.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn, respect!
Hoeveel HM's heeft die tocht?
1x170, daar is een poolparty met bbq en bierquote:
Ik zou eigenlijk wel meewillen, alleen jammer dat ik de dag erna een koers heb dus dat gaat 'm niet worden.quote:
Welke grafiekquote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef nodisch18 het volgende:
aan de grafiek te zien reed ik overigens met ongeveer 4 km/u de Redoute op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |