Lange tijd niet zo'n fail gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Godverdomme zeg![]()
-edit- Het staat er dus echt
haha wat een mongolenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Godverdomme zeg![]()
-edit- Het staat er dus echt
ja als ik de aanpassing niet gelezen had zou ik dit toch niet postenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
haha ze hebben het alweer aangepast.
Ja ok maar rise against had wel iets origineler kunnen zijn tijdens het bedenken van hun naamquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
ja als ik de aanpassing niet gelezen had zou ik dit toch niet posten
Datquote:
ga je wel/nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef TripleP het volgende:
Ik bedoelde gewoon dat ik ze allebei al gezien had
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef theodoor9 het volgende:
http://www.myspace.com/crystalfighters/shows
Crystal Fighters op de zondag!
Dit!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:36 schreef MaJo het volgende:
Nou kom maar op met nieuwe namen aangezien Pinkpop nu begonnen is. Waar is trouwens de goede oude tijd dat de poster tijdens Pinkpop bekend gemaakt werd?
Als jij nou is begint met PM's vol met doodsbedreigingen, en dan sturen naar yvonne en danny, dan ga ik vanaf daar verder!quote:
zo, gedaan. nu ben jij aan de beurt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Als jij nou is begint met PM's vol met doodsbedreigingen, en dan sturen naar yvonne en danny, dan ga ik vanaf daar verder!
Ik heb een bommelding gedaan hier op fok! Niet verbaasd kijken als GC er zo niet meer isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
zo, gedaan. nu ben jij aan de beurt.
Kijk, resultaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik heb een bommelding gedaan hier op fok! Niet verbaasd kijken als GC er zo niet meer is![]()
Kunnen we geen lowlands2011 tag maken op last.fm (of is die er al). Krijg je lowlandsartiestenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:48 schreef bibliophile het volgende:
ik heb de spotify playlist weer aan staan. zin in
http://www.last.fm/festiv(...)wlands+Paradise+2011quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kunnen we geen lowlands2011 tag maken op last.fm (of is die er al). Krijg je lowlandsartiesten.
Wat leren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef friekin_ het volgende:
HEHEHEHEHEHEHEHEHEH YEAH Op pinkpop is al de eerste stortbui gevallen. Dat zal die boeren leren. Gna.
huh?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef friekin_ het volgende:
HEHEHEHEHEHEHEHEHEH YEAH Op pinkpop is al de eerste stortbui gevallen. Dat zal die boeren leren. Gna.
regen op festivalsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef friekin_ het volgende:
Onzin. Regen is gewoon kutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regen op festivals
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zondag 12 juni 2011 12:20 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb al een puik lampje bij de Hema gekocht. Nu een zoektocht naar de ideale radio/versterker.
De Texelse boysquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef rubbereend het volgende:
Vroeger toen de X-Ray nog een afgesloten hok wasdaar kon je pas nat van t zweet uit komen
![]()
Paupers.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De Texelse boys
Mooi trouwens dat je er tegenwoordig voor uit mag komen dat uitkijkt naar de dance lineup op lowlands. Vroegah had je nog van die onverlaten die je dan gingen vertellen dat je voor dance maar naar een dancefeest moest gaan en dat electronische muziek niet thuis hoorde op een festival als lowlands
Ik vind het ook totaal niet erg dat Lowlands meer een elektronische kant is opgegaan, terwijl ik normaal wel van de "bandjes" ben. Ik kan dan ook niet wachten op Melt! volgende maandquote:Op zondag 12 juni 2011 12:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De Texelse boys
Mooi trouwens dat je er tegenwoordig voor uit mag komen dat uitkijkt naar de dance lineup op lowlands. Vroegah had je nog van die onverlaten die je dan gingen vertellen dat je voor dance maar naar een dancefeest moest gaan en dat electronische muziek niet thuis hoorde op een festival als lowlands
Ja, als ik naar de prijs kijk en met LL vergelijkt weet ik wel wat ik liever wil. Alleen maar een paar artiesten en geen nachtprogramma. Wat doen ze dan na 12en? Maar goed, geen zin om verder te bashen, ieder zijn ding..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:37 schreef Haunter het volgende:
Nu Pinkpop aan de gang is en ik wat beelden binnenkrijg en dingen lees, is het voor mij gewoon weer duidelijk dat het op Lowlands veel fijner is
Sure, maar de hele programmering spreekt mij totaal al niet aan (lichtpuntje is Elbow, maar die staan ook op LL). Dan heb ik nog niet eens over de sfeer, het publiek en andere faciliteiten gehad.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, als ik naar de prijs kijk en met LL vergelijkt weet ik wel wat ik liever wil. Alleen maar een paar artiesten en geen nachtprogramma. Wat doen ze dan na 12en? Maar goed, geen zin om verder te bashen, ieder zijn ding..
Om 11 uur moet iedereen van het terrein af en mogen ze zichzelf gaan vermaken op de campings.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, als ik naar de prijs kijk en met LL vergelijkt weet ik wel wat ik liever wil. Alleen maar een paar artiesten en geen nachtprogramma. Wat doen ze dan na 12en? Maar goed, geen zin om verder te bashen, ieder zijn ding..
Precies!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:37 schreef Haunter het volgende:
Nu Pinkpop aan de gang is en ik wat beelden binnenkrijg en dingen lees, is het voor mij gewoon weer duidelijk dat het op Lowlands veel fijner is
Overal bovenaan, jij moet wel gecumd hebben op deze lijstjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef PiRANiA het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: A Campingflight to Lowlands Paradise 2011
Gestart op 17-11-2010 om 22:01:26 door PiRANiA
Aantal topics: 26Wie hebben het vaakst gepost in de reeks A Campingflight to Lowlands Paradise 2011
![]()
Concert van Elbow is te zien op 3voor12quote:Op zondag 12 juni 2011 17:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Sure, maar de hele programmering spreekt mij totaal al niet aan (lichtpuntje is Elbow, maar die staan ook op LL). Dan heb ik nog niet eens over de sfeer, het publiek en andere faciliteiten gehad.
Appels zijn wel lekkerder, fuck peren.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef peaceman het volgende:
En ja hoor... Daar is het weer...het jaarlijkse pp met ll vergelijken. Is het dan nog altijd niet duidelijk dat het appels vs peren is?
er zijn ook mensen die appels en peren lekker vinden, of bananen of mango's. Hoe dan ook... Het blijven verschillende fruitsoorten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Appels zijn wel lekkerder, fuck peren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |