Jij slaapt + waar is je kut??quote:
Liefie, niet zo vaak als jij mij laat lachenquote:
Heyhoiquote:
Tikje sneu wel toch??quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan geen muziek luisteren nu, dan worden m'n ouders wakker.
Dat ik grappig ben hoor ik niet vaak. Ik lach het hardst om mijn eigen grappenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefie, niet zo vaak als jij mij laat lachen
Staal houd je niet meer voor de gek. En mij ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan geen muziek luisteren nu, dan worden m'n ouders wakker.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Staal houd je niet meer voor de gek. En mij ook niet.
Welterusten, ik ga nu echt slapen. Jullie ook voor straks.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Geluidsinstallatie![]()
Ik zal dat merk van jou eens opzoeken, EG
Welterustenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Welterusten, ik ga nu echt slapen. Jullie ook voor straks.
Hey, hoest met de tentamens??quote:
Hield die jou ook al voor de gek dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Staal houd je niet meer voor de gek. En mij ook niet.
Stiekem wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hield die jou ook al voor de gek dan?
Thanksquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vergat mijn linkje mee te posten
http://www.kef.com/
Of je al klaar wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voor alles is een tijd. En de tijd voor mijn tentamens is niet vandaag of morgen.
Ik wil hier nog even op ingaan, voor ik naar bed ga.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat de werkelijk walgelijkste mannen op aarde zich nog iets menen aan te matigen richting vrouwen tenzij ze Pam of JJ zijn..
Vertel, je kan je hart hier luchtenquote:
quote:
Ach, voorkomen is beter dan genezen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:14 schreef Frith het volgende:
[..]
waarom moest jij dat klotetopic sluiten voordat het goed en wel verkloot was?
Mee eens.. Maar dat bedoelde ik dus nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even op ingaan, voor ik naar bed ga.
Die "walgelijke mannen" vallen meestal ook op "walgelijke vrouwen". Ik heb vrienden die zichzelf heel voornaam vinden, en daarom afgeven op volkse jongens en meisjes. Ik vind zulke kritiek op groepen waarmee je toch niet in aanraking komt, zinloos en goedkoop.
Ik heb ook vrienden die zichzelf heel voornaam vinden, en toch op zaterdagavond in het feestcafé gaan staan. Dan hoor ik vervolgens op maandagmorgen verhalen over "een guilty pleasure" en "vies-geile wijven". Maar waarom gaan ze er dan heen? Wat verwachten ze daar?
Daar moest ik even aan denken toen ik je bericht las.
Onder huwelijkse voorwaardenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom niet? Kunnen we de huwelijksreis naar NYC maken.
Als jij betaald kan alles.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom niet? Kunnen we de huwelijksreis naar NYC maken.
Hallo. Zij is rijker dan ik. Althans: dat hoop ik maar voor lieve Whiskey.quote:
Vanwaar dat treurende gezicht?? Ik wil niet voor niks huwelijkse voorwaardenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hallo. Zij is rijker dan ik. Althans: dat hoop ik maar voor lieve Whiskey.
Juist niet. Gemeenschap van goederen. Dat zijn de enige twee dingen die mijn leven enigszins dragelijk maken:quote:
No wayquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juist niet. Gemeenschap van goederen. Dat zijn de enige twee dingen die mijn leven enigszins dragelijk maken:
- goederenrecht
- (geslachts)gemeenschap.
Nee, wat dacht je dan??quote:
*RIL*quote:
Enjoyquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:32 schreef Morendo het volgende:
Dan moet ik mijn vertier maar elders zoeken.
Maak je je zorgen jochie??quote:
Volgens mij is dat papzakje nog mooier als zij fatsoenlijke kleren aantrekt en die zonnebank laat voor wat het is. Maar ik ben geen model, dus wat weet ik?quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Stond ik daar
Met mijn armen over elkaar
Toe te kijken
Hoe Morendo Whiskers verleidde.
't Is vreemd he, dat sommige meiden denken dat zonnebankbruin aantrekkelijk is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij is dat papzakje nog mooier als zij fatsoenlijke kleren aantrekt en die zonnebank laat voor wat het is. Maar ik ben geen model, dus wat weet ik?
Op dit tijdstip??quote:
Stalin won ook van Trotski.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Stond ik daar
Met mijn armen over elkaar
Toe te kijken
Hoe Morendo Whiskers verleidde.
Bij sommigen staat het wel, maar het moet er niet te fake uitzien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
't Is vreemd he, dat sommige meiden denken dat zonnebankbruin aantrekkelijk is.
Huh? Ben jij het Ted Bundy?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het altijd leuk als een meisje zo'n doorzichtige huid heeft waar je bijna doorheen kan kijken.
Ben jij in het echt ook zo ironisch, trouwens? Ik moet vaak lachen om je droge opmerkingenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het altijd leuk als een meisje zo'n doorzichtige huid heeft waar je bijna doorheen kan kijken.
Je hebt het over Picchia??quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo ironisch, trouwens? Ik moet vaak lachen om je droge opmerkingen.
Vind ik iets saai, dan ben ik saai. Vind ik iets leuk, dan ben ik leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo ironisch, trouwens? Ik moet vaak lachen om je droge opmerkingen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vind ik iets saai, dan ben ik saai. Vind ik iets leuk, dan ben ik leuk.
Thanksquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:53 schreef Friek_ het volgende:
Nou Whiskers, voor je Metallica-liefde dan maar. Mijn favoriete nummer van ze:
Ja, *meldtquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij was toch die Arnepper uit Tranendal?
Elders postenquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, *meldt
Sorry, zit ook elders te posten.
*pasadena's opzet
The Socios songquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:15 schreef Morendo het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Tegen twee mensen die Den Uyl nog hebben meegemaakt kan ik niet op.
Ja, ja have fun enzoquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
Dat HQ Audio klopt niet helemaal volgens mij
Maar wel lekker nummer
hoe deprimerend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel helpen. Geestelijke bijstand is mijn specialiteit. Ik zit er al jaren in.
Ah, de aanzuigende werking van de geestelijke bijstand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:30 schreef Frith het volgende:
[..]
hoe deprimerend.
Nu heb ik ook geestelijke bijstand nodig.
Niet meer nodig:quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel helpen. Geestelijke bijstand is mijn specialiteit. Ik zit er al jaren in.
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ah, de aanzuigende werking van de geestelijke bijstand.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die aanzuigende werking is sterker dan ik dacht.
Nee mijn laatste glas wijnquote:
Ik gooide m niet om hoor...quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Een beetje je laatste drank verspillen
Hoeft niet hoor, je kunt ook oprottenquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:49 schreef Frith het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet nog een keer 10 minuten naar dat geblaat zitten luisteren hoor!![]()
Nou zeg. Was het de opmerking over de katten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je kunt ook oprotten
Ik ga pitten en jij gaat vakantie vierenquote:
En dat terwijl ik al eens naar het nummer geluisterd had.quote:
Ow jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga pitten en jij gaat vakantie vieren
Nu spreek je jezelf tegen. Tijd is een meeteenheid. Het verleden is alles dat een negatieve waarde heeft vanaf de oorsprong Nu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:20 schreef Picchia het volgende:
Het verleden bestaat enkel in het heden.
quote:Terrorist 'pre-crime' detector field tested in United States
Screening system aims to pinpoint passengers with malicious intentions.
Sharon Weinberger
Planning a sojourn in the northeastern United States? You could soon be taking part in a novel security programme that can supposedly 'sense' whether you are planning to commit a crime.
Future Attribute Screening Technology (FAST), a US Department of Homeland Security (DHS) programme designed to spot people who are intending to commit a terrorist act, has in the past few months completed its first round of field tests at an undisclosed location in the northeast, Nature has learned.
Like a lie detector, FAST measures a variety of physiological indicators, ranging from heart rate to the steadiness of a person's gaze, to judge a subject's state of mind. But there are major differences from the polygraph. FAST relies on non-contact sensors, so it can measure indicators as someone walks through a corridor at an airport, and it does not depend on active questioning of the subject.
The tactic has drawn comparisons with the science-fiction concept of 'pre-crime', popularized by the film Minority Report, in which security services can detect someone's intention to commit a crime. Unlike the system in the film, FAST does not rely on a trio of human mutants who can see the future. But the programme has attracted copious criticism from researchers who question the science behind it.
[...]
Niet met twee kinderen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:25 schreef von_Preussen het volgende:
En wat waren we weer vroeg wakker.![]()
Goedemorgen iedereen, ook als u op dit tijdstip waarschijnlijk nog in bed ligt.
Jammer. Ze zouden er alles aan moeten doen om hem in leven te houden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
Mladic heeft kanker, dan is ook duidelijk waarom hij zichzelf na onderhandelingen heeft overgegeven. Hij gaat toch dood en wil na zijn dood z'n familie nog met pensioen etc. verzorgen.
Hier nog even een nieuwsbron erbij:quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
Mladic heeft kanker, dan is ook duidelijk waarom hij zichzelf na onderhandelingen heeft overgegeven. Hij gaat toch dood en wil na zijn dood z'n familie nog met pensioen etc. verzorgen.
quote:'Killer-komkommer komt door moslims'
Een Duitse islamcriticus heeft een opmerkelijke verklaring voor het ontstaan van de EHEC-bacterie die de gemoederen in ons buurland momenteel flink bezig houdt. Hij meent te weten dat het virus zich in de groente-voorziening heeft genesteld omdat moslims er overheen hebben gepoept, zo meldt weblog Dagelijkse Standaard.
Udo Ulfkotte heeft geen bewijs voor zijn opmerkelijke stelling, maar kent wel verhalen uit Zwitserland, Engeland en de Verenigde Staten van moslims die poep op chocoladetaartjes smeerden en in kinderboeken kakten. Ook zouden Turkse aardbeienpluksters hun broek tijdens het werk moeten aanhouden omdat ze de vruchten met plas bevuilden.
Udo Ulfkotte is een geboren christen die zich na een korte periode als atheïst tot de islam bekeerde. Dat geloof liet hij ook weer snel achter zich toen hij de gruwelen van het geloof inzag, waarna hij weer terugkeerde tot het christendom. Hieronder een filmpje waarin hij over zijn moslimverleden vertelt. Het is niet bekend of hij toen ook in kinderboeken poepte.
Ik keek nog even op de Speld om te kijken of het daar stond..quote:
Het zou betreurenswaardig zijn als dit inderdaad het geval is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_komt_door_mosl.htmlquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik keek nog even op de Speld om te kijken of het daar stond..
Bah, ik laat dat gewoon netjes door professionals doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, ik poep en plas dagelijks op mijn groente en fruit voordat ik het eet.
Wel met zijn reet richting het oosten. Anders is het niet halal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bah, ik laat dat gewoon netjes door professionals doen.
Als je de geruchten om zijn overgave combineert met zijn ziekte en de wetenschap dat z'n familie nu (financieel) verzorgd is, dan is het een zeer plausibel scenario.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou betreurenswaardig zijn als dit inderdaad het geval is.
Ik wist het!quote:
Maar...lees je vaak kinderboeken?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, ik poep en plas dagelijks op mijn groente en fruit voordat ik het eet.
Vroegah wel. Voor het slapen gaan draaide ik dan ook een drol in zo'n kinderboek.quote:
Je bent eindelijk van de sprookjesboeken van de woestijnvolken genezen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah wel. Voor het slapen gaan draaide ik dan ook een drol in zo'n kinderboek.
Toch niet op Nijntje hequote:Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah wel. Voor het slapen gaan draaide ik dan ook een drol in zo'n kinderboek.
Twee dagen vrijquote:
Specifieker graag, leraar of brandweerman, of gewoon kantoorslaaf?quote:
Ik ben geen ambtenaar aangezien ik morgen gewoon moet werkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Specifieker graag, leraar of brandweerman, of gewoon kantoorslaaf?
Och, op die manier.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben geen ambtenaar aangezien ik morgen gewoon moet werkenWel ooit geweest trouwens maar beviel me niet echt.
Werkte een aantal jaar voor justitie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Och, op die manier.
In welke functie?
Interessantquote:
Ah, je hebt hem ook gedownload?quote:
Het tweede sowieso, over het eerste is met minder zekerheid een uitspraak te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
O gefeliciteerd! Dan heb je nog je hele leven voor je. Of was het achter je?
mMmm.
Op vrijwillige basis?quote:
quote:
quote:
Nu nog?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:36 schreef betyar het volgende:
Dadelijk weer naar een communie feestje. Morgen zaterdag en zondag feest bij het gilde.
[ afbeelding ]
Die van mij ook, maar ze houden van het Bourgondische Leven en als je in Zuid-Limburg woont kom je er als non-praktiserend Gristen nog makkelijk mee wegquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Nog nooit naar een communie geweest.
Atheistische familie van me
Tsja, wat ik van bekenden heb begrepen is dat de communie een soort eenmalige bonus-sinterklaas is?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ze houden van het Bourgondische Leven en als je in Zuid-Limburg woont kom je er als non-praktiserend Gristen nog makkelijk mee weg
Klopt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, wat ik van bekenden heb begrepen is dat de communie een soort eenmalige bonus-sinterklaas is?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, wat ik van bekenden heb begrepen is dat de communie een soort eenmalige bonus-sinterklaas is?
Correctquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook communie doen
Zou ik er nog mee wegkomen?
Jaloezie, zij willen ook cadeaus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Monolith het volgende:
Het is ook nooit meer goed gekomen tussen mij en het niet-christelijke deel van de familie sinds m'n communiefeestje.
Ze houden de foute spelcomputer gekocht?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Monolith het volgende:
Het is ook nooit meer goed gekomen tussen mij en het niet-christelijke deel van de familie sinds m'n communiefeestje.
Putain-merdequote:
U verlangt naar gemeenschap met Jezus?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook communie doen
Er kon niet meer dan een kaartje vanaf.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ze houden de foute spelcomputer gekocht?
Zoals het hoort. Vroeger kreeg je voor je Communie een bijbel en een kleurdoosquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er kon niet meer dan een kaartje vanaf.
Kuisigt uw taalgebruik!quote:
Kan altijd, je krijgt dan voortaan een taai rond stukje deeg i.p.v. een kruisje. Dit verklaart meteen jouw mentaliteit, de kerk roept op om samen te delen. Ga eens er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook communie doen
Nee, naar materialistische bevrediging, ten gunste van de balans van zuur-kijkende non-christelijke familieleden.quote:
Kruisigt uw taalgebruik is vandaag misschien toepasselijker.quote:
Met mijn mentaliteit is niets misquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan altijd, je krijgt dan voortaan een taai rond stukje deeg i.p.v. een kruisje. Dit verklaart meteen jouw mentaliteit, de kerk roept op om samen te delen. Ga eens er gaat een wereld voor je open.
Een baas hebben.......quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met mijn mentaliteit is niets mis
De baas heeft niets te klagen.
±Dquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kruisigt uw taalgebruik is vandaag misschien toepasselijker.
Dom toetsenbordquote:
Denken geen baas te hebben maar getrouwd te zijn.......quote:
Voltreffer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denken geen baas te hebben maar getrouwd te zijn.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee hoor, hier werkt dat zo niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denken geen baas te hebben maar getrouwd te zijn.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Semper ad rem.quote:
Je moet enkel bij meets met internetpeeps om toestemming vragen bij je vrouw?quote:
Enig overleg kan natuurlijk geen kwaad in een relatie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet enkel bij meets met internetpeeps om toestemming vragen bij je vrouw?
Of heeft ze wel vaker de spreekwoordelijke broek aan?
Nee hoor, we zijn vrij om te doen wat we willen, zolang het elkaar en de kinderen of de relatie die we hebben maar niet schaadt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet enkel bij meets met internetpeeps om toestemming vragen bij je vrouw?
Of heeft ze wel vaker de spreekwoordelijke broek aan?
Dat dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Enig overleg kan natuurlijk geen kwaad in een relatie.
Schat hebben we 28 mei wat te doen?quote:
Waar is papa?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Schat hebben we 28 mei wat te doen?
-Nee, hoezo?
Dan ga ik naar een meet van Fok!.
-Oké, veel plezier.
Ga je mee?
-Nee geen zin in.
Breng je me weg naar het station?
-Is goed.
Kom je me ook halen?
-Prima.
Geen toestemming hoor.
Ah, dan bracht je het destijds anders:quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Schat hebben we 28 mei wat te doen?
-Nee, hoezo?
Dan ga ik naar een meet van Fok!.
-Oké, veel plezier.
Ga je mee?
-Nee geen zin in.
Breng je me weg naar het station?
-Is goed.
Kom je me ook halen?
-Prima.
Geen toestemming hoor.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik mag nog steeds komen en mijn vrouw zet me nog steeds op de trein met een retourtje.
Mag ik een suikerspinquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waar is papa?
-Die is naar een ontmoeting met langharig werkschuw tuig, van internet
Oh
Typisch kenmerk van een uitstervende bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Salaris journalisten blijft achter
Wel potverdrie
Oud taalgebruikquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Wel potverdrie
Wat mij betreft welquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Wel potverdrie
quote:ICT'er ontvangt bovengemiddeld salaris
Werknemers met een ict-functie hebben het financieel gezien goed voor elkaar. Het salaris van deze medewerkers is gemiddeld een stuk hoger dan dat van personeelsleden in andere functies. Dat blijkt uit onderzoek onder ruim 2800 ict'ers en ict-managers.
De geënquêteerden zijn lezers van het magazine of de website van Computable. Volgens de onderzoekers laat ongeveer 67 procent van de ondervraagden weten minimaal 45.000 euro bruto op jaarbasis te verdienen. Ruim de helft daarvan ontvangt meer dan 60.000 euro. De Nederlandse werknemer moet het met minder doen: dit jaar was het inkomen gemiddeld 32.500 euro, blijkt uit cijfers van het Centraal Plan Bureau.
Read more: http://www.computable.nl/(...)s.html#ixzz1O7EdH03q
Kalende man met een bril en socialistenshirtquote:
Ach, dat werd ook geroepen na de introductie van radio en tv.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch kenmerk van een uitstervende bevolkingsgroep.
Nu zijn de meeste(zoniet alle) kranten ook online. Ik vraag me af hoelang de papieren krant nog blijft voortbestaan, hij zal gewoon worden vervangen door een onlinekrantquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat werd ook geroepen na de introductie van radio en tv.
Klopt, maar die zijn wel wat minder substitiegoederen dan het internet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat werd ook geroepen na de introductie van radio en tv.
Op den duur zal dat ook wel gebeuren, maar journalisten moeten nog wel betaald worden. Ik weet dat jullie daar anders over denken, maar nieuws is niet gratis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu zijn de meeste(zoniet alle) kranten ook online. Ik vraag me af hoelang de papieren krant nog blijft voortbestaan, hij zal gewoon worden vervangen door een onlinekrant
Dat snap ik, dat nieuws moet net zo goed opgeschreven worden. Het antwoord op de vraag of de dagbladjournalistiek zal verdwijnen is dus ja en nee. De dagbladen zelf zullen waarschijnlijk geen blad meer zijn, maar de journalisten zullen blijvenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op den duur zal dat ook wel gebeuren, maar journalisten moeten nog wel betaald worden. Ik weet dat jullie daar anders over denken, maar nieuws is niet gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |