RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Ja, dat is nog erger dan geschopt worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
echt zielig, hele klas uitgenodigd en hij niet
Kan mij er ook wel iets bij voorstellen. Maar dan ga je nog niet zo met elkaar omquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Doler12 het volgende:
Als je nooit gaat douchen en een week dezelfde kleren draagt tsja
Ja, en dan zeggen: "de eer aan jezelf houden"" ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Niet gaan, duh, hij was niet uitgenodigd.
Hey Zero!quote:
Mja. Alleen niet zo grappig wat ermee gebeurd is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Zero!Grappig een bekende zo van je
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan mij er ook wel iets bij voorstellen. Maar dan ga je nog niet zo met elkaar om
Nee uiteraard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja. Alleen niet zo grappig wat ermee gebeurd is.
ja maar diegene die geholpen hebben weten alles welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
aah ik hoor het al, de pesters lijden ook hier weer aan selectief geheugenverlies
Ze weten het echt nog wel. Ik heb ooit ook eens keer tegen iemand op school heel zachtjes een aantal keren wat vervelends gezegt wat niet zo aardig was ik dacht van dat hoort ze niet maar ik denk achteraf dat ze het wel gehoord heeft. En of ze daar nu steeds mee zit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
aah ik hoor het al, de pesters lijden ook hier weer aan selectief geheugenverlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |