quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Joosterd het volgende:
Allemaal TR sturen dat er een TT wijziging moet komen.
Ik moet morgen ook werkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij moet deze week 38 uur bij de AH werken
Ik misschienquote:
je weet hoe dat scrobblen werkt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
okee, zit er bijna nooit op hoor
weet niet eens wat is, laat staan hoe het werktquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je weet hoe dat scrobblen werkt?
AJquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Joosterd het volgende:
Lieve lieve Mods,
Gelukkig berust de TT van de EXA SC op waarheid en is hij door de zeer geliefde user AchmedJan geplaatst. Om verdere psychische schade aan users te voorkomen zou ik graag willen aanvragen of deze TT voor altijd kan blijven bestaan voor alle EXA SC's. Bedankt voor jullie medewerking en nog veel werkplezier.
Gegroet,
AJ XOXO
Haha deze heb ik gestuurd.
Das de app van last.fm kan je installeren voor windows media player of winamp, als je dan muziek afspeelt wordt het 'gescrobbled' en komt het op je last.fm te staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet niet eens wat is, laat staan hoe het werkt
te ingewikkeld, en ik stream 90% van mijn muziekquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Das de app van last.fm kan je installeren voor windows media player of winamp, als je dan muziek afspeelt wordt het 'gescrobbled' en komt het op je last.fm te staan
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
te ingewikkeld, en ik stream 90% van mijn muziek
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
al sinds half 7 op, nog steeds geen slaap
quote:
cool story broquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo kort geslapen he de laatste dagen. Half 5 nog wakker door die hoeren vogels, val je eindelijk in slaap word je 8 uur wakker van het licht
Ik weet niet wat jij snatst...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij begon bij mij met een kwakje op zijn neus. Nogal aanstootgevend.
wordt niet wakker door vogels nog licht, en ik slaap met luxaflex + raam openquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo kort geslapen he de laatste dagen. Half 5 nog wakker door die hoeren vogels, val je eindelijk in slaap word je 8 uur wakker van het licht
Ja daarom is kamperen echt kutquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik sliep in een stervende hoerententquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wordt niet wakker door vogels nog licht, en ik slaap met luxaflex + raam open
Je bent gewoon een gevoelige jongen.
tot vanmiddagquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen.! Tot morgen en iedereen een fijne Hemelvaartsdag toegewenst.!![]()
Zeer terechte klachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom is kamperen echt kut. Vorig jaar voor 't eerst gedaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |