Hij heet Niels.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef matthijst het volgende:
Pffff, ook weer dat arrogante toontje...
"Heje d'r spijt van Jos"...
Ja, godverdomme, dat had, ik, totdat jij met je vadsige schele hoofd kwam doen alsof je beter bent dan ik... Lamme idote mafkees, get over it.
Ben jij Jos?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef matthijst het volgende:
Pffff, ook weer dat arrogante toontje...
"Heje d'r spijt van Jos"...
Ja, godverdomme, dat had, ik, totdat jij met je vadsige schele hoofd kwam doen alsof je beter bent dan ik... Lamme idote mafkees, get over it.
Lees je eigen onderschriftquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef Injetta het volgende:
Krijgen weer dat ongemakkelijke? Pesters die het nauwelijks kunnen voorstellen en er niet zoveel mee kunnen. Het wel zielig vinden, maar verder eigenlijk hun eigen rol niet echt herinneren?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift![]()
Niets van dit alles is Een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
PS Wil je die ene E er alsjeblieft inzetten?
Je bent de eerste die mijn onderschrift begrijpt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift![]()
Niets van dit alles is Een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
PS Wil je die ene E er alsjeblieft inzetten?
Het is weer begonnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik lees hier wel wanneer het weer begint, ik zit even bij Ned 2
Graag gedaan! Het begint weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je bent de eerste die mijn onderschrift begrijpt...![]()
Ik zie nu pas dat die e mist. Ga het meteen aanpassen. Thanks.
Is nu op Ned. 1, over Duysquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna. Ned. 2 over Willem Duys was maar kort zeg
Hij had zweetvoeten en stonk, onder andere.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Schakel nu pas in, waarom werd ie gepest?
Oké dank.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had zweetvoeten en stonk, onder andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |