Wat een gastquote:Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als jij zegt metro moet ik meteen aan Bradley Wiggins denken;
witte dunne benen en te hoge sokken:
[ afbeelding ]
en dat kapsel: [ afbeelding ]
!!!
Ik denk dat dat nog wel meevalt.. Ik noem ene C. Ronaldo..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef SuperWeber het volgende:
Sjeus wat een stel fags zijn dat zeg... Zet die een uur in de voetbalkleedkamer en ze komen er bont en blauw weer uit
Die is vroeger ook in elkaar geslagen, hij had alleen de mazzel dat hij goed kon voetballenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel meevalt.. Ik noem ene C. Ronaldo..
Whehehequote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die is vroeger ook in elkaar geslagen, hij had alleen de mazzel dat hij goed kon voetballen
Dat doen alleen de weggepeste voetballers.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Marurk het volgende:
Alle wielrenners zijn per definitie al metro omdat ze hun benen scheren.
Ik dus ook.
Heb dat boek trouwens ook, maar vind de onlangs uitgebrachte "Onderhoud & Reparatiegids" van Fiets beter (en die is ook nog eens veel goedkoper).quote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef No-P het volgende:
[..]
Racefiets in topconditie heb ik ook staan hier. Handig, maar niet compleet.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens gaat nog iemand meedoen aan Tilff Bastogne Tilff komende zondag?
Dan heb je 2x 170km, of 2x 85km?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, binnenkort naar familie in Hengelo. Zit er aan te denken om er heen te fietsen... 170 km
Teveel.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn, respect!
Hoeveel HM's heeft die tocht?
1x170, daar is een poolparty met bbq en bierquote:
Ik zou eigenlijk wel meewillen, alleen jammer dat ik de dag erna een koers heb dus dat gaat 'm niet worden.quote:
Welke grafiekquote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef nodisch18 het volgende:
aan de grafiek te zien reed ik overigens met ongeveer 4 km/u de Redoute op
Is 136 toch? Wilde ik ook gaan doen eigenlijk maar heb 4 weken nauwelijks getraind/kunenn trainen ivm examens en vakantiequote:
Volgens mij vorig jaar wel ja. Alleen stond mijn auto er nog 5 km vandaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is 136 toch? Wilde ik ook gaan doen eigenlijk maar heb 4 weken nauwelijks getraind/kunenn trainen ivm examens en vakantieDus ga toch maar 87 doen
Beetje late reactie, maar heb je daar misschien een linkje van? Heb ook wel interesse eigenlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef jpjedi het volgende:
Voor de ketting heb ik een borstelkastje waar ik hem doorheen trek. Ideaal.
Meeste merken als BBB en PRO hebben ze wel. Hier een voorbeeldje:quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar heb je daar misschien een linkje van? Heb ook wel interesse eigenlijk
Zo'n ding heb ik hier thuis ook. Werkt ideaal ja!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meeste merken als BBB en PRO hebben ze wel. Hier een voorbeeldje:
http://www.afstandswinkel.be/shop/index.php?cPath=1_438
Silikonensprayquote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Narcotical het volgende:
Dank voor de tips, heb geen hogedrukreiniger dus ik neem gewoon een sopje. Daarna ga ik mn ketting smeren, wat ik daar voor neem weet ik nog niet.. Ik wil iets wat je eigenlijk niet echt ziet en ook niet plakt enzo..
Sweetquote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe winterfiets aanschaffen, een Concorde, staal, blauwgelakt met chromen voor en achtervork en Shimano 105
150.- Euro kost ie
Ja, ze staat bij een sociale werkplaatsfietsenmaker en ik kom er altijd langs met m'n herstelrondje. Ze staat al een hele tijd in de etalage en was 200.- Toen dacht ik er steeds over. Nu is ze ineens 150.- geworden. Nu moet ik ze maar halen had ik bedacht, dan heb ik vast een mooi fietsje voor de wintermaanden. Het is nog wel een beetje vroeg maarja, ze eet geen brood.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
Heeft ook smerende eigenschappen toch? Ik doe er ook wel een stuk of wat drupjes olie op de ketting, maar niet teveel, teveel vet is teveel schoonmaken.
Sweet, en een fijn prijsje. Foto's volgen?
![]()
Kun je beter direct een vouwfiets kopenquote:
Wat is dat toch altijd eigenlijk met die vouwfiets opmerkingenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Kun je beter direct een vouwfiets kopen
inmiddels een klassiekerquote:Op maandag 6 juni 2011 10:57 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd eigenlijk met die vouwfiets opmerkingen
Dan krijgen we volgend jaar in de lente de Oksel Vouwfiets Classic, rondje van 150 rondom Almeloquote:
net als die foto van Nicolette die met een pot vaseline op hem afkomt...iemand die indertijd gesaved? En is ze trouwens kampioen geworden Oksel?quote:
Oh jammer, Redoute is juist tofquote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij vorig jaar wel ja. Alleen stond mijn auto er nog 5 km vandaan.
Nu trouwens 147
http://sport.be.msn.com/c(...)ff/2011/nl/parcours/
[ afbeelding ]
[edit]
Redoute zit er dit jaar trouwens niet eens in.
Al is de Côte d'Amermont ook wel pittig te noemen![]()
Dat zou ik echt niet durfenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef Oksel het volgende:
Ik neem je Lorinni over, okay? Vet frame.
Ik heb gisteren in Duitsland gefietst, bij Koblenz. 70km, 500-1000hm (gokje), 32,0km/h gemiddeld, top van 86,7km/h..Dat hoge gemiddelde komt doordat de laatste 10km alleen maar dalen was, zonder dat ik hoefde te remmen..
En ik hoefde er niet meer tegenop..
Côte de Chambralles is ook wel leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh jammer, Redoute is juist tofMaar we zullen het zien
Ik ga zondagochtend/zaterdag kijken, als het dramatisch weer wordt ga ik niet
Ik zag 'm pas nog ergens staan.. maar kan hem zo snel niet meer vinden. Classic.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
net als die foto van Nicolette die met een pot vaseline op hem afkomt...iemand die indertijd gesaved? En is ze trouwens kampioen geworden Oksel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |