Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Overmatige zweetgeur, dat is wel sneu, dat zijn moeder daar niets aan deed. Als dat echt de reden was.
Hoor je vaak, dat iemand die gepest is, het zelf later ook gaat doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dus omdat hij zelf uitgescholden werd als stinkerd, is hij dat gaan projecteren op een ander
Die moeder zag er ook niet fris uit .. was het wellicht gewend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Overmatige zweetgeur, dat is wel sneu, dat zijn moeder daar niets aan deed. Als dat echt de reden was.
Ja gek he?! Ik ben nooit/zelden gepest en heb nooit gepest, was vrij 'normaal' maar weet echt wel wie de pispaal van de klas was hoor.quote:
Maar misschien als moeder merk je het op een gegeven moment ook niet meer. Dan is dat gewoon normaalquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Al is het wel een combi van dingen geweest bij hem volgens mij...
Dat is niet gek, maar precies om hetgeen waarom hij gepest is; stinken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoor je vaak, dat iemand die gepest is, het zelf later ook gaat doen.
Kan ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar misschien als moeder merk je het op een gegeven moment ook niet meer. Dan is dat gewoon normaal
Ja! Albertoquote:
Ze wist maar de helft. Of minder.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik toch vreemd, die moeder deed hem op een andere school omdat hij werd gepest, dan wist ze het toch?
Misschien niet van de erge dingen zoals het glas?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik toch vreemd, die moeder deed hem op een andere school omdat hij werd gepest, dan wist ze het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |