Ik ook, maar dan "lekkere spierpijn"quote:Op zondag 5 juni 2011 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik houd van spierpijn. Zolang het maar spierpijn is en geen scheuringen/overstrekkingen enzo natuurlijk.
Toch vind ik fietsen leuker. Maar komt Misschien omdat ik mijn hele leven al fiets. Ik doe altijd 30 min cardio sessie op hoog niveau. Zwaar parcours met licht-zwaar-licht-zwaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dank u. Feit blijft gewoon dat sprinten 1 vd meest effectieve manieren is om vet te verbranden en je spier zo goed mogelijk te behouden. Feit is ook dat de mens van nature "lui" is en dus liever minstens een half uur half gemotiveerd op een loopband gaat staan joggen dan dat ze even lekker naar buiten gaan, een veldje opzoeken en zich helemaal leeg lopen in een half uurtje
heel fok aan de berry blast.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:54 schreef 16meter het volgende:
Morgen moet ik er ook weer aan geloven... mezelf maar extra afstraffen vanwege een gemiste trainingsweek.
Zojuist nieuw potje B&F whey besteld, dit maal Berry Blast.
Idd volgens mij heeft 90 procent hier berry blast ; ) ik vind m erg lekker, alleen met water is ie niet te zuipen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
heel fok aan de berry blast.
ik ben nog steeds aan mijn oude vertrouwde aardbei, volgende keer ook maar berry proberen.
anderhalve maand ongeveer, geloof ik.quote:
ik maakte een uitstap naar coockies and cream. Vond het best smerig. Terug bij berry blast :pquote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd volgens mij heeft 90 procent hier berry blast ; ) ik vind m erg lekker, alleen met water is ie niet te zuipen.
een goed hulpmiddel is de app: calorietellerquote:Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef L-D het volgende:
Net in Excel ff opgesteld wat ik zo eet op een dag en tot de conclusie gekomen dat ik nog te weinig eet. Voedingsstoffen heb ik van internet afgehaald en zal niet volledig kloppen, maar wel ongeveer. Blikje tonijn eraan toevoegen moet wel voldoende zijn, zal hem van de week hier laten zien ter controle anders.
Ik heb ze alle twee staan voor de afwisseling.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
heel fok aan de berry blast.
ik ben nog steeds aan mijn oude vertrouwde aardbei, volgende keer ook maar berry proberen.
Daar heb ik een sample van gehad, niet te zuipen imo... net zoals de appel smaak van whey perfection bij B&F.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef ukga het volgende:
[..]
ik maakte een uitstap naar coockies and cream. Vond het best smerig. Terug bij berry blast :p
ik heb ook nog 6 samples ligge van chocoloade en coockies en cream. Allebei ranzigquote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik heb ze alle twee staan voor de afwisseling.
[..]
Daar heb ik een sample van gehad, niet te zuipen imo... net zoals de appel smaak van whey perfection bij B&F.
Choco ook vies? Die wil ik nog altijd een keertje proberen. Tot nu toe vind ik vanille het lekkerst.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:21 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb ook nog 6 samples ligge van chocoloade en coockies en cream. Allebei ranzig
maak is samenvatting.. geen zin om te lezenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef kidkash19 het volgende:
En de wereld van bodybuilders eindigt hier
http://www.t-nation.com/f(...)doesnt_matter_at_all
De schrijver van dat artikel denkt na jarenlange observatie en ervaring dat het cheaten bij de uitvoering van de oefening waardoor je net die 10-20% gewicht meer pakt de spiergroei bevordert.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
maak is samenvatting.. geen zin om te lezen
het is echt heel weinig tekst hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
maak is samenvatting.. geen zin om te lezen
Ik denk dat iedereen dat na pumping iron al kon zienquote:Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De schrijver van dat artikel denkt na jarenlange observatie en ervaring dat het cheaten bij de uitvoering van de oefening waardoor je net die 10-20% gewicht meer pakt de spiergroei bevordert.
Mja. Progressie in gewichten is toch erg belangrijk voor hypertrofie.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef kidkash19 het volgende:
En de wereld van bodybuilders eindigt hier
http://www.t-nation.com/f(...)doesnt_matter_at_all
Het lijkt me dat die er altijd nog is, je streeft nog steeds naar zwaardere lifts doen naarmate je groeit. Echter ga je cheaten en offer je je perfecte form op voor 10-20% extra gewicht, en dus een extra stimuli voor groei.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja. Progressie in gewichten is toch erg belangrijk voor hypertrofie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |