quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Joosterd het volgende:
Allemaal TR sturen dat er een TT wijziging moet komen.
Ik moet morgen ook werkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij moet deze week 38 uur bij de AH werken
Ik misschienquote:
je weet hoe dat scrobblen werkt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
okee, zit er bijna nooit op hoor
weet niet eens wat is, laat staan hoe het werktquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je weet hoe dat scrobblen werkt?
AJquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Joosterd het volgende:
Lieve lieve Mods,
Gelukkig berust de TT van de EXA SC op waarheid en is hij door de zeer geliefde user AchmedJan geplaatst. Om verdere psychische schade aan users te voorkomen zou ik graag willen aanvragen of deze TT voor altijd kan blijven bestaan voor alle EXA SC's. Bedankt voor jullie medewerking en nog veel werkplezier.
Gegroet,
AJ XOXO
Haha deze heb ik gestuurd.
Das de app van last.fm kan je installeren voor windows media player of winamp, als je dan muziek afspeelt wordt het 'gescrobbled' en komt het op je last.fm te staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet niet eens wat is, laat staan hoe het werkt
te ingewikkeld, en ik stream 90% van mijn muziekquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Das de app van last.fm kan je installeren voor windows media player of winamp, als je dan muziek afspeelt wordt het 'gescrobbled' en komt het op je last.fm te staan
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
te ingewikkeld, en ik stream 90% van mijn muziek
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
al sinds half 7 op, nog steeds geen slaap
quote:
cool story broquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo kort geslapen he de laatste dagen. Half 5 nog wakker door die hoeren vogels, val je eindelijk in slaap word je 8 uur wakker van het licht
Ik weet niet wat jij snatst...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij begon bij mij met een kwakje op zijn neus. Nogal aanstootgevend.
wordt niet wakker door vogels nog licht, en ik slaap met luxaflex + raam openquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo kort geslapen he de laatste dagen. Half 5 nog wakker door die hoeren vogels, val je eindelijk in slaap word je 8 uur wakker van het licht
Ja daarom is kamperen echt kutquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik sliep in een stervende hoerententquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wordt niet wakker door vogels nog licht, en ik slaap met luxaflex + raam open
Je bent gewoon een gevoelige jongen.
tot vanmiddagquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen.! Tot morgen en iedereen een fijne Hemelvaartsdag toegewenst.!![]()
Zeer terechte klachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom is kamperen echt kut. Vorig jaar voor 't eerst gedaan
.
Ik ga biertjes nuttigen in de stad.quote:
Socialer en zo.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Socialer en zo.Wel minder comfortabel.
Gierige mensen uit de klas. En we waren wel met 24 manquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Snuf. het volgende:
O ja wat wel echt briljant was was dat al die meisjes uit mijn klas van die gezondheids dinge hadden meegenomen. Yoghurt en alles jwt.
En die zaten in koelkasten, we hadden er 4.
Toen had ik ze alle 4 volgestopt met bier
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Snuf. het volgende:
O ja wat wel echt briljant was was dat al die meisjes uit mijn klas van die gezondheids dinge hadden meegenomen. Yoghurt en alles jwt.
En die zaten in koelkasten, we hadden er 4.
Toen had ik ze alle 4 volgestopt met bier
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
[..].
Je hebt juist gehandeldLIKE A BOSS
Meer dan mee eensquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
En o ja die chicka's wilden per se shit kopen die in de aanbieding was. Gingen ze Dommelsch kopen terwijl we eerst Hertog Jan hadden heel de tijd
Dommelsch is wel te dringen maar Hertog Baas > alles
Dommelschquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
En o ja die chicka's wilden per se shit kopen die in de aanbieding was. Gingen ze Dommelsch kopen terwijl we eerst Hertog Jan hadden heel de tijd
Dommelsch is wel te dringen maar Hertog Baas > alles
We hadden ook nog Jupiler dat is ook nog wel te pruimen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dommelsch
Had dan voor jullie gewoon HJ gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op Grolschquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Hertog Jan is idd baas, tot nu toe vind ik het nog steeds het lekkerste bier!
Terwijl de rest van m'n vrienden allemaal aan de Grolsch zit...
Ik haat niet op Grolsch jong! Haat is wat de wereld kapot maaktquote:
Dan is het goed, zo kwam het namelijk wel op mij overquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik haat niet op Grolsch jong! Haat is wat de wereld kapot maakt..
Zeg alleen dat ik Hertog-Jan lekkerder vind
Ja, denk ook die volgorde.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan is het goed, zo kwam het namelijk wel op mij over
HJ>Grolsch>Brand>andere prut
Zeker doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, denk ook die volgorde.
Maar brand bier? Die moet ik nog een keer proberen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
Maar hou je grote bek liever anders klap ik hem dicht
Wat is er met je hand gebeurd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vierkante centimeter huid uit mijn palm weg, voelt alsof mijn hand 12 uur boven het vagevuur heeft gehangen.
Geen idee, maar anders is het zo saai hier...quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
Ik vind zo veel dingen leuk. Hoe moet ik dan kiezen?
Poeh hé! Daar vraag je me watquote:
Iets waarmee je ons uit onze verveling kan helpen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Poeh hé! Daar vraag je me wat. Waarover zal ik wat vertellen
?
Ja zijn van die filmpjesquote:
Op welke website is dat? Toch geen Chatroulette?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:20 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was 't wel zo'n beetje, grappiger als je er bij bent![]()
Volgens mij wel, maar al een tijdje terug hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op welke website is dat? Toch geen Chatroulette?
Aha, oké. Ik ga nu even op Chatroulette. Eens kijken of er nog wat te lachen valt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar al een tijdje terug hoor.
Ik ga jou tegenkomen, niet mij weg klikken hèquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Ik ga nu even op Chatroulette. Eens kijken of er nog wat te lachen valt.
Misschien als mijn webcam wilt starten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga jou tegenkomen, niet mij weg klikken hè!
oke ik ga ook een leukjen filmpje starten gr grquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien als mijn webcam wilt starten.
Niet die Whale.avi ofzo toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
oke ik ga ook een leukjen filmpje starten gr gr
Nee, zit nu piemels te tekenenquote:
ja ook goed met mij lekker lol gehad en detective gedaan op spel en mensen opgezocht opgesloten en vrouwtjes gepakt hard en lekker beetje diep niet al te gingen ze huilen ook wel geil volgens een onz poster die wilt vrouwen aan huilen maken maar ja is slecht anders krijg je dat gezeik weer ook al ben je agent en heb je net driemiljoen gedeald is zo enzo is harde leven je weet zelf wel maat of niet soms brotha wij weten dat wel de eckte eckte baze van de straat he sahbequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
hoi computerprobleem met mij alles goed met jou dan? gr gr
Oké..quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, zit nu piemels te tekenen. Dus als je jezelf ziet, ben ik 't waarschijnlijk
.
jij hebt een voorliefde voor sanderquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander heeft een voorliefde voor piemelsgr gr
Oké man, klinkt goed. gr grquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja ook goed met mij lekker lol gehad en detective gedaan op spel en mensen opgezocht opgesloten en vrouwtjes gepakt hard en lekker beetje diep niet al te gingen ze huilen ook wel geil volgens een onz poster die wilt vrouwen aan huilen maken maar ja is slecht anders krijg je dat gezeik weer ook al ben je agent en heb je net driemiljoen gedeald is zo enzo is harde leven je weet zelf wel maat of niet soms brotha wij weten dat wel de eckte eckte baze van de straat he sahbe
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander heeft een voorliefde voor piemelsgr gr
Geen piemels meerquote:
niet doorvertellenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jij hebt een voorliefde voor sandergr gr
sander heeft ook een voorliefde voor jou hoorquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
sander heeft ook een voorliefde voor jou hoorik moest het volgende van sander aan jou doorgeven
''grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gr''
wat ben jij n ezel zegquote:
thxquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
sander heeft ook een voorliefde voor jou hoorik moest het volgende van sander aan jou doorgeven
''grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gr''
BOEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEE NOOOEEEEEEEBquote:
Nah.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kan niet liefje ik ben op mn telefoon en zit op mn bedouders slapen licht alles.
eeeeeee viezerik je zit op een bedquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kan niet liefje ik ben op mn telefoon en zit op mn bedouders slapen licht alles.
Mwah, ging 't te snel voorquote:
doei lieverd kusjes van sander en myquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef computerprobleem het volgende:
ik ga easy rider of MASH kijken (films) later doei gr gr
Wel als mijn webcam het zou doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik krjg jou toch niet te zien
morgen
Dat ding is ingebouwd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Je moet ook niet zon ding van 2 euro kopen he!
ES IST VERBOTEN DIESEN SMILIËN ZU BRAUCHEN JETZT:quote:
dus hij kostte niets NOOBquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh, laptop
Mijn webcam kostte 50 euromaar ik kreeg hem gratis JEUJ
volgensmij heb jij een pilletje teveel gehadquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ES IST VERBOTEN DIESEN SMILIËN ZU BRAUCHEN JETZT:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIESER SMILIËN SIND EIN AIDS-IN-DEINER-ARSCH FÜR DAS GESUNDHEIT DES VOLKES
JEMEND WIE DIE SMILIËN BRAUCHT VON JETZT, IST EIN SCHWÜLE HUND!
TE WEINIG ZUL JE BEDOELENquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
volgensmij heb jij een pilletje teveel gehad
ich habe keine anhung was du sagstquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ES IST VERBOTEN DIESEN SMILIËN ZU BRAUCHEN JETZT:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIESER SMILIËN SIND EIN AIDS-IN-DEINER-ARSCH FÜR DAS GESUNDHEIT DES VOLKES
JEMEND WIE DIE SMILIËN BRAUCHT VON JETZT, IST EIN SCHWÜLE HUND!
Ooh las ik het toch wel goed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat je aids in je aars krijgt als je die smileys gebruikt en daarnaast een zwoele hond bent
Ik moet wel op Tinychat komen, maar je vertelt niet eens de kleur van je ogen.quote:
Alles stinkt aan ezels.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet wel op Tinychat komen, maar je vertelt niet eens de kleur van je ogen.dit zaakje stinkt
Nee, zit je met filmpjes te spelen?quote:
Valt wel mee joh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je bent zo mysterieus. en toch is dat verdomdes leuk
Ja whale.avi en de meneer-met-een-schoen-op-zijn-kop momenteelquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zit je met filmpjes te spelen?
[..]
Valt wel mee joh.
Nee dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja whale.avi en de meneer-met-een-schoen-op-zijn-kop momenteel.
Je schermt alles af wat af te schermen valtquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zit je met filmpjes te spelen?
[..]
Valt wel mee joh.
Ich habe eine Bild in meine FoBO.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je schermt alles af wat af te schermen valt
Net een meisje van 15/16 dat bijna van d'r stoel viel van 't lachen om whale.avi geniaalquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Net een meisje van 15/16 dat bijna van d'r stoel viel van 't lachen om whale.avi geniaal.
Net zo'n kleine koter gebaren maken van tieten en twee andere meiden die kotsneigingen kregen.
Zaterdagquote:
Ziekquote:This saturday I play at a special edition of #Penoze in Kdanz Schagen. With this new concept, called brothers in crime, every DJ plays 30 minutes B2B with the DJ before and after him. So get ready for some smashing battles/collabs between me and Alpha² and @djzatox . Also present: @djbfront @chainreaction, @nosferatu and many more. So come and check this out
Niet helemaal op CR. Kom dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je schermt je gezicht af
Ironisch detail: Dit fotoboek is gesloten.
WTFFFquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kwam ik net tegen.
Ik heb trouwens een witte zonnebril op.
NICEquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zaterdag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ran-D op twitter:
[..]
Ziek
change of plansquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
Ik slaap nog niet Jordy. Zou ik anderhalf uur geleden wel gaan doen ja
Jammer, want dat is de enige naam die je krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vind ik geen leuke naam, sorriej
weet ik. vind hem toch nog steeds niet leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:22 schreef Ezell het volgende:
[..]ui
Jammer, want dat is de enige naam die je krijgt.
Daarom moet je er maar aan wennnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
weet ik. vind hem toch nog steeds niet leuk
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Joosterd het volgende:
Allemaal TR sturen dat er een TT wijziging moet komen.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:27 schreef yosander het volgende:
Ik ga slapen gr gr iedereen en slaap lekker
Dat is niet leuk.quote:
Ik spreek geen dinotaal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben geen emo :33 Rawr means I love you in Dinosaur x3
Jonguh, zeg dat dan meteen. Nu ben ik teleurgesteld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik spreek geen dinotaal mang was een fopje
quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguh, zeg dat dan meteen. Nu ben ik teleurgesteld.
oke is goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké oké. Niet weer fopjes doen dan. Ik begrijp geen fopjes.
Ik weet zelf. Zeg, waarom zijn wij altijd zo laat op?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik zo lekker slapen. Zonder problemen jwt.
Wij hebben geen zin om te slapen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet zelf. Zeg, waarom zijn wij altijd zo laat op?
Om 11 uur, als ik me niet weer verslaap.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, wij zijn stoer he! En hoe laat sta je op?
hoezo verslaap? Waarom moet je perse om 11 uur uit je nest? Ik sta ergens tussen 9 en 1 opquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Om 11 uur, als ik me niet weer verslaap.Jij?
Moet niet, maar ik vind het wel een mooi tijdstip. Niet te laat en niet te vroeg. Ik ben nu wel een beetje levenloos aan het internetten, dus ik denk dat ik zo maar offline ga.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hoezo verslaap? Waarom moet je perse om 11 uur uit je nest? Ik sta ergens tussen 9 en 1 op
Ahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet niet, maar ik vind het wel een mooi tijdstip. Niet te laat en niet te vroeg. Ik ben nu wel een beetje levenloos aan het internetten, dus ik denk dat ik zo maar offline ga.
Wat zo'n beetje iedereen in de vakantie doet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En wat doe je zoal in de vakantie?
Nog niksquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat zo'n beetje iedereen in de vakantie doet.Jij?
Je hebt toch vast wel iets gedaan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog niks
Maar daar komt verandering in
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iets dat niet met FOK! of jezelf in leven houden te maken heeft.
Etsu gebruikt mobiele layoutquote:
had je opeens een kat met bril?quote:
Mooi moment om te gaan dauwtrappen.quote:
quote:Dauwtrappen, soms ook dauwtrippen genoemd, is heel vroeg opstaan om vervolgens een wandeling in de natuur te maken.
Vroeger stonden de mensen op Hemelvaartsdag al om drie uur 's nachts op om zingend en blootsvoets op het gras te dansen, vandaar de term dauwtrappen. De dauw op het gras zou een zuiverende werking hebben.
Hij is weg bij mij!quote:
Oke dit klinkt alsof je een tijdje niet gedouchet hebtquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Deze vieze jongen is zodadelijk schoon!!!..
DOUCHAH!.. morguhn btw!
quote:
quote:
pff zulke geintjes mogen dus ook al niet? Wat is het probleem ervan???quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij niet kapt met dit soort gezever vlieg je er net zo hard weer af.
Goed gegokt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gokje; mensen vinden het niet leuk
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gokje; mensen vinden het niet leuk
als antwoord krijgquote:AJ
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,
[..]
als antwoord krijg
nou ja, als jij dat dus wel leuk vindt is er geen probleem, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,
[..]
als antwoord krijg
Niet zo doen tegen de zwakkere.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als jij dat dus wel leuk vindt is er geen probleem, toch?
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:08 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Wss is het ook gewoon zo dat hij/zij komt kijken door die mail van Joosterd![]()
Oke maar dan snap ik het probleem niet, er zijn 10 topics in de exa SC geweest met als TT BaasD=Gay ofzo. Ik krijg altijd van ThaTim na elke post een negatieve reactie dusja, snap niet echt het probleem van de TT die er stond.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, deze reeks volg ik gewoon, maar kan er niet regelmatig meeposten omdat ik ook wel eens van mijn zolderkamer kom
pics van je bierbuik gaarnequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ben een hij, met een baard en een bierbuik!
Ja, die hadden ook verwijderd moeten wordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Oke maar dan snap ik het probleem niet, er zijn 10 topics in de exa SC geweest met als TT BaasD=Gay ofzo. Ik krijg altijd van ThaTim na elke post een negatieve reactie dusja, snap niet echt het probleem van de TT die er stond.
Maja laat ook maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |