Konijn is voor binnen. mn buren ken ik nog amper:) en de reden dat we om de maand een weekend weg zijn is omdat we dan naar familie gaan, want we zijn naar de andere kant van t land verhuistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga jullie het konijn binnen of buiten houden? Volgens mij moet het trouwens wel kunnen, het is niet zo dat je het beestje ieder weekend achterlaat. Buurmeisjes zijn ook dol op konijnen trouwens dus misschien kun je vragen of ze op hem willen passen.
Als je het doet neem dan in ieder geval een waterfles i.p.v. een schaaltje water. Een fles kan een konijn niet omgooien.
Dat hou je, daar ben ik ook achter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Konijn is voor binnen. mn buren ken ik nog amper:) en de reden dat we om de maand een weekend weg zijn is omdat we dan naar familie gaan, want we zijn naar de andere kant van t land verhuistDus dat maakt de verzorging wat lastig en om t beestje nu iedere keer in een opvang te stoppen....
Ik dacht sowieso al aan een flesje, lijkt me een stuk praktischer, daar heb je ook vrij grote van dus een twee dagen lijkt me wel overbrugbaar, daarnaast dacht ik dat ik ook wel voldoende voer in zn hokje kon gaan stoppen
Maar de meningen zijn verdeeld merk ik
Ik doe iedere dag de fles ook maar halfvol. De eerste keer dat ik hem vol in gebruik nam kwam ik er na twee uur achter dat dat kogeltje vastzat. Schrok daar wel van trouwens. Dat moet je dus echt goed checken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Je hebt idd verschillende soorten formaten flessen.
Ik heb er 1 van 600 ml groot zat voor mijn konijn.
Doe hem zelfs altijd iets meer dan halfvol.
Bestaat zelfs van 1L maar die is wel huge
denk niet dat de honden van mn ouders dat zo leuk vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat hou je, daar ben ik ook achter..
He, maar als je naar familie gaat. Waarom nemen jullie Nijn niet gewoon mee?
Probleem opgelost.
Iedere dag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag de fles ook maar halfvol. De eerste keer dat ik hem vol in gebruik nam kwam ik er na twee uur achter dat dat kogeltje vastzat. Schrok daar wel van trouwens. Dat moet je dus echt goed checken.
Die kunnen toch wel twee dagen niet in 1 kamer komen? Het gaat me niet aan verder maar het lijkt mij een prima oplossing.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
denk niet dat de honden van mn ouders dat zo leuk vinden
Nee joh!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iedere dag?![]()
Mijn konijn drinkt niet zoveel
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoezo maak ik rotzooi? Ik mag toch met die doos spelen? Nou dan!
[ afbeelding ]
Dit is op het balkon gelukkig! Dus stoffer en blik en klaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het stofzuigen hier ook niet meer leuk.
hahahaha top foto!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iedere dag?![]()
Mijn konijn drinkt niet zoveel
Jij ververst het water niet iedere dag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
Die fles (600ml) is hier na 1 week nog niet leeg![]()
En dan doe ik hem iets meer dan halfvol.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:50 schreef Miffy1 het volgende:
[ afbeelding ]
Idee geleend van dit topic in KLB: Hond uitlaten in bos, waaorm altijd modderpoel opzoeken?
Moet je zijn/haar haren ook ooit knippen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn konijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij heet Pikachu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |