Niet die Whale.avi ofzo toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
oke ik ga ook een leukjen filmpje starten gr gr
Nee, zit nu piemels te tekenenquote:
ja ook goed met mij lekker lol gehad en detective gedaan op spel en mensen opgezocht opgesloten en vrouwtjes gepakt hard en lekker beetje diep niet al te gingen ze huilen ook wel geil volgens een onz poster die wilt vrouwen aan huilen maken maar ja is slecht anders krijg je dat gezeik weer ook al ben je agent en heb je net driemiljoen gedeald is zo enzo is harde leven je weet zelf wel maat of niet soms brotha wij weten dat wel de eckte eckte baze van de straat he sahbequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
hoi computerprobleem met mij alles goed met jou dan? gr gr
Oké..quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, zit nu piemels te tekenen. Dus als je jezelf ziet, ben ik 't waarschijnlijk
.
jij hebt een voorliefde voor sanderquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander heeft een voorliefde voor piemelsgr gr
Oké man, klinkt goed. gr grquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja ook goed met mij lekker lol gehad en detective gedaan op spel en mensen opgezocht opgesloten en vrouwtjes gepakt hard en lekker beetje diep niet al te gingen ze huilen ook wel geil volgens een onz poster die wilt vrouwen aan huilen maken maar ja is slecht anders krijg je dat gezeik weer ook al ben je agent en heb je net driemiljoen gedeald is zo enzo is harde leven je weet zelf wel maat of niet soms brotha wij weten dat wel de eckte eckte baze van de straat he sahbe
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander heeft een voorliefde voor piemelsgr gr
Geen piemels meerquote:
niet doorvertellenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jij hebt een voorliefde voor sandergr gr
sander heeft ook een voorliefde voor jou hoorquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
sander heeft ook een voorliefde voor jou hoorik moest het volgende van sander aan jou doorgeven
''grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gr''
wat ben jij n ezel zegquote:
thxquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
sander heeft ook een voorliefde voor jou hoorik moest het volgende van sander aan jou doorgeven
''grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gr''
BOEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEE NOOOEEEEEEEBquote:
Nah.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kan niet liefje ik ben op mn telefoon en zit op mn bedouders slapen licht alles.
eeeeeee viezerik je zit op een bedquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kan niet liefje ik ben op mn telefoon en zit op mn bedouders slapen licht alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |