Sommige melk in buitenland was erg vet en zaten soms van die gore sliertjes in.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:01 schreef seto het volgende:
Melk in het buitenland is echt kut ja, enige land waar ik het vergelijkbaar vond met Nederland was Zweden.
Ik ga altijd op zondag ochtend om de drukte van maandagavond te vermijden. Maar hoe het nu eruit ziet moet ik toch morgenavond omdat ik 's middags niet kan.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:49 schreef 16meter het volgende:
Dat is wel genaaid brah.. erg onprofessionele toko.
Gister in de tuin gewerkt. Na een half uurtje hele shirt nat.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Nadeel aan dit weer is dat het zo gruwelijk warm is, man, niet fijn!
Moet zeggen dat ik het de laatste 2 jaar stukken fijner vind dan daarvoor, veel minder benauwd dan andere jarenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Nadeel aan dit weer is dat het zo gruwelijk warm is, man, niet fijn!
Slaat nergens op inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Godverdomme, dit is al de zoveelste keer dat mijn sportschool te laat is met openen van de deuren op een zondag. Eerst 10 minuten, dan 15 minuten te laat, en nu 30 minuten. Nog steeds niemand in zicht om de sportschool te openen. Ik ben de tel verloren hoevaak dit gebeurt is op een zondag. Ik ben maar wegegaan. Net als 4 anderen. Weer een end terug fietsen. Dat was wel weer lekker.
Ben er klaar mee. Beetje mijn tijd zitten verspillen. Even een formele klachten brief schrijven of anders als het niet beter wordt op zoek naar een andere sportschool.
Sportschool is het weekend normaal om 10.00 uur tot en met 14.00 open. Op tijd komen met dat tijdstip is toch niet teveel gevraagd?
Gast. We hadden het over afvallen. Hoe je het ook wendt of keert, als je snel en efficient van je vet afwilt, moet je aan de langzame, langdurige cardio. Sprinten is leuk en nuttig voor je conditie+spieropbouw, maar niet als je van je overgewicht afwilt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tuurlijk....lulkoek. Sprinters zien er ook absoluut niet zo beestachtig uit als marathonlopers.
Ik bedoel, waarom zou je er zó uit willen zien
[ afbeelding ]
Als je er ook zo uit kan zien
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=sprinting+fat+lossquote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gast. We hadden het over afvallen. Hoe je het ook wendt of keert, als je snel en efficient van je vet afwilt, moet je aan de langzame, langdurige cardio. Sprinten is leuk en nuttig voor je conditie+spieropbouw, maar niet als je van je overgewicht afwilt.
Nee. Als je van je vetreserves af wil, moet je aan een langdurige, relatief kleine energiedeficientie zonder dat je metabolisme op z'n gat valt. Of je dat nou met cardio doet of iets anders, dat maakt geen reet uit.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gast. We hadden het over afvallen. Hoe je het ook wendt of keert, als je snel en efficient van je vet afwilt, moet je aan de langzame, langdurige cardio. Sprinten is leuk en nuttig voor je conditie+spieropbouw, maar niet als je van je overgewicht afwilt.
Dit is wel heel apart om te denken ...quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik houd van spierpijn. Zolang het maar spierpijn is en geen scheuringen/overstrekkingen enzo natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt bizarre spierpijn vandaag zeg.
Dank u. Feit blijft gewoon dat sprinten 1 vd meest effectieve manieren is om vet te verbranden en je spier zo goed mogelijk te behouden. Feit is ook dat de mens van nature "lui" is en dus liever minstens een half uur half gemotiveerd op een loopband gaat staan joggen dan dat ze even lekker naar buiten gaan, een veldje opzoeken en zich helemaal leeg lopen in een half uurtjequote:
cardio is niet nodig om af te vallen.. het kan maar kan ook prima zonder cardioquote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik ook, geef toch een gevoel van voldoening. gister ook voor een van de weinige keren eens spierpijn in mijn biceps, heb ik normaal echt nooit.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik houd van spierpijn. Zolang het maar spierpijn is en geen scheuringen/overstrekkingen enzo natuurlijk.
Mooie bovenkant!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen gemaakt, hier zie je wel beter waar mijn probleemgebied ligt. Aan de zijkant van mn buik zegmaar heb ik vrij veel vet.
Weeg nu 80 kilo trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |