quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Joosterd het volgende:
Allemaal TR sturen dat er een TT wijziging moet komen.
Ik moet morgen ook werkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij moet deze week 38 uur bij de AH werken
Ik misschienquote:
je weet hoe dat scrobblen werkt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
okee, zit er bijna nooit op hoor
weet niet eens wat is, laat staan hoe het werktquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je weet hoe dat scrobblen werkt?
AJquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Joosterd het volgende:
Lieve lieve Mods,
Gelukkig berust de TT van de EXA SC op waarheid en is hij door de zeer geliefde user AchmedJan geplaatst. Om verdere psychische schade aan users te voorkomen zou ik graag willen aanvragen of deze TT voor altijd kan blijven bestaan voor alle EXA SC's. Bedankt voor jullie medewerking en nog veel werkplezier.
Gegroet,
AJ XOXO
Haha deze heb ik gestuurd.
Das de app van last.fm kan je installeren voor windows media player of winamp, als je dan muziek afspeelt wordt het 'gescrobbled' en komt het op je last.fm te staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet niet eens wat is, laat staan hoe het werkt
te ingewikkeld, en ik stream 90% van mijn muziekquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Das de app van last.fm kan je installeren voor windows media player of winamp, als je dan muziek afspeelt wordt het 'gescrobbled' en komt het op je last.fm te staan
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
te ingewikkeld, en ik stream 90% van mijn muziek
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
al sinds half 7 op, nog steeds geen slaap
quote:
cool story broquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo kort geslapen he de laatste dagen. Half 5 nog wakker door die hoeren vogels, val je eindelijk in slaap word je 8 uur wakker van het licht
Ik weet niet wat jij snatst...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij begon bij mij met een kwakje op zijn neus. Nogal aanstootgevend.
wordt niet wakker door vogels nog licht, en ik slaap met luxaflex + raam openquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo kort geslapen he de laatste dagen. Half 5 nog wakker door die hoeren vogels, val je eindelijk in slaap word je 8 uur wakker van het licht
Ja daarom is kamperen echt kutquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik sliep in een stervende hoerententquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wordt niet wakker door vogels nog licht, en ik slaap met luxaflex + raam open
Je bent gewoon een gevoelige jongen.
tot vanmiddagquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:28 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen.! Tot morgen en iedereen een fijne Hemelvaartsdag toegewenst.!![]()
Zeer terechte klachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom is kamperen echt kut. Vorig jaar voor 't eerst gedaan
.
Ik ga biertjes nuttigen in de stad.quote:
Socialer en zo.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Socialer en zo.Wel minder comfortabel.
Gierige mensen uit de klas. En we waren wel met 24 manquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Snuf. het volgende:
O ja wat wel echt briljant was was dat al die meisjes uit mijn klas van die gezondheids dinge hadden meegenomen. Yoghurt en alles jwt.
En die zaten in koelkasten, we hadden er 4.
Toen had ik ze alle 4 volgestopt met bier
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Snuf. het volgende:
O ja wat wel echt briljant was was dat al die meisjes uit mijn klas van die gezondheids dinge hadden meegenomen. Yoghurt en alles jwt.
En die zaten in koelkasten, we hadden er 4.
Toen had ik ze alle 4 volgestopt met bier
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
[..].
Je hebt juist gehandeldLIKE A BOSS
Meer dan mee eensquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
En o ja die chicka's wilden per se shit kopen die in de aanbieding was. Gingen ze Dommelsch kopen terwijl we eerst Hertog Jan hadden heel de tijd
Dommelsch is wel te dringen maar Hertog Baas > alles
Dommelschquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
En o ja die chicka's wilden per se shit kopen die in de aanbieding was. Gingen ze Dommelsch kopen terwijl we eerst Hertog Jan hadden heel de tijd
Dommelsch is wel te dringen maar Hertog Baas > alles
We hadden ook nog Jupiler dat is ook nog wel te pruimen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dommelsch
Had dan voor jullie gewoon HJ gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op Grolschquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Hertog Jan is idd baas, tot nu toe vind ik het nog steeds het lekkerste bier!
Terwijl de rest van m'n vrienden allemaal aan de Grolsch zit...
Ik haat niet op Grolsch jong! Haat is wat de wereld kapot maaktquote:
Dan is het goed, zo kwam het namelijk wel op mij overquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik haat niet op Grolsch jong! Haat is wat de wereld kapot maakt..
Zeg alleen dat ik Hertog-Jan lekkerder vind
Ja, denk ook die volgorde.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan is het goed, zo kwam het namelijk wel op mij over
HJ>Grolsch>Brand>andere prut
Zeker doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, denk ook die volgorde.
Maar brand bier? Die moet ik nog een keer proberen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
Maar hou je grote bek liever anders klap ik hem dicht
Wat is er met je hand gebeurd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vierkante centimeter huid uit mijn palm weg, voelt alsof mijn hand 12 uur boven het vagevuur heeft gehangen.
Geen idee, maar anders is het zo saai hier...quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
Ik vind zo veel dingen leuk. Hoe moet ik dan kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |