quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een konijn met tattoo's; een RockNijntje
Mooi knijntje hoor
Leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een hele echte dusik heb nog steeds een zwak voor kleurdwergen, na Tommie (nog te zien in m'n fobo). Die is er helaas niet meer, maar ik blijf het prachtige konijnen vinden.
Hier nog een foto van mijn hooimonster
[ afbeelding ]
Ik wil niet naar het ziekenhuisquote:Op zondag 3 juli 2011 19:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga morgen met Kelly en Nijn naar de dierenarts, ze hebben waarschijnlijk sore hocks
Balen!!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga morgen met Kelly en Nijn naar de dierenarts, ze hebben waarschijnlijk sore hocks
Waarschijnlijk wel, het is synthetische meuk dus ook niet echt goed voor de pootjes van ze. Heb er nu een katoenen laken op liggen, ze lijken er al beter op te lopen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Balen!!
En van je tapijt? Ik dacht dat dat juist kwam door harde en/of natte ondergrond..?
Haha, gek lief nijntjequote:Op zondag 3 juli 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil niet naar het ziekenhuis
Oke, even normaal![]()
Erg balenVan het tapijt zei je eerder, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pootjes!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef douche-eendje het volgende:
Fijn dat roy een huisje heeft Gup. Wat gaan jullie nu met Molly doen?
Hier het pootjessmeertafereel, ziet er niet uit zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woot? mijn konijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Dandilion het volgende:
Lekker ding in die spoiler.
Yalara zat vandaag verstopt onder het stro verstoppertje te spelen. :-D
Ik zag dat je bij de lidl een ren kon krijgen en niet duur, met beschermnet erover.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope ren kan kopen?Ik heb net deze kooi besteld:
[ afbeelding ]
Voor Floris (middenslag) en Fiona (dwerg). Nu vind ik dit als vast verblijf wel klein, dus zoek ik een vaste ren. Ik heb wel nog een panelenren staan (zo'n gekleurde), misschien kan ik daar wat mee?
Die hebben ze bij de Lidl voor 70 euro dat hok. Eveneens hebben ze daar een ren met hokje en afdekzeil voor 30 euro.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope ren kan kopen?Ik heb net deze kooi besteld:
[ afbeelding ]
Voor Floris (middenslag) en Fiona (dwerg). Nu vind ik dit als vast verblijf wel klein, dus zoek ik een vaste ren. Ik heb wel nog een panelenren staan (zo'n gekleurde), misschien kan ik daar wat mee?
Leuke foto's Guppyfriend, konijnenbuikjes zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Lazy saturday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handigquote:Op zondag 17 juli 2011 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Molly loopt hier gewoon over het beton als ze buiten is
We doen niet eens de moeite meer om iets op de bodem te leggen, alles gaat toch aan de kant, want plastic is the bombquote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Leuke foto's Guppyfriend, konijnenbuikjes zijnEn dan ook al dat hooi aan de kant geschoven, gewoon lekker op het plastic liggen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Lazy saturday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine droller is het! M'n hele schoot lag onder!quote:
Haha, dat krijg je ervanquote:Op maandag 18 juli 2011 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kleine droller is het! M'n hele schoot lag onder!Wat ik me ook afvraag is waarom een vrouwelijk konijn een ander vrouwelijk konijn zit te berijden, al verdenk ik dat beestje al wat langer van gedragsproblemen. Verder zijn ze lief!
Dat is heel normaal hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag is waarom een vrouwelijk konijn een ander vrouwelijk konijn zit te berijden, al verdenk ik dat beestje al wat langer van gedragsproblemen. Verder zijn ze lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |