Als er een lelijke kerel staat zeg ik het ook hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor jullie, we kijken hier verdomme naar tennis gene modeshow! Ik zou bijna dat emancipate gezeik van vrijdag in het algemeen begrijpen....
Nee, was voor m'n tijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt Betty Stöve niet meegemaakt ?
Die was ook wel eng ja, maar met een beetje goede wil en fantasie kon je daar nog wel iets vrouwelijks aan ontdekken.quote:
Voor je smaak?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef Norrage het volgende:
Zo lelijk zijn ze ook weer Niet hoor, sjonge jonge dat gezeik hier. Ik schaam me er gewoon voor...
Ik help het je niet hopen.quote:
Ja, precies.quote:
Modeshow? We hebben het toch niet over hun kleren. We zeggen alleen dat Schiavone eng is. Ze ziet eruit als een heks die in een boom zit en onheilspellende geluiden maakt waar nietsvermoedende passanten heel erg van schrikken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor jullie, we kijken hier verdomme naar tennis gene modeshow! Ik zou bijna dat emancipate gezeik van vrijdag in het algemeen begrijpen....
Het gaat er wel héél vaak over gewoon, dat is vervelend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er een lelijke kerel staat zeg ik het ook hoor.
De williams zusters zijn ook niet om aan te gluren.
Man ik geniet van hun kont.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er een lelijke kerel staat zeg ik het ook hoor.
De williams zusters zijn ook niet om aan te gluren.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:41 schreef Niox het volgende:
Schiavone is zo sportief om een call in haar voordeel te laten checken en nog gaat er zo'n kut fransoos zitten fluiten.
Omdat ik Schiavone heel eng vind.quote:
Omdat ze ook zo .... apart is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Het gaat er wel héél vaak over gewoon, dat is vervelend.
Meeluller.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik Schiavone heel eng vind.
Geen Fransen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:08 schreef Zelva het volgende:
Toeschouwersaantal is toch weer dramatisch voor deze finale. Waarom gaat iedereen direct weg?
Halve finale.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:08 schreef Zelva het volgende:
Toeschouwersaantal is toch weer dramatisch voor deze finale. Waarom gaat iedereen direct weg?
Ik wel, jij blijkbaar nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over dat dubbelpotje?
Ja, het is natuurlijk ook niet mijn eigen mening.quote:
Ik wel! Maar ik ga Federer-Djoko kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan Nadal - Murray morgen niet zien, fml.
Dat staat onder de polls in de OPquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik wel! Maar ik ga Federer-Djoko kijken
Weet iemand hoe je een poll maakt in een post?
Ik denk ik ook niet, hmmmm even kijken of ik dat kan oplossen... Ik wil het echt zien..quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan Nadal - Murray morgen niet zien, fml.
Ik snap de poll niet. Waaorm zijn de opties 'Geen van beide' en 'Allebei' er niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef theSummoner het volgende:
Poll: Welke halve finale ga je kijken?
• Djokovic-Federer
• Nadal-Murray
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Ow fuck dat RG schema is ook zo onduidelijk, dacht dat ze tegelijkertijd waren...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ow fuck dat RG schema is ook zo onduidelijk, dacht dat ze tegelijkertijd waren...
Dat je dat dacht. Vind ik humor. Positief bedoeld.quote:
Uh ja...gaat er meer om dat er wellicht mensen zijn die wel lezen maar niet posten of die geen zin hebben om een antwoord te typen maar wel om op een poll te klikken en je kan het kwantificeren wat ik dan weer grappig had gevonden. Maar goed, dat is dus allemaal niet nodig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Godtje het volgende:
En dan nog. Een poll?![]()
Dat kon je niet gewoon vragen?
Waarom zouden ze niet tegelijk kunnen zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat je dat dacht. Vind ik humor. Positief bedoeld.
Omdat het om kijkcijfers gaat en reclame inkomsten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet tegelijk kunnen zijn?
Hm goed punt. Dat laatste zou lullig voor de vrouwen zijn, dan kijkt niemandquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat het om kijkcijfers gaat en reclame inkomsten.
Dus hoe meer kijkers hoe beter.
Anders kunnen ze beide finales ook wel op dezelfde tijd doen.
Dat zou wel kunnen maar het was niet zo. Wat ik grappig vond, was dat jij op basis van die aanname een poll opende. Dat was alles.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet tegelijk kunnen zijn?
Ok, eindelijk duidelijk .quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar het was niet zo. Wat ik grappig vond, was dat jij op basis van die aanname een poll opende. Dat was alles.
Gewoon de vraag welke je de leukste pot lijkt is heel gek om te vragen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ok, eindelijk duidelijk .
Ik kan nu natuurlijk een poll maken, als je MOET kiezen, welke zou je dan kijken. Maar aangezien mensen dat schijnbaar prefereren, vraag ik het wel gewoon:
Als je één van de twee moest kiezen om te kijken, welke zou je dan kijken?
Omdat ik het vraag? Je hoeft toch geen antwoord te gevenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon de vraag welke je de leukste pot lijkt is heel gek om te vragen?![]()
Waarom moet er zo een hypothetisch iets aan vast hangen? Is dat spannender?
Ik kijk uiteraard het meeste uit naar Fedje
Absoluut Federer-Djokovic. Reden: Murray en Nadal zijn geen van beiden in grootste vorm (al speelde Nadal tegen Sodelring eigenlijk als vanouds). Federer en Djokovic zijn beiden wel in vorm. Ik vrag me af of Djokovic die geweldige winning streak van hem kan voortzetten en wat Federer kan doen om hem te verslaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als je één van de twee moest kiezen om te kijken, welke zou je dan kijken?
Zich niet op laten naaien door de familie van Djokovic en een niveau halen zoals tegen Tipsarević zou een goed begin zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
wat Federer kan doen om hem te verslaan.
Dat is toch al jaren geen issue meer? at antichristbroertje van Djokovic heb ik ook al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Niox het volgende:
[..]
Zich niet op laten naaien door de familie van Djokovic
Ja, inderdaad. Federer heeft wel de klasse om Djokovic in (drie) straight sets te verslaan. Alleen hij, Nadal en Murray hebben die klasse volgens mij.quote:en een niveau halen zoals tegen Tipsarević zou een goed begin zijn.
Indeed. Daarom valt mijn keuze ook op FedEx-Djokotron. Maar goed, aangezien we in een ideale wereld leven kan ik ze allebei kijken (hoezee!) Wordt morgen van 2 tot 10 tennis kijken, wat is het studentenleven toch mooiquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Federer heeft wel de klasse om Djokovic in (drie) straight sets te verslaan. Alleen hij, Nadal en Murray hebben die klasse volgens mij.
Ja, inderdaad. Ik moet er speciaal vrij voor nemen (twee weken) en met Wimbledon werk ik halve dagen (alleen de ochtenden dus).quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Indeed. Daarom valt mijn keuze ook op FedEx-Djokotron. Maar goed, aangezien we in een ideale wereld leven kan ik ze allebei kijken (hoezee!) Wordt morgen van 2 tot 10 tennis kijken, wat is het studentenleven toch mooi
ATP Ranking Topic #1- Nadal vs Djokovic: Strijd om plek 1quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef theSummoner het volgende:
By the way, als de finale Nadal-Federer zou worden, heeft dat dan nog directe gevolgen voor de ranking na het toernooi? (Zoja neem ik aan dat het gevolg anders zou zijn als Nadal want dan als Federer wint?)
Écht?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik moet er speciaal vrij voor nemen (twee weken) en met Wimbledon werk ik halve dagen (alleen de ochtenden dus).
Als ik het goed begrijp, wordt Djokovic 1 als hij de finale haalt of als de finale Federer-Nadal wordt en Federer wint.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ATP Ranking Topic #1- Nadal vs Djokovic: Strijd om plek 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |