We hebben Roy vanmorgen terug gebracht naar het asiel...
Het ging thuis helemaal niet goed. Het werd niet beter, bleef ook niet hetzelfde, maar werd alleen maar erger. Overal, ook in neutrale ruimten, was Molly heel agressief naar Roy. Snauwen, slaap en zelfs proberen te bijten, ook dóór een hekje heen. Wanneer Roy niet te bereiken was, kreeg ik de volle laag. Ik heb nou dus aardig wat schrammen, beten en blauwe plekken...
Nou kan ik dat wel hebben, maar moet je nagaan hoe dat bij Roy aankomt... Het arme kleine ding.
En als de konijnen het nou goed getrokken hadden, had ik ze echt wel langer de tijd willen geven. Maar het ging gewoon niet. Molly was gefrustreerd tot en met, en Roy zat in het andere hok stilletjes te beven in een hoekje. Hij was op een gegeven moment zelfs bang om wat te eten...
Wanneer we Molly even op het balkon deden met de deur dicht, lieten we Roy rondlopen. Dan zat ie lekker te knagen op een hooitje, maakte ie binkies en was ie heel nieuwsgierig. Maar als Molly in de buurt was (niet eens uit haar hok), dan zocht Roy een stil plekje op om te verstoppen.
Dat kan gewoon niet de bedoeling zijn, en zo'n lieverd als Roy verdient gewoon beter als dat.
Uiteraard mocht Roy gewoon weer terugkomen, dat was vanzelfsprekend. Maar makkelijk is het niet. Het is zo'n schatje, waar je je binnen een week al aan hecht. Hij is ook ideaal. Knaagt niet snel ergens aan, is zindelijk en heel erg lief. Maar goed, dan verdien je ook een konijnenvriendin die dat ook vindt. En niet zo'n secreet als Molly

...
Hij heeft van ons het groene bedje, waar Boelie ook altijd inzat, meegekregen naar het asiel. Daar zat ie zo graag in, hij was helemaal verliefd op dat ding. En Molly deed er toch niks mee. Ze waren daar weer heel lief voor m, en ik hoop echt dat ie snel geplaatst wordt bij een dame die m op waarde weet te schatten. Ik heb in ieder geval flink zitten janken in de auto
En Molly? Na een week lang van agressief rond hollen, aan de tralies raggen en grommen, ligt ze prinsheerlijk in haar hok... Ik vind haar best lief, en gun haar het allerbeste, maar op het moment vind ik haar vooral een
kutbeest...
[b]Op
zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef
Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*