Jij slaapt + waar is je kut??quote:
Liefie, niet zo vaak als jij mij laat lachenquote:
Heyhoiquote:
Tikje sneu wel toch??quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan geen muziek luisteren nu, dan worden m'n ouders wakker.
Dat ik grappig ben hoor ik niet vaak. Ik lach het hardst om mijn eigen grappenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefie, niet zo vaak als jij mij laat lachen
Staal houd je niet meer voor de gek. En mij ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan geen muziek luisteren nu, dan worden m'n ouders wakker.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Staal houd je niet meer voor de gek. En mij ook niet.
Welterusten, ik ga nu echt slapen. Jullie ook voor straks.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Geluidsinstallatie![]()
Ik zal dat merk van jou eens opzoeken, EG
Welterustenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Welterusten, ik ga nu echt slapen. Jullie ook voor straks.
Hey, hoest met de tentamens??quote:
Hield die jou ook al voor de gek dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Staal houd je niet meer voor de gek. En mij ook niet.
Stiekem wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hield die jou ook al voor de gek dan?
Thanksquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vergat mijn linkje mee te posten
http://www.kef.com/
Of je al klaar wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voor alles is een tijd. En de tijd voor mijn tentamens is niet vandaag of morgen.
Ik wil hier nog even op ingaan, voor ik naar bed ga.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat de werkelijk walgelijkste mannen op aarde zich nog iets menen aan te matigen richting vrouwen tenzij ze Pam of JJ zijn..
Vertel, je kan je hart hier luchtenquote:
quote:
Ach, voorkomen is beter dan genezen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:14 schreef Frith het volgende:
[..]
waarom moest jij dat klotetopic sluiten voordat het goed en wel verkloot was?
Mee eens.. Maar dat bedoelde ik dus nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even op ingaan, voor ik naar bed ga.
Die "walgelijke mannen" vallen meestal ook op "walgelijke vrouwen". Ik heb vrienden die zichzelf heel voornaam vinden, en daarom afgeven op volkse jongens en meisjes. Ik vind zulke kritiek op groepen waarmee je toch niet in aanraking komt, zinloos en goedkoop.
Ik heb ook vrienden die zichzelf heel voornaam vinden, en toch op zaterdagavond in het feestcafé gaan staan. Dan hoor ik vervolgens op maandagmorgen verhalen over "een guilty pleasure" en "vies-geile wijven". Maar waarom gaan ze er dan heen? Wat verwachten ze daar?
Daar moest ik even aan denken toen ik je bericht las.
Onder huwelijkse voorwaardenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom niet? Kunnen we de huwelijksreis naar NYC maken.
Als jij betaald kan alles.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom niet? Kunnen we de huwelijksreis naar NYC maken.
Hallo. Zij is rijker dan ik. Althans: dat hoop ik maar voor lieve Whiskey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |