Lange tijd niet zo'n fail gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Godverdomme zeg![]()
-edit- Het staat er dus echt
haha wat een mongolenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Godverdomme zeg![]()
-edit- Het staat er dus echt
ja als ik de aanpassing niet gelezen had zou ik dit toch niet postenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
haha ze hebben het alweer aangepast.
Ja ok maar rise against had wel iets origineler kunnen zijn tijdens het bedenken van hun naamquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
ja als ik de aanpassing niet gelezen had zou ik dit toch niet posten
Datquote:
ga je wel/nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef TripleP het volgende:
Ik bedoelde gewoon dat ik ze allebei al gezien had
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef theodoor9 het volgende:
http://www.myspace.com/crystalfighters/shows
Crystal Fighters op de zondag!
Dit!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:36 schreef MaJo het volgende:
Nou kom maar op met nieuwe namen aangezien Pinkpop nu begonnen is. Waar is trouwens de goede oude tijd dat de poster tijdens Pinkpop bekend gemaakt werd?
Als jij nou is begint met PM's vol met doodsbedreigingen, en dan sturen naar yvonne en danny, dan ga ik vanaf daar verder!quote:
zo, gedaan. nu ben jij aan de beurt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Als jij nou is begint met PM's vol met doodsbedreigingen, en dan sturen naar yvonne en danny, dan ga ik vanaf daar verder!
Ik heb een bommelding gedaan hier op fok! Niet verbaasd kijken als GC er zo niet meer isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
zo, gedaan. nu ben jij aan de beurt.
Kijk, resultaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik heb een bommelding gedaan hier op fok! Niet verbaasd kijken als GC er zo niet meer is![]()
Kunnen we geen lowlands2011 tag maken op last.fm (of is die er al). Krijg je lowlandsartiestenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:48 schreef bibliophile het volgende:
ik heb de spotify playlist weer aan staan. zin in
http://www.last.fm/festiv(...)wlands+Paradise+2011quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kunnen we geen lowlands2011 tag maken op last.fm (of is die er al). Krijg je lowlandsartiesten.
Wat leren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef friekin_ het volgende:
HEHEHEHEHEHEHEHEHEH YEAH Op pinkpop is al de eerste stortbui gevallen. Dat zal die boeren leren. Gna.
huh?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef friekin_ het volgende:
HEHEHEHEHEHEHEHEHEH YEAH Op pinkpop is al de eerste stortbui gevallen. Dat zal die boeren leren. Gna.
regen op festivalsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef friekin_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |